wandelen met een draagzak en de zon?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Chantal79, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Ik heb gister een baby bjorn draagzak gekocht, lijkt me erg leuk en heerlijk om hem lekker bij me te kunnen dragen. Ook handig als ik met mijn hond een wandelingetje gaat maken in het bos . Hij houdt ze koppie nu lekker rechtop dus zo kan hij ook een beetje om zich heen kijken.

Nu heb ik een vraagje aan de andere die een draagzak gebruiken, hoe doen jullie dat als de zon schijnt? Ik wil nl. niet dat Nick zeker de eerste 6 maanden in de zon komt? En aangezien het nu zomer "hoort" te zijn is die kans nog wel eens aanwezig dat het zonnetje zal schijnen.
    Is insmeren met factor 50 en een petje op dan toch al voldoende of nog te vroeg?

Groetjes Chantal

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Denk dat het wel voldoende is. Zo veel mogelijk in de schaduw lopen..

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik zou idd zowel crème als een hoedje op doen. Niet alleen de crème; Camila was onlangs toch wel wat verbrand ondanks de factor 50. Gelukkig had ze er geen last van.

4. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik heb ook de draagzak. Ideaal om honden mee uit te laten. Ik doe bij mijn kleine meid meestal een petje op als de zon schijnt. Of een hoedje met een randje. Goed insmeren kan. Kleding met lange mouwen is het beste tegen de zon.

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik heb altijd een hydrofiel luier met een paar knijpers bij de hand. Handig als 'zonnescherm' aan de kinderwagen of maxicosi. Maar ik bevestig hem net zo goed aan de baby-björn. Als de kleine in slaap is gevallen valt er niks meer te zien en gaat die doek erover.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En da's nou handig aan een draagdoek :p

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Maar als ik dan toch Babybjorn gebruik. Creme op handjes en gezicht, lange kledinstukken, en hoedje.

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    mijn ventje had bij de geboorte al een flinke bos haar dus insmeren ging niet zo makkelijk, petje nog veel te groot dus ik had als oplossing ook een spuugdoekje en knijpers!

* was dus zo gek nog niet *

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wilde je de zonnenbrand op zijn hoofdje smeren dan? Mag dat??? is eigenlijk nooit in mij opgekomen. gewoon lekker een petje of hoedje op. Heb er genoeg gevonden in haar maatje. Kijk maar eens bij de Prenatal, de HEMA en de V&D. En bij BabyWalz hebben ze zelfs met UV-bescherming. Overigens is Samantha ook gezegend met een flinke haarbos, dus dat zou nog geen eens lukken.

Spuugdoekje met knijpers is wel een gek idee als-ie wit is. Want witte kleiding enzo houden geen UV-stralen tegen.

Deel Deze Pagina