jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Oh, ja : afvallen...
    Ik heb ook WW gedaan! Ben er 7kg mee afgevallen en ben sinds een half jaar nog steeds op gewicht! :)

Vind het een geweldige methode!

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dankje wel Elke1984
    nou hij staat er in

je moet hele goede ogen hebben hoor anders zie je het echt niet :(

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel ff dacht toen ik je leetijd zag: wacht nog ff 3 jaar en als je dan nog geen goede partner hebt gevonden, ben je nog altijd jong genoeg (biologisch gezien) om er aan te gaan beginnen, maar ik snap ook dat het gevoel zo sterk is dat je niet kunt/wilt wachten.
    Ik wil je hier op het forum echt steunen, maar ik zou er zelf nooit voor kiezen om op mn 25e bewust in mn eentje aan een kindje te gaan beginnen.
    Nogmaals: ik snap heel goed je verlangen, maar ik denk ook dat het voor jou en voor je toekomstige kindje leuker is om een gezin met partner/vader te gaan vormen dan wanneer je het alleen moet doen of moet doen met je buurjongen. Voor een kind is het denk ik, mits het harmoneus is, ook leuker om in een gezin op te groeien dan alleen met 1 van de ouders.
    Ik ben niet tegen BAM, maaaaar ik zou er zelf niet op deze, nog relatieve jonge leeftijd aan beginnen. Denk je er nooit aan hoe het zou kunnen lopen als je nog ff een (paar) jaar wacht met in je eentje er aan te gaan beginnen?

Ik heb er echt niets tegen, maar in mijn ogen lijkt het me niet de beste/verstandigste 'oplossing'. ik ben ook niet op ruzies op het forum uit, maar ik geef alleen mn eerlijke mening.

Maar ik wil jou wel al het geluk, wijsheid en vruchtbaarheid toewensen.

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Maartje, ik denk er hetzelfde over als jou. Maar ik begrijp ook heel goed dat het voor Nhene moeilijker is om het zo rationeel te bekijken. Wij kunnen dit vanop een afstand beoordelen en vanuit ons verstand zeggen wat wij denken dat het beste is maar Nhene oordeelt natuurlijk vanuit haar gevoel. Net zoals we allemaal doen wanneer het op zwanger-worden aankomt... ;)
    Daarom zei ik ook dat ze heel goed moet afwegen wat de voor- en nadelen zijn en als ze er voor zichzelf zeker van is dat dit is wat ze echt wilt, dan moet ze er voor gaan en dan zal ze het ook fantastisch doen! :thumup:

5. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

wat ben ik zenuwachtig zeg. heb ook echt slecht geslapen. en toen ik eenmaal lekker sliep ging de wekker omdat ik weer moest tempen.ggggrrr.met als gevolg dat mn temp weer wat is gezakt. toen ik echt helemaal uitgeslapen was heb ik nog maar een keer getempt.

@syboena: ik meen wel wat te zien heel licht hoor!

grtz suus

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

@syboenja .. ik zou nog een paar dagen wachten en weer proberen ik moet zo hard knijpen om iets te zien dat ik er niet over wil oordelen ;)

@ de rest.. ik begrijp en respecteer jullie mening maar ik wilde altijd al voor me 25ste moeder zijn... en nu ben ik de 25 al gepasseerd dus voor mijn gevoel ben ik al best oud whaha klinkt vast heel raar ;)
    ... maar uhm waarom zou je alleen wachten maar als je met een man bent kan je wel al op je 21 aan kinderen beginnen ? nee daar kijk ik inderdaad heel anders tegenaan...

maar dat maakt verder niet uit ik kan wel 100den redenen opschrijven waarom nu wel of waarom nu niet maar daar ga ik niet eens aan beginnen. als ik maar achter met keus sta ;)

ik sta er zo ie zo niet alleen voor dat is een ding wat zeker is .. en wat ik kies om te doen dat zal de tijd vertellen nu ga ik gewoon ff mezelf verwennen en genieten van het leven en dan weet ik zeker dat er vanzelf een lampje gaat branden die me vertelt welke richting ik moet kiezen ;)

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ suus.. nog een uurtje geloof ik he?!
    dan moet jij ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen ... maar het zal nog niet zoveel zijn hoor ;)

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

my mom is super mom! whahah

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Wat hebben jullie veel gekletst zeg gisteren. Gezellig hoor!

@ Suusje: Succes vandaag, het valt echt mee hoor.

@ Elke: Jij ook sterkte met de HSG. Komt goed, het is niet fijn, maar zo voorbij. Weet je al zeker dat het bij jullie IVF zou gaan worden? Niet bijvoorbeeld IUI, want dat is (vind ik) al een stap minder. Verder is het goed om er al zo over na te denken en moeten jullie doen waar jullie je goed bij voelen.

@ Nhene: Ik ben het ook wel met de rest eens betreft BAM mama. Ik zou er zelf nooit voor kiezen. Maar ik zal er niet over oordelen als anderen dat wel doen. Ieder moet dat voor zich weten.

Ik ga ook met jullie mee dieeten meiden, ik begin maandag met Sonja Bakker. Wil er ook zo rond de 10 kilo af.

Hier zaterdag de 1e IUI gehad. Viel harstikke mee, was niet fijn maar was zo voorbij. Donderdagavond de Pregnyl spuit laten zetten door mijn zus, ik durfde mezelf niet te prikken wat een held he haha. Ik denk dat ik rond de 18e kan testen. Spannend dus.

Liefs Zora

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heey

ik ga vanmiddag maar is ff op weg naar de kruidvat
    ff die testen halen 2 voor 5 euro ben toch wel beetje onzeker over die andere testen en dan doe ik er vandaag nog 1tje en morgen 1 met ochtendurine dan moet het vast goed komen weten jullie trouwens of je die testen ook eerder kunt doen kan nu namelijk niet nog 4 dagen wachten hihihihihihi

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ zora.. mag hoor ik weet dat de meeste mensen er niet achter staan maar ik weet ook dat veel vrouwen er uiteindelijk alleen voor staan ik klop mezelf op de schouder dat ik het dan een stapje voor ben geweest ;) en hun dat ze het tenminste hebben geprobeerd zo hebben we allemaal onze voor en nadelen eruit te halen

ennuh wat voor spuit is dat? wat doet dat voor je dan?
    ik ken al die behandelingen niethoor ;)

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nhene: Pregnyl spuit is om je eisprong op te wekken en ongeveer 36 uur later doen ze dan de IUI. Je zet de spuit in je buik in het gebied naast je navel.

haha...zo worden jullie nog experts op dat gebied.

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey hallo meiden.

nou ben weer terug en het is me allemaal meegevallen gelukkig....alleen hetgeen waar we al een beetje rekening mee hebben gehouden blijkt nu ook zo te zijn. ik heb PCO. ik had aan 1 eierstok maarliefst 14 eitjes. jeetje voel me nu net een kip! haha. erg balen maar het is niet het einde van de wereld. volgende week zwemmers een keer inleveren en dan 4 februari mag ik terug voor een evaluatie en dan horen we hoe nu verder.

grts suus

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    helaas dames ik ga jullie verlaten

kom zo af en toe wel ff langs wippen om mee te lezen

hoop dat jullie ook snel zullen volgen

dikke kus syboena

16. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey dat is balen voor jullie... gelukkig kunnen ze heel veel tegenwoordig
    ben benieuwt naar 4 feb wat ze verder gaan doen sterkte ermee... :(

17. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    waarschijnlijk krijg ik hormonen om de eisprong te bevorderen. en als je dan op de goede tijden klust hebben we grote kans om zwanger te worden.

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey dat klinkt positief... :) nu maar hopen dat het allemaal een beetje snel ik werking wordt gezet je moet al zo lang wachten.. :(

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Syboena: Gefeliciteerd meid!

Suusje: Het hangt een beetje van de uitslag van het zaadonderzoek af. Als dat goed is zul je waarschijnlijk Clomid krijgen eventueel met Follikelmetingen om je eisprog te bepalen. Als de zwemmers van mindere kwaliteit zijn gaan ze verder kijken en evt. nog een zaadonderzoek doen.
    Spannend hoor, op naar 4 februari.

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ syboena GEFELICITEERD super meid... echt gefeliciteerd !

@ suusje meid wel jammer dat je het hebt maar goed dat ze het hebben ondekt dan kunnen ze je tenminste goed helpen succes meid

@ zora whaha ja inderdaat ik word nog expert whaha

Deel Deze Pagina