Wanneer uiterlijk kinderwagen aanschaffen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Boordevol, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik heb een vraag. Wanneer uiterlijk zou jij een kinderwagen kopen? Ik wil nu met 22 weken zwangerschap beginnen aan alles kopen voor de baby. De babykamer, kleding en alles wat ie nodig heeft. Maar de kinderwagen die ik op het oog heb is vrij prijzig en wil deze daarom als allerlaatst aanschaffen zodat ik het geld eerst voor de andere dingen kan gebruiken. Maar wanneer uiterlijk moet ik een kinderwagen kopen?? Ik wil ook niet te lang wachten namelijk want wil alles wel hebben als beeb er (bijna) eenmaal is.

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou even de winkel bellen waar je m aan wilt schaffen en informeren naar de levertijden.

En bij een heleboel winkels is het ook mogelijk om hem nu al te bestellen en een afspraak te maken wanneer je de wagen op komt halen (of thuis laat bezorgen). En dan betaal je ook gewoon bij levering.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op kamertjes en kinderwagens kan een levertijd van 12 weken zitten. Ik zou dus zeker niet meer te lang wachten!

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Beide bedankt voor jullie reactie. Ga deze week kinderkamer kiezen en als betalen pas bij aflevering is dan inderdaad ook een kinderwagen voor de zekerheid. Bedankt.

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Je moet volgens mij sowieso nooit het hele bedrag betalen vóór levering! Dit geldt zowel voor je kamertje als voor de wagen.
    Wij hebben voor de wagen eerst 100 euro aanbetaald en de rest bij aflevering. Want stel dat er iets stuk is of mist, dan sta je sterker als je nog niet alles hebt betaald.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij ons is het altijd zo dat wanneer je de kinderwagen besteld dan komt hij binnen in ons magazijn en dan bellen we altijd even om te laten weten dat hij binnen is. De mensen kunnen hem dan gewoon laten staan en zelf een dag of 2 van te voren even bellen wanneer ze hem willen komen halen. Wij zetten hem dan helemaal in elkaar, zodat we kunnen zien of alles goed is aan de wagen. Wanneer de mensen hem dan op komen halen geven we nog een keer een uitleg hoe het allemaal ook al weer werkt en dan betaal je de kinderwagen pas.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben de wagen(quinny) via internet besteld.. En die was binnen een paar dagen in huis.. Ligt er dus maar net aan waar je de wagen wil kopen..

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mijn wagens ook via Internet besteld en de eerste was binnen een paar dagen thuis. En de duowagen die we nu hebben besteld was er binnen 2 weken (met ING rentepunten)

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Wij hebben de Bugaboo Cameleon besteld en daar zit een levertijd van 12 weken op ongeveer, mocht er dan nog wat misgaan dan kan het dus nog langer duren. Wij krijgen de wagen in Aug en ben begin Sept. uitgeteld, gaat dus net.

Heel lang wachten zou ik dus niet meer doen als je voor een wagen met levertijd gaat.

10. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Ik heb hem ook via internet besteld en binnen een week in huis. op de website kan je ook zien hoelang de levertijd is.

11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik vind het nu zo moeilijk om een keuze te maken uit al die kinderwagens. Fijn om te weten dat ze in elk geval ook snel geleverd kunnen worden, ben bang dat ik toch even goed moet nadenken wat het wordt.

12. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben onze wagen besteld en betalen pas bij de levering (rond week 30)

Deel Deze Pagina