jolanthe in van der vorst.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door babyhope, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ze is vast wel leuk...

Maar ik vind haar er wel ziek uitzien

Tenminste...beetje ondervoed

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Wat een onzin dat je jaloers zou zijn als je dr maar niks vindt. . Dat heb ik namelijk nog nooit gehoord als iemand geen cent heeft en op straat leeft en je kraakt hem/haar af op uiterlijk en hoe je vindt dat die persoon over komt. .

Heb r nooit wat gevonden. . Vind het een vreselijk neppe doos make-up.. BeautyGlow » Bizarre beauty veranderingen Yolanthe

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vind haar wel knap, en ik hou van dun :D
    Ik vond haar in dit programma erg leuk, itt haar presentatie programmas op tv..

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bizar die veranderingen !

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Idd bizar..was me nog niet zo opgevallen maar nu je die foto's naast elkaar ziet..

Zo mager vind ik ook niet mooi, ben zelf ook erg slank -nog net niet mager-maar probeer echt bij te eten. Vind t niet mooi als alles zo uit gaat steken! Ik snap ook niet als je zoveel afval dat die borsten even groot blijven..wil dat trucje ook wel leren :)

En over dat ze 'nep' over komt, dat vind ik ook, alles in hun leven 'klopt' en ze zijn continu vrolijk, gelukkig waar ze ook wonen..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamsie nepborsten misschien?
    Want idd als je afvalt blijft daar meestal niks van over he hahah

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Haar borsten zijn echt wel kleiner als voor heen ;)

8. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Oh ja dat zeker, uiteraard. Maar ik bedoel meer dat sommigen bn'ers zo overdrijven. Dus continu herhalen hoe gelukkig en verliefd ze nog zijn etc. Dat vind ik persoonlijk niet nodig. Je moet de vuile was niet buiten hangen, maar doe gewoon normaal. Heb het nu niet specifiek over Jolanthe hoor, vind haar verder wel een leuke meid.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja...hahaha heb ze nooit zo goed bekeken.....wel jammer voor haar:D

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind haar nu mooier dan toen,ik hou wel van wat opsmuk.. Zo vind ik Sylvie nu ook veel mooier dan een aantal jaar terug. Die glamour..love it!

11. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ik heb niets tegen haar, ken haar in het echt niet.... Maar het programma, dit had totaal geen diepgang, wat voor nieuws zijn we over haar te weten gekomen dan?!

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Haha, ik vind het altijd zo vermakelijk dat je blijkbaar meteen jaloers bent als je ergens commentaar op geeft. Maar nee, zo werkt het gelukkig niet voor iedereen :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd...;)

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Volgens mij was het ook niet zo bedoeld om iets te weten te komen.
    Maar meer om een kijkje te nemen in hun huis...

En dan weet je dus dat ze (kan er maar niet over uit dat iemand zoiets koopt) een gigantisch lelijk paard in de woonkamer heeft staan.

15. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hahahaha ja idd

Vond het wel een vermakelijk interview. idd oppervakkig, maar ja wat verwacht je dan? alle zieleroeselen eruit bij vd Vorst?? zou ik ook niet doen :D Ze is erg dun, maar toch...ik vind haar wel mooi. Ok het is veel make up en haar, maar ze is wel echt een mooie voetbalvrouw, lekker met sieraden aan het broddelen enzo.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik vind yolanthe geweldig! Hele mooie vrouw, ze heeft stijl en ze lijkt aardig! Snap echt niet dat mensen zo van haar kunnen gruwelen. Ik zou ook haast denken dat het jaloezie is... Maar blijkbaar niet dus;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zou hetzelfde zijn als ik tegen jou zeg dat je verliefd bent op haar:p

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met je eens. Moet zeggen dat ik Sylvie eerst wel heel leuk vind, maar nu ook minder.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ach, ik ken haar verder niet, vind haar wel knap hoor, maar inderdaad, ze is wel erg dun nu, vond iets meer gewicht haar beter staan.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahaha nee val niet op vrouwen:p

Deel Deze Pagina