geweldige naam!! Staat ook op mijn lijst met ie. twijfel nog omdat je hier in de omgeving 2 kindjes zijn geboren met die naam.
He hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik vind Joly wel leuk. Ik vind Jody toch nog een beetje mooiere. Die staat bij ons op het lijstje. Succes ermee.
Vinden jullie de uitspraak van Jolie moeilijk (engels Djolie) ik ben bang dat er veel mensen Jooooolie gaan zeggen ipv de klemtoon op de ie leggen! Ik hoop dat het meevalt, begin de naam steeds leuker te vinden
Ik vind Jolie een geweldige naam. Heerlijk vrolijk en vrouwelijk. Heel erg leuk. Ik vind het helemaal niet moeilijk. Anders moet je gewoon uitleggen, net als in Angelina Jolie. Als je voor Yuna gaat wil ik je even attenderen dat je dat niet als djoena uit kan spreken, aangezien je een Y officieel nooit als Dj uitspreekt maar altijd als j. Dus Yuna is automatisch al joenaa, of juuna als je dat wil uiteraard. Als je djoenaa wil, dan zou ik Juna schrijven. Of Junah.
Ik vind Jolie een heel leuke naam, maar dan wel met de klemtoon op de -ie!! Lois hoeft niet per sé af te vallen omdat het maar uit één lettergreep bestaat, je kunt het ook uitspreken als Lo-is (Loïs schrijf je dan). Misschien vinden je man en jij dat wel allebei leuk? Ik vind Loïs zelf trouwens iets mooier bij Charlee dan Jolie, omdat Charlee en Jolie qua klank op elkaar lijken, maar nét niet hetzelfde zijn. Dan zou ik juist gaan voor een naam die of wél helemaal hetzelfde klinkt, of juist iets heel anders. ps. Ik zou van de "geslachtsgok" bij 12 weken niet te veel uit gaan hoor. Wij kregen beide keren bij 12 weken te horen dat we 60% een meid zouden krijgen. Maar het zijn toch echt twee jongetjes geworden...
Bedankt voor je reactie!! Allemaal trouwens! Wij zijn er nog niet uit! En als we voor Yuna gaan, gaan we ook voor de uitspraak Joena, vind ik net iets leuker! Lo-is vind ik niet zo leuk! Ik heb gelukkig nog even, en ga nog heel goed nadenken!!!!!!!