Mijn hubby vind die zo mooi. En ik.. ik weet niet..... Jonathan.... Wat voor een soort jongen zie je voor je bij de naam? Dank je wel!!
Ik vind het een hele leuke naam. Komt in mijn omgeving veel voor bij donkere jongens. Maar bij blond vind ik het ook passen. Nathan vind ik ook erg leuk.
Ik ken een hele leuke Jonathan. Vroeger een lekker joch en nu een fantastische kerel, lieve man en papa. Goede associaties bij!!
Ik krijg meteen beelden van een heel streng christelijke jongen... Komt misschien omdat we ooit op een camping in de vriendengroep een Jonathan hadden zitten die op zondagmiddag in de caravan naar kerkliederen moest luisteren en de hele zondag niks gezelligs mee mocht doen....
Leuke naam! Bekend, maar komt niet vaak voor. Mooie naam voor een kleintje maar ook voor een volwassen man.
Ik vind gewoon Nathan leuker, maar Jonathan vind ik ook wel leuk. Ik zie dan een nette jongen voor me.
Ik vind het mooi maar ook leuk omdat je die naam niet vaak meer hoort. Ik ken één Jonathan. Dat is een leuke, knappe jongen met donker haar.
Ik vind het een naam voor een nette jongen. Geen lelijke naam, maar ook niet echt mooi (beetje lang ook).
Prachtige naam!!! Zie echt een klein knap ventje met donkere krullen voor me en later een grote, stoere jongen bij deze naam Nathan vind ik ook prachtig, maar ik houd ook erg van bijbelse namen!
Ik zie een lieve blonde jongen voor me. Maar dat komt waarschijnlijk doordat Aidens tweede naam Jonathan is.
Een nette, slimme, mooie jongen met bruin haar. Leest graag en is erg handig. Zachtaardig, dat is 'ie