Ook hier zijn weer klepperende eierstokken gesignaleerd.... Nu ben ik al vast namen aan het bedenken die passen bij de namen van onze zoon en dochter. Maar ik ben inspiratieloos... Wij zoeken dus een meisjes- en jongensnaam die Nederlands klinkt in de uitspraak, niet vaak voorkomt en past bij de namen J.ari en I.ndra. Dus kom maar op....
Weer een naam met een a, een i en een r erin zoals bij Ja. ri en In. dra lijkt me mooi (en een lekker zoekpuzzeltje), dus hier wat ideetjes (allemaal in 2012 minder dan 100 keer gegeven - de meesten zelfs minder dan 70 keer): Voor een broertje: Arian Aris Armin, Artin Arvid Arwin, Arvin Dario Darwin Dorian, Darian Gabriel Ilmar Ingmar Ivar Jarik / Jarick / Yarik / Yarick Jurrian Kazimir / Casimir Kiaro Kiran / Kieran Marijn Marius Marnik / Marnick Marnix Marvin Marwin Maurik / Maurick Miran Rami Rami, Ramzi Tristan Xavier Adriana Amarins Amaris Aria Ariana Arina Aurélie Britta Carice Carize, Carlize, Charlize Carlien, Carline Charlie Claire Eliora Frida Irsa Jorina Karina Laurie Laurien Maira Marije Marika, Marina Marisa, Marise Marissa, Larissa Marlie Marlin, Marlien Marrit, Marit Mira Mirjam Mirla Mirna Noralie Nouria Rania Regina Riva Rivka Romina, Robina Rosalin Rosalina Rozemarijn, Roosmarijn Sabrine, Sabrina Sari Sifra Tirza Valerie Veralie Victoria