kun je innesteling voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chiset81, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Heb al een aantal dagen een zeurend gevoel in mn onderbuik net alsof ik weer ongesteld moet worden.
    Dat zou ik nog niet moeten worden en het gevoel ik ook heviger dan normaal.
    Heb het ook steeds berekoud en en ben erg moe.
    Hoort dat erbij?
    Kan pas over een paar dagen een test doen aangezien het vorige week onze "klus"dagen waren
    Weet iemand dit?en kun je ook niet al wat eerder een test doen?

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik denk dat je een innesteling zeker moet kunnen voelen ja. Het heeft met je baarmoeder te maken dus het ongi-gevoel zou zomaar kunnen. Je kunt met veel testen al 4 dagen voor nod testen.
    De 2v5 van de kruitvat zijn heel gevoelig en testen al vaak vroeg positief omdat ze weinig hcg nodig hebben.
    Suc6

3. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Die testen heb ik de vorige keer ook gebruikt en gaf meteen een 2e streepje aan.
    Vind het wel weer erg spannend nu en ben best zenuwachtig,kan pas eind deze week testen en dat duurt nog zo lang

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik ben zelf op het moment 3 dagen overtijd en heb de afgelopen dagen 2 van deze testen gedaan maar allebei negatief :(.
    Het is zo spannend, gaat mijn ongi komen of moet ik over een paar dagen opnieuw testen.
    Maar waarom zou ik positief testen als ik er al 2 negatief heb? Te weinig hcg?
    Je hoort zo vaak dat meiden pas na een week of later pos. testen.

Dacht ook een innesteling gevoeld te hebben vorige week omdat ik dagen lang steken in mijn buik voelde en daarna nag dagen een weeig gevoel in mijn buik.

Ik hoop voor jou dat het innesteling was.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik voelde wel duidelijk de innesteling een hele felle steek en moest echt krom gaan staan van de pijn. Daarna was het over.
    suc6 meid

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik ben op de dag van de innesteling erg duizelig en misselijk geweest. in de loop van de middag verloor ik slijm met een roze sliert erin (smakelijk ;))
    ik heb het dus niet echt gevoeld maar had wel lichamelijke klachten.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had ook een pijnlijke innesteling. Had niet in de gaten trouwens dat het de innesteling zou kunnen zijn.
    Bij mij gebeurde het 's nachts. Het leek net alsof er iets flink aan mijn linkereierstok zat te trekken. Zeer pijnlijk. Het heeft tot de volgende ochtend rond een uur of 12.00 uur geduurd.

Aangezien ik overstimulatie had vanwege mijn ICSI-behandeling, dachten mijn vriend en ik dat het daarmee te maken had. Maar uit controle bij het ziekenhuis bleek alles prima in orde te zijn. Ze konden niks raars vinden.

Mijn beide zusjes (allebei al zwanger geweest) dachten meteen al aan een innesteling. Achteraf gezien zal dit het ook geweest zijn, circa 7 dagen na terugplaatsing van een embryo. Weer 7 dagen later had ik een knalpositieve zwangerschapstest.

Dus jazeker: je kunt een innesteling voelen. Al zal het ook per persoon verschillen wat men dan voelt.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik had ook echt felle steken... ik herkende het totaal niet en toen dacht ik... zou weleens raak kunnen zijn!!! En ja hoor!! :D

9. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Heb nu nergens last meer van maar wacht toch nog even komende week af.Ik dacht gister ook van dan kan ik nu vast al wel een test doen maar die teleurstelling had ik me beter kunenn besparen.
    Vanaf 5 april kan ik pas testen dus heb mezelf blij gemaakt met een dood vogeltje.
    De buikpijn,steken en weeig gevoel zijn nu helemaal weg dus ik hoop echt dat het een innesteling was en dat mn ongi lekker weg blijft.
    Dat zou voor mij een leuk(zeg maar gerust het allermooiste) verjaardagskado zijn,ben volgende mnd namelijk jarig ;)

10. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Oh spannend! En hopelijk een mooi verjaardagskado! Succes!

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

Kan best dat je na 2 negatieve positief gaat testen.. Las een verhaal die pas na 3,5 week positief testte! Dus geef de hoop niet op! Hoop echt voor je dat je een mooi verjaardagcadeau krijgt ;)

Deel Deze Pagina