Het houdt tot nu toe mijn menstruatie tegen, heb wel krampen. Weet alleen dus nog niet of dat menstruatiekrampen zijn of een inestelling
Een keer werd ik pas een paar dagen na het stoppen ongesteld en had ik van tevoren nergens last van. Dus het werd duidelijk uitgesteld. Een keer kreeg ik bruinverlies en krampen door de Utrogestan heen en zette het meteen door toen ik stopte. Dus de werking kan per keer verschillen.
Ik werd binnen een week na tp ongesteld ondanks gebruik utrogestan. Later over gegaan op luteale ondersteuning met pregnyl injecties. Deze verlengden wel mijn LF, maar hebben niet bij gedragen aan een zwangerschap.
Ik heb nu 6 terug plaatsingen gehad. Bij 5 daarvan werd ik pas ongesteld 3 dagen na het stoppen met de utro. Bij 1 poging kreeg ik op dag 11 na tp beginnend bruinverlies en werd ik op dag 14 ingesteld toen ik nog aan de utro zat. Bij beide scenario's wel buikkrampen ongeveer vanaf dag 13 na tp
Utrogestan hield bij mij niks tegen.. Werd gewoon 1, 2 of zelfs 3 dagen voor de testdatum ongesteld. Bij mij begint dit altijd met bruin eerst.. Dus ik stopte met die bollen en paar dagen later brak het door. Maar zo begint het normaal ook bij mij.
Ik heb normaal een Lf van zo 9 dagen. 4e maand dat ik utro gebruik en bij mij houdt het mijn menstruatie heel goed tegen. Iets te goed zelfs. Eerste keer gebruik werd ik pas 35 dagen na ovulatie ongesteld. Nu steeds zo´n 20 dagen na ovulatie. Ik gebruik 2 x per dag 2 bollen a 100 mg.
Na een punctie kwam mijn menstruatie wel door de Utro heen maar na een hormoonschema bij een cryo tp word ik pas 4 dagen ongesteld na dat ik met Utro ben gestopt.