Wie gebruikt ook de Lodger shelter als heupdrager? Hoe zit jullie kindje hier stevig in is mijn vraag. Heb het idee dat mijn mannetje er zo onderdoor kan glijden als hij een beetje op wipt. hoe doen jullie dit? Heb de band wel op de juiste hoogte dus daar ligt het niet aan
Hoi! Wij hebben het uiteindelijk 2 keer geprobeerd maar vond ons mannetje er behoorlijk in onderuitgezakt liggen. Tevens klapte de doek helemaal dicht waardoor je geen zicht meer op je kindje hebt. Ons mannetje was vrij klein waardoor hij er helemaal in verdween. Uiteindelijk hebben we hem heel lang dagelijks gebruikt in de maxicosi. Dat was weer erg gemakkelijk omdat je geen jasje aan hoefde te trekken. Groetjes
Amayo bedankt voor je reactie maar ik bedoel als Heupdrager vanaf 6mnd. Dus niet als draagzak bij een jonger kindje. Dan lijkt hij mij idd ook niet fijn. Dus wie heeft ervaring met de Shelter vanaf 6mnd als heupdrager dus deze manier. Bekijk bijlage 151088
Heb de Draagband op het allerstrakst gedaan. Dus nog voorbij de rode lijn en nu zit hij goed. Hij zit nu boven mijn heup laag in de zij. Maar hij kan niet meer wippen omdat hij strak tegen me aan zit.