Zie mijn advertentie: Marktplaats.nl > Complete babykamer superstrak in wit - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers Ik heb hem heel netjes gebruikt, is echt als nieuw, geen krasjes, vlekjes, of wat dan ook. Alleen een nieuw matrasje en lattenbodem aanschaffen en klaari s je kamer!
Echt helemaal niemand? Ik dacht toch echt dat het wel een mooie kamer was.. Of adverteer ik verkeerd ofzo? Kan iemand mijn adevertentie eens beoordelen?
Ik zou sowieso de naam van de babykamer in de titel van de advertentie plaatsen.. Zo kunnen meerdere mensen op MP de babykamer vinden als ze specifiek naar die kamer op zoek zijn.. Daarnaast denk ik dat je met de prijs aan de hoge kant zit, je startbod is al 600 euro.. Zoekresultaten 'babykamer Altea' op MP: Marktplaats.nl - babykamer altea kopen of verkopen - Vind babykamer altea goedkoop op Marktplaats.nl Haal de link zo wel weer weg hoor, maar dan kan je eventueel vergelijken..
Ik vind je startbod ook wel erg hoog, heb hem zelf vorig jaar bij babydump gehaald voor 1050,-. Dan denk ik dat mensen voor 600,- eerder een nieuw kamertje kopen als een 2e handse voor hetzelfde geld. Bij babyzaken zie je regelmatig kamertjes voor 500,-. En inderdaad tip om de naam te wijzigen vind ik ook een goede! Succes met de verkoop.