Hoe vaak zijn jullie ziek in een jaar. en hoelang? ik ben in augustus ziek geweest 4 a 5 dagen en nu weer pff meestal ben ik maar 1x per jaar goed ziek
Echt ziek? 1 keer in de 2 jaar. Dan bedoel ik ook echt flinke griep, met koorts en kotsen enzo..... Ik ben meer een modelletje knuppel, omdat ik bijvoorbeeld slijmbeursontstekingen krijg, gekneusde enkels/knieen, ontsteking aan de luchtwegen. En nu met IVF/ICSI heb ik me ook een aantal keren ziek gemeld omdat de pijn in mijn buik niet te houden was. Maar dat is geen ziek zijn natuurlijk.
buikgriep heb ik al jaren niet meer gehad (gaat even heel hard afkloppen) maar bedoel de gewone griep keelpijn koorts niet fit zijn
Heeeeeeel weinig!!! Het is nu weer 3jaar geleden geloof ik, kun je nagaan. Toen was het echt met koorts en dat alles eruit komt door alle bedenkbare openingen! Wel heb ik vaak hoofdpijn/migraine en daar ben ik ook flink ziek van.. maar dat is iets anders! En mijn bronchitis maarja dat is iets chronisch.
Koorts heb ik niet vaak. Maar dat ik me verder wel echt ziek voel dat is 2x per jaar ongeveer. Ik pak het ook snel op als er een virus heerst helaas. Maar vaak voel ik me niet helemaal top maar word ik niet echt ziek ziek zeg maar.
Heb me in 10 jaar werken ook maar 3 keer ziekgemeld - nog wel paar keer ziek geweest, maar dan in het weekend en 1 keer ziek geweest maar dan gewoon van thuis uit gewerkt...
Normaal gesproken heel weinig, maar de laatste tijd..niet normaal meer, het ene is nog niet weg of het volgende begint al. Heb me t afgelopen half jaar zo vaak ziek gemeld, bah! Zit nu ook alweer bijna 2 weken thuis met een gebroken voet Da's wel niet ziek-ziek natuurlijk, maar toch..
Pffff, echt ziek??? dat is wel een tijdje geleden hoor. Een jaar of 4 of 5. Toen had ik kinkhoest. Verders heb ik mij altijd ziekgemeld als ik de puncties had van de IVF-en. Maar verders niet.
Echt ziek of voel je je ziek achtig? Echt ziek ben ik hooguit 1x per jaar vaak zelfs minder, voel me ziek dat gebeurd wel een 2 tot 3 keer per jaar was voor mij trouwens geen reden me ziek te melden.
ik ben de laatste jaren continue ziekerig.. maar ben altijd door blijven werken toen ik nog werkte.. sinds mijn knullen naar school gaan hangt er altijd wel een of ander vaag buikgriep of verkoudheidsvirus om hun heen die dolgraag op mij overspringt
ik was vroeger nooit ziek, maar sinds ik in de zorg werkt pak ik geregelt wat mee, en sinds de kinderen naar school gaan is het er ind niet beter opgeworden.....
Laatste keer dat ik écht goed ziek was, dat was toen ik een jaar of 10 was, toen heb ik de hele zomervakantie met een goede griep op bed gelegen... Daarvoor toen ik 5 was, toen had ik roodvonk. Nu, heb ik wel eens een klein verkoudheidje of zo, maar daar blijft het bij Koorts, griep, zou niet weten hoe het is.. *afkloppen*