nhene tuurlijk houden we dit clubje bij elkaar........er is nu al weer bijna 4 paginas in een halfuur tijd volgekletst.. goed he. haha
whahah meid vergis je niet whahah het moet er ook allemaal weer af whaha ennuh ruilen dan maar een paar maanden ik wil zo graag wat dikker worden sjohhh hihi maar uhm ja wachtweek is altijd weer een strijd met jezelf en je testen verder kind eet gewoon lekker maar kijk is wat je eet ofzo als dat helpt bij jou dan hoor ik kan makkelijk lullen met me 57 kilo... maar ik weet dat veel mensen wel minder kunnen eten maar daar echt neit minder dik van worden zoals me zus die is het tegenovergestelde van mij en al eet ze een week niet die valt geen gram af .. dus dat heeft ook geen zin ...
pff de helft gemist whjahah nou nog maar een keer dat is een goede me stiefmoeder is 20 kilo afgevallen en het is er een 1.5 jaar afgebleven toen ze stopte ermee
owwh eerste afspraak spannend ja ik krijg dus de uitslagen en het oordeel kan men me helpen of niet .. dus erg spannend behalve dat ik moet juitleggen dat de man van de visjes er niet meer is :S
@nhene ja dat je alleen bent dat heb ik al gelezen op een ander forumpje. maarree lijkt me best lastig. en dan ga je voor en donor?
@ suus .. ja ik ga zo ie zo voor een donor maar ik moet nog beslissen of ik een bekende donor wil of via kid en ik weet het echt niet ik wilde eerst ecjt een bekende ivm wie is me vader vragen later ... en gewoon omdat ik me kind dan kan vertellen dat hij of zij van 2 kanten erg gewenst was .. maar er zitten natuurlijk ookk de nodige haken en ogen aan zoals taakverdeling en afstands verklaringen .. en vertrouwen dat je moet hebben enzo.. maar een onbekende donor is weer lastiger uitleggen aan je kindje .. en dan weet je zeker dat je er echt alleen voorstaat.. dsu i heb een hele goede optie in me buurt.. ken ik al 15 jaar ben daar elke dag wel ff binnen dus wee tik dat me kind in een goed gezin zou opgroeien .. aangezien hun dan natuurlijk echt deel zouden uitmaken van het leven van me kind maar... dan moet ik ook compromises maken .. en die andere donor ken ik via internet al een jaar .. maar dat vertrouwen is er niet dus zou met afstands verklaring zijn en bezoek onder toezicht dus mee naar artis bij mij thuis op bezoek mar niet de kleine meenemen .. dus is een moeilijke keus ...advies? iemand?
jeetje is wel moeilijk allemaal. je moet echt veel dingen goed op een rijtje hebben. tja ik kan je geen advies geven eigenlijk. behalve dat je alles goed moet overdenken maar dat zul je al vaak genoeg horen en zelf ook wel weten. grtz suus
HELP wie kan em uit de brand helpen eerder vanavond tegen 8 uur test gedaan heel licht streepje (geen rust in de kont dus dacht ga nog 1 doen) weer zelfde streepje dus nu mijn vraag wie heeft er ervaring met de mat care strips (testen) zijn die altijd helemaal wit als die nega is of kan eht voorkomen dat er wel is een licht streepje te voorschijn komt heb de testen wel eerder gehad maar kan het me niet meer herineren dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Zolang het als donor gebeurt, dus via een spuitje heeft de man in kwestie geen enkel recht. Hij kan pas rechten claimen als jullie naar bed zijn geweest. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Wel handig om een documentje op te stellen waarin staat dat hij jouw donor is en dan beide handtekeningen eronder. heb je daar later nooit onduidelijkheid over
whahah spannend maar uhm heb je een foto? er zijn veel testen met valse streepjes maar ook veel die vals lijken en echt zijn k hoor dat je niet moet kijken naar de dichtheid ..( licht of donker) maar naar de breedte van het streepje als hij breed is dan is hij positief ,,, hoor ik dus succes meid
@ de donor conversation.. ja ik weet het daarom moet ik ook voor emzelf gaan beslissen wat ik ga doen .. ennuh contrakten heb ik zo ie zo en het gaat ook zo ie zo via spuit gebeuren geen gemeenschap met een homo en al helemaal niet met me buurjonge whahah bah! dus maar thanks girls veel meiden begrijpen me niet en vinden dat ik moet wachten op de juiste de ware..pfff gelukkig zegt me moeder schat ..waarom doe je het niet alleen? jij valt altijd op mensen die misbruik van ej maken kan je het net zo goed gelijk alleen doen .. vond ik zo lief ( ze wilt me ook graag gelukkig zien met iemand maar ze wilt me liever gewoon gelukkig zien dan met iemand )
Wow, kletskousen! Weet al niet alles meer zenne... Euhm Syboena, spannend! Foto: ga links bij menu naar fotoalbum en dan wijst het zichzelf wel uit, denk ik. Kan wel zijn dat je de foto moet verkleinen... Nhene, pfff...zoveel moeilijke factoren voor zo'n moeilijke beslissing... Kan je er ook echt geen advies over geven, gewoon doen wat jouw het beste en verstandigste lijkt! Wat de adoptie betreft, daar kom ik liever uitgebreid op terug wanneer het allemaal wat concreter wordt maar mijn twee belangrijkste redenen: ik denk dat ik IVF niet aankan (psychisch)...en ik vind het (persoonlijk!) een beetje spijtig om zover te gaan op een kunstmatige manier voor een kindje terwijl er zoveel kindjes zijn die geen thuis hebben. Ik ben me er heel bewust van dat veel mensen het hier absoluut niet mee eens zijn en het ook niet kunnen begrijpen maar ik veroordeel echt niemand die wél voor IVF gaat en ik begrijp het ook maar al te goed maar IK denk niet dat ik het wil/kan... Maar zoals ik al zei, ik zal eerst de resultaten van het onderzoek afwachten...