Ons mannetje is geboren op 3 februari ons zondags kindje!! Jonathan David!! Het was een pittige bevalling vanaf half 3 snachts persweeen en uiteindelijk om 8uur volledige ontsluiting. De kleine man lag met z'n hoofd dwars waardoor ik heeeel lang op 8cm bleef hangen door een vochtblaas.. Toen ik uiteindelijk mocht persen was ik al kapot van het opvangen van de persweeen en na 90 min persen was ik op ik kon niet meer!! Uiteindelijk vacuumpomp en ingescheurd maar daar was hij hoor ons wondertje!! Om 9:35 geboren!! De gynaecoloog zei achteraf je had hem er nooit zelf uit kunnen persen hij lag echt schuin!! 52 cm en 4010gram pfff ja 8 pond uit mn lijf hihi niemand had dat verwacht ik had een klein buikje! Om 14uur waren we weer thuis!! Wel flink wat te strakke verder Nu zijn we aan het genieten en verwerken! Ik ben echt dol gelukkig maar vind het soms ook moeilijk wat een verantwoordelijkheid ineens en angstige gevoelens dat hem iets gebeurd.. Hopelijk krijgen deze gevoelens snel een plaatsje.
Gefeliciteerd met jullie zoon! Die gevoelens gaan straks een plaatsje krijgen. Is heel normaal hoor! Het zou ook niet goed zijn als je die gevoelens niet zou hebben.