Hoi allemaal, zoals het onderwerp al zegt hebben we drie leuke meisjesnamen over, maar wat vinden jullie?? Benthe, Fay of Selina?
Benthe! Hele vlotte, stoere en lieve naam. Selina vind ik een beetje tuttig en ook een tikkeltje ordinair. Fay vind ik wel leuk als Fee, maar Benthe heeft toch echt mijn voorkeur
Fay! Mooie naam Benthe en Selina vind ik beide helemaal niet mooi. Vind Benthe een beetje boers en Selina ordinair.
3 hele verschillende namen, ik vind ze eerder lief dan stoer. Mijn eerste keuze zou zijn Benthe en daarna Fay. Selina vind ik echt helemaal niet mooi.
Mijn voorkeur is Fay. Benthe doet me altijd denken als begin van een zin 'ben te klein/dik/dun/groot etc En selina vind ik ook wat ordinairs hebben. Ik vind sowieso de spelling met een C mooier. Celina.
Brrrr, Benthe moet dat dan met een th om op Drenthe te rijmen of met ene t om op Twente te rijmen? Nee, dat vind ik echt geen leuke naam, moet er altijd ben te dik, ben te groot, ben te klein bij denken. Fay, mwah, Faith vind ik mooier. Selina vind ik het leukst en apartste, al vind ik Celine wel wat mooier geschreven.
Fay en Benthe vind ik aan elkaar gewaagd, heb toch gestemd op Fay omdat ik bij Benthe altijd 'Ik ben te...' denk. (Als in: 'Ik ben te dik' of zo). Selina vind ik gewoon niet mooi, beetje een lompe klank. Lina vind ik wél mooi.
Ik vind Fay wel een mooie naam maar je hoort hem steeds vaker, dus vandaar op Benthe gestemd . Originele naam die ook wel stoer is.
Fay! Selina vind ik wel wat hebben. Celine of Seline vind ik wel mooier. Ik vind Benthe helemaal niks. Zelf moet ik denken aan: Ik ben Benthe.
Benthe vind ik echt niet klinken... Selina en Fay zijn allebei wel goede namen naar mijn mening, maar Fay vind ik net wat chiquer.
Fay. Erg mooi! Ik zie de naam Bent(h)e tegenwoordig regelmatig voorbij komen, vind het persoonlijk echt een verschrikkelijke naam Selina vind ik aardig, maar zou eerder voor Celine gaan. Dat vind ik dan wel weer een mooie naam.