Hoi meiden, We hebben nog even de tijd maar heb sinds een paar weken af en toe een bui dat ik het liefst alles meteen wil kopen en regelen hihi We weten inmiddels dat het een jongetje wordt, en de 2 namen bovenaan ons lijstje zijn Quinn en Dex. Vind ze allebei leuk, maar nu ik alles op een rijtje zet neig ik toch meer naar Dex omdat ik het mooier bij de achternaam vind passen. Helppppp!!
Dex vind ik geen mooie naam (merknaam, was middel, Dex Dexter.. Dynasty etc) Quinn vind ik ook niet geweldig maar wel beter
Ik heb op Dex gestemd! Bij beide zwangerschappen DE jongens naam voor ons, maar er is een 2e meid op komst, dus weer geen Dex Quinn vind ik ook een leuke naam, maar Dex veeeeeeeeel leuker!
Dex!! Super stoere naam! Stond bij mij ook hoog op het lijstje en vind het nog steeds een heel leuke naam
Quin! Ik vind Dex best ok, maar als ik moet kiezen ga ik echt voor Quin! Ik vind Dex eigenlijk meer iets voor een huisdier, denk bijna meteen aan index. Maar goed ik heb nou eenmaal een zwak voor Quin omdat die hier ook op 't lijstje-voor-ooit staat
Dex; zie bij die naam echt een stoer, mooi mannetje voor me! Helemaal leuk.. Quinn; minder... Maar wel okè.. Succes met je keuze
Bedankt voor de reacties! Gelukkig maar dat smaken verschillen he hihi Neig toch meer naar Dex, maar ben er nog steeds niet uit.. En het rijmt idd op sex, maar ach..... Zo kun je overal wel iets op verzinnen toch?!