Na een heftige periode, waarin ik alleenstaand de zwangerschap volbracht heb kan ik met trots zeggen dat mijn zoontje Jonah Julian is geboren op 3 april om 18.12 uur Ik had de laatste weken van mijn zwangerschap wat lichamelijke klachten en na herhaaldelijke bloed- en urineonderzoeken werd besloten dat ik ingeleid moest worden op zondag 3 april vanwege pre-eclampsie. Mijn bmm was nog niet helemaal verweekt dus we begonnen met tabletjes die om de 4 uur ingebracht werden. Helaas leken deze niet zoveel te doen en de gyn wilde me dan rond 5uur ook naar huis laten gaan voor de nacht zodat we de volgende dag er weer vol goede moed tegenaan konden gaan. En dat was het moment dat ik in een heeeeel heftige weeënstorm terechtkwam, ik had de één na de andere (rug)wee zonder pauze en kon ze onmogelijk opvangen. Het ging zo snel en om 18.12uur is mijn zoontje dan ook geboren... Korte maar krachtige bevalling dus Het is een kleintje, slechts 2665 gram en 48 cm maar meneer doet het prima De pijn en de heftigheid van de bevalling ben ik nog niet vergeten en heb denk ik echt even tijd nodig om dat een plekje te geven, maar... oh wat is 'ie mooi en wat ben ik een trotse mama Wij redden het wel met z'n tweetjes! "Ik heb lang naar je uitgekeken, na heel veel tranen vier ik nu feest, en als ik je zie liggen in je wiegje, weet ik het is het waard geweest!"
Gefeliciteerd meid!! Wat een prachtig ventje. Ik schoot vol toen ik t gedichtje las, mooi! Heel mooi! Geniet van elkaar en je komt er wel~! knuffel
Wat een lieverd! Van harte gefeliciteerd! Wat zul jij trots zijn op deze lieve knul! Geniet er maar lekker van, jullie samen komen er wel!