We hebben nog 3 namen over.. Even kijken wat jullie ervan vinden! Wel even een uitleg erbij.. Mila komt in man zijn familie voor (vriendin van neef). Lana kan je omdraaien en dan staat er iets minder leuks Sterre weten we niet of dat ook nog leuk is als ze 20 is. Alle 3 de namen vinden we leuk, maar er is 'iets' met allemaal..
Sterre vind ik persoonlijk echt helemaal niks. Mila en Lana mooi! En ja als je t omdraait ach.. Vind ik Elana erger in het nederlands maar toch heten er meisjes zo!
Mila en sterre vind ik niks en mila ook nog eens veel te populair. Lana vind ik leuk! Ik heb nog nooit die link gelegd met het omdraaien van de naam hihi. Als je je daar te veel aan gaat storen, kun je het misschien beter niet doen. Wat vind je anders van Lara?
Mila en Lana allebei leuk! Staan hier ook allebei op t lijstje. Zelf ook nooit aan gedacht Lana omgedraaid, maar daar zou ik me niet aan storen denk ik. Sterre vind ik niet leuk.. Heb op Mila gestemd
Mila en Lana gemixt : Mina betekenis is schoonheid... Erg mooie naam en internationaal.. Tijdloos en word overal in de wereld hetzelfde gesproken.
Sterre vind ik niks maar dat kan ook komen door de associatie die ik ermee heb. Mila vind ik wel een hele mooie naam!
Bedankt voor het stemmen! Zouden jullie Mila ook kiezen ondanks wat ik in mijn openingspost heb gezet?
Sterre vind ik niks. Lana ook niet heel geweldig, als zou ik me niets aantrekken van het omdraaien van een naam. Hoezo zou je dat überhaupt doen? Saskia of Nathalie draai je toch ook niet om. Mila is niet mijn smaak, maar by far de leukste uit jouw rijtje. Over dat verre familielid zou ik me niet druk maken.
Ik vind Mila vreselijk zoetsappig. Lana leuk/stoer en Sterre vind ik ook wel leuk Maar ik zou dus voor Lana gaan!
Sterre vind ik nogal uitgekauwd de laatste jaren. Lana gaat wel maar inderdaad zou de naam achterstevoren me storen. Kinderen doen dat echt, hun naam achterstevoren zetten. Mila vind ik gewoon mooi. Heb het zelf ook overwogen. De vriendin van je neef is ver genoeg weg. Ligt er trouwens ook aan hoeveel jullie met elkaar optrekken.
Absoluut Mila, leuke naam. Sterre vind ik een naam voor overleden kindjes, en Lana betekent wol in het Spaans. Ik zou mijn kind echt geen wol noemen.
Ik heb op Lana gestemd. wat stoerder dan de andere twee. Zelf vind ik Liene erg leuk, misschien nog een ideetje?
Heb voor Lana gestemd, heb zelf een 'Milla' vond ik veel mooier dan Mila en komt ook veel minder voor.