Schrik me rot! Zie net op een kies van mijn zoontje een zwarte plek! Kies is er nog niet eens helemaal door. Wat is dit? Een gaatje? Poetsen gaat hier niet zo goed. Moet ik naar de tandarts met hem? Poetsen wel elke dag in de houdgreep .
Heb je er nog een keer overheen gepoetst? Ik dacht het laatst ook maar bleek n stukje onbijtkoek te zijn...
Heeft wel ontbijtkoek gegeten vanmorgen maar daarna al heel veel meer... Zal vnv na poetsen nog even kijken maar t lijkt niet op ontbijtkoek...
Pfff tanden poetsen was een waar drama. Hij was zo overstuur dat ik niet meer kon kijken erna. Ik kijk morgenochtend wel en als het er nog zit bel ik de tandarts. Mag toch hopen dat het niet zo is. Dat zou helemaal een drama worden...
Ziet dat je zoontje paar dagen jonger is als mijn dochter... Hier is tandenpoetsen ook echt een DRAMA, helaas echt houtgreep nodig..
Ja ze schelen niet veel inderdaad!!! Ik ben zo bang dat ik het steeds erger maak... Is het bij jou in de houdgreep wel te doen? Hier raakt hij helemaal overstuur en krijgt t nog voor elkaar om z'n hoofd weg te draaien...
Nee is ook niet echt handig maar het gaat redelijk.. Probeer ook van alles maar ze wil het echt niet zelf doen, dan zit ze maar een beetje te kauwen.. Ik ben deze week begonnen met meerdere keren per dag oefenen en het gaat wel iets beter..
Ja dat doe ik ook. Geef hem in de ochtend zelf de tandenborstel... Geen succes, hij likt alleen de tandpasta eraf . Heb ook al een elektrische gekocht op aanraden vd tandarts met muziekje enz. Ook geen succes! Maar ja het moet gewoon gebeuren...
Nou volgens mij is het weg! Vanochtend sliep hij nog toen ik ging werken. Vanavond zag ik nog een heel klein puntje zitten. Poetsen ging vanavond iets beter en volgens mij is het weg...!!! Een opluchting! Zag het drama bij de tandarts al voor me . Hou het wel ff goed in de gaten...
Vraagje Sandraske: hou jij je dochter zittend in de houtgreep? Probeerde het vandaag staand en ging iets beter.
Ik ga nu achter haar zitten, dat werkt hier het beste.. staand is geen succes, ze laat zich gewoon vallen
vandaag ging het weer redelijk goed, het is heel wisselend. De ene keer gilt ze alles bij elkaar en de andere keer mag ik gewoon poetsen. Maar zelf doen, nee dat niet..