Ik heb morgen een afspraak bij een drukker voor mijn geboortekaartje. Ik heb m zelf ontworpen en zij werken m verder uit. Enveloppen wil ik zelf gaan schrijven. Wanneer zal ik die laten bezorgen? Ben ik er (te) vroeg bij?
Ik heb de enveloppen ook zelf geschreven en heb dat toen in mijn laatste vakantie voor de bevalling gedaan(was eind september volgens mij) Dochterlief is midden december geboren. Dus misschien wel aan de vroege kant, maar ik dacht dan is dat tenminste klaar
Ik moet nog 2 maanden en heb vorige week al mijn enveloppen geschreven, dan ben ik daar al vanaf.. Ze liggen hier nog in de kast, in januari breng ik ze naar de drukker (Ze zijn nogal chaotisch daar, heb schrik als ik ze nu al breng dat ze 't kwijtraken )
Ik heb de enveloppe in de eerste week van mijn verlof geschreven. Tja.. het is maar net wat je zelf fijn vind!
Hier liggen de enveloppen al een paar weken in de kast, maar nog niet geschreven. Dat wil ik volgende week gaan doen
Kaartjes zijn al zover klaar qua ontwerp en aangepast aan onze wensen. Enveloppen moet ik nog halen + schrijven. Denk dat ik dat in februari ergens doe.