Wij zitten eraan te denken onze dochter Jolie te noemen. Wat vinden jullie hiervan leuk of niet? T is natuurlijk heel persoonlijk dat weet ik.
Leuk! WIj weten niet wat het wordt, maar had op mijn lijstje staan: Indy Jolie. Zegt manlief doodleuk dat hij Indy meer een jongensnaam vindt (??) en liever 1 naam wilde. Roepnaam zou Indy worden. Maar Jolie als voornaam/eerste naam lijkt mij ook mooi hoor.
Ik vind het een leuke naam, ik heb het zelf ook op mijn lijstje staan maar dan als tweede naam. Als eerste naam zou ik het persoonlijk niet kiezen. Uitgesproken als Zjolíe en niet Joo lie)
Ik vind het wel een leuke naam. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor Jolijn. Belangrijkste is dat jullie zelf Jolie een fantastische naam vinden.
T is erg moeilijk. Jolien vinden wij persoonlijk juist weer erg tuttig en Jolijn ook niet zo. We hebben deze naam nog niet eerder in onze omgeving gehoord en dat vinden we juist wel leuk. Je hoort veel sanne, emma, Julia etc. erg mooie namen ook maar net iets te standaard.
Het is niet mijn smaak: tuttig en bekakt (echt een hockeymeisje / studentenvereniging). Maar er zijn zat mensen die dat leuk vinden .
Ik vind het een leuke naam! Een meisje uit mijn dochters klas heet ook Jolie (wordt uitgesproken als Djoolie, klemtoon op de oo) Ik vind het totaal geen kak/hockey.
Ik vind het geen kak of hockeynaam. Vind het wel belangrijk dat het wel een nette naam is. Een al te vreemde naam ben ik ook niet zo van waarvan mensen niet weten hoe je het uit moet spreken. Een oud vriendin van me heeft haar kind Savanjay genoemd. weet niet eens of ik het goed schrijf maar dat vind ik dus niets. We zijn beiden Nederlands dus het moet wel bij de kleine passen.