Opvouwbare bolderkar, ervaringen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Hevn, Jul 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hevn

Hevn Actief lid

May 22, 2011
    236
    1
    18
    Voor onze vakantie zijn we opzoek naar iets om al onze bende naar het strand te vervoeren. Kind gaat in de manduca draagzak maar alle bijkomende spullen zouden we graag in een bolderkar doen.
    Nu kwam ik dit tegen, is dat wat?

bol.com | Bolderwagen Opvouwbaar - Groen | Speelgoed

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn vader en stiefmoeder hebben deze ook en wij lenen 'm altijd als we naar het strand ofzo gaan. Echt ideaal, je gooit al je zooi erin en gaan met die banaan!

3. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,479
    0
    36
    Rotterdam
    Mijn schoonzus heeft een opvouwbare bolderkar gekocht voor de vakantie, paar weken geleden bij de kruidvat voor 50 euro.
    1 nadeel, de wielen voor gaan niet mee in de stuurrichting, dus als ik er 1 zal kopen, zal ik daar wel even opletten (al wen je er wel aan).

De kleine meid vindt het geweldig, veel leuker dan in de kinderwagen en soms wil ze even een stukje lopen (22 maanden), maar als ze moe is kan ze gewoon weer zitten.
    Vorig weekend waren we met elkaar in Giethoorn en sliep ze tussen de middag gewoon in de kinderwagen, terwijl wij rond liepen, haha.

Verder loop je dan ook niet te hannesen met je aangekochte spullen, want die kunnen mooi bij kind in de wagen :p haha

Share This Page