Jong en kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lalalola, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik heb mijn hele leven al gezegd dat ik mijn eerste kindje wil hebben voor mn 22e. helaas is dit door omstandigheden niet gelukt.. nu ben ik 26 en ik verwacht mijn eerste. super blij natuurlijk, maar eigenlijk had ik nu al mijn derde willen krijgen. zorg alsjeblieft dat je straks niet met spijt zit alleen maar omdat anderen je jong zouden kunnen vinden. mensen hebben altijd wat op te merken, als je daar rekening mee gaat houden kan je niets meer doen.

Lalalola en KilleLove2 vinden dit leuk.
  2. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik herken in een klein stukje van jou verhaal mijzelf terug. Ik was 21 toen ik samen ging wonen, helaas een mega klein appartement met maar 1 slaapkamer. Ook erg jong dus & inderdaad een kinderwens.. Die ik niet kon laten uitkomen. Die geen werkelijkheid werd voor mij.. Vorig jaar september zijn we verhuisd & mocht ik in oktober zwanger raken.. Inmiddels waren we al zo'n 4jr verder.

Maar meid, wat maakt het jou uit? Wat anderen ervan vinden.. dat je te jong bent of niet bent? Als jullie deze stap willen nemen, dan moeten jullie ervoor gaan. Een kindje krijgen doe je met zn 2en.. en niet met alle bemoeials op de wereld! ;) En als je alles prima op orde hebt, huis, financiën, basis enzo.. dan zegt een leeftijd in mijn ogen niks. Iemand van 23 kan wel beter alles voor elkaar hebben dan iemand die al 28 is.. ;)

3. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Wij zitten nu inderdaad ook in een appartement met 1 slaapkamer waar net een tweepersoonsbed in past. We zijn nu wel al bezig met het zoeken naar een huis waar we eventueel al meteen in kunnen. Dus dat zie ik nog wel gebeuren voordat ik eventueel mocht bevallen. Verder heb ik wel al een vaste baan en manlief heeft er al een aangeboden gekregen voor na zijn studie.

4. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wat leuk dat je wens eindelijk in vervulling mag gaan. Ik vind je niet te jong.
    En als het tijdens de zwangerschap niet lukt om te verhuizen kun je echt nog uit de voeten met een campingbedje als box die je savonds kunt inklappen. Het ledikant staat dan tijdelijk in de woonkamer of je kijkt voor een cosleeper als dat past.
    Jammer dat je schoonouders zo n slecht voorbeeld hebben gegeven. Ze zullen er nog versteld van staan hoe goed jullie het gaan doen! ;)

Lalalola vindt dit leuk.
  5. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dat zit wel goed! :) en inderdaad die 1 kamer appartement, verschrikkelijk he? Meidd, ga ervoor. Ga je dromen werkelijkheid maken! X

6. Lalalola

Dit vind ik zo lief om te horen! Dankjewel!

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier met 21 begonnen met zwanger te worden. Met 23 pas zwanger geworden. Medisch traject blablabla. Vorige week bevallen en morgen wordt ik 24.

23 is niet te jong hoor. Als je er maar klaar voor bent en je zaakjes op orde hebt.

Is meer omdat de gemiddelde leeftijd voor een kindje wat hoger ligt dat je gezien wordt als 'jonge ouder'.
    Ik ben dus 24 en mijn man is 30. Dus gemiddeld precies goed haha

8. Lalalola

Gefeliciteerd met je kleintje! Het is ook meer voor mijn gevoel dat we nog jong zijn. Mijn ouders waren ook 23 en 24. Maar tegen mijn moeder zeiden ze ook vaak: loop je met je zusje? Als ze met mij liep.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    23 vind ik niet te jong hoor.
    En je hebt nu toch je zaakjes op orde!
    Ik zou me er zeker niet voor schamen.
    Als jullie er klaar voor zijn, zou ik er volledig voor gaan! :)

Wij waren de 1e in de vriendengroep met een kind. Nu zijn er inmiddels 3 baby's :)

Veel mensen waren juist verbaasd dat het nog zolang duurde aangezien we jong getrouwd waren.

10. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Ik ben zelf ook 23 en inmiddels al een jaar bezig! Herken je gevoel wel, maar niemand voelt hoe sterk mijn eierstokken rammelen haha! Ik zou zeggen, ga er voor!!

Lalalola vindt dit leuk.
  11. Lalalola

Wij zouden ook de eerste in de vriendengroep zijn. Toch jammer dat ik de ervaringen dan niet kan delen. Al heb ik wel collega's met jonge kindjes.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dan heb je ons gelukkig! :D.
    Nee gekkigheid.

Toen ik 12 weken zwanger was werd een goede vriendin ook zwanger..
    En toen ik net bevallen was had een andere vriendin net een positieve test in haar handen.
    Je weet het dus maar nooit.

Dat is toch ook leuk. Collega's met kindjes.
    Hier op het werk is een hele collega club met kindjes van dezelfde leeftijd.
    Doen heel veel met elkaar. Erg leuk!

Lalalola vindt dit leuk.
  13. Lalalola

Zo leuk! Ik hoop dat het zwanger worden ook voor mij snel mogelijk is. Ben zo benieuwd hoe het zou zijn en ik hoor al vaak zulke leuke verhalen van collega's over hun kindjes.

Deel Deze Pagina