@zora, afgelopen jaar hebben we door de pil heen een zwangerschap gehad maar die is geeindigd in een mk. dus zou wel een beetje erg zijn als we nu slecht zaad hebben.ik hoop het toch niet.
Wat erg Suusje. Wat rot dat het dan nu allemaal op zich laat wachten. Als je al een keer spontaan zwanger bent geraakt, zal er niet veel mis zijn met de zwemmers denk ik. Het kan natuurlijk altijd, maar in jullie geval is de kans klein, gelukkig maar.
tja je weet het maar nooit en we kunnen er toch maar wel rekening mee houden dat het nu ook slecht kan zijn. dat we toen erg veel geluk hebben gehad met dat ene zaadje ofzo. is het zaad wel goed dan kan het alleen maar meevallen. 4 februari weten we meer. nog even geduld dus. en hoe is het bij jullie? grtz suus
\/ Syboena, gefeliciteerd!!!! Zora, wat ontzettend spannend voor jou seg de komende 2 weken! ale: Suus, PCO was te verwachten bij je denk ik... Nu maar hopen dat de viskes goed zwemmen en met genoeg zijn! [-o< Maar dat lijkt me wel in jullie situatie...of jullie hebben toen wel één supervisje gehad... HSG gehad vandaag...resultaat was heel goed! Ben zoooooooo blij! En ventje ook! Deed wel venijnig pijn seg! Maar het viel wel beter mee dan ik gedacht had, had me echt op vreselijke pijnen voorbereid en een goede pijnstiller genomen!
Ik moet vanavond bellen naar de gyn om verder af te spreken maar wss moet ik nu een hogere dosis Clomid nemen (100mg dus) en dan zo nog verder proberen. Dat had hij vorige keer toch gezegd. Hij zei toen ook wel dat we, indien ik dan na 3 rondes nog niet zwanger ben, we naar een fertiliteitskliniek moeten maar voor ons hoeft dat dan nog niet zo snel als we allebei in orde zijn... Dan willen we toch wel een half jaar proberen, we hebben tenslotte nog niet veel kansen gehad en willen het dan graag zo proberen als ik een eisprong heb.
Hey Elke, Fijn dat de HSG is meegevallen. Het is even rot, maar wel te doen. Wanneer kun je weer beginnen met de clomid? Spannend hoor!
bah bah. moet gaan werken maar heb niet zon zin. tot 6 uur en dan morgen ben ik vrij. ook wel lekker. misschien kom ik vanaaf nog wel ff buurten. grtz suus
hoi allemaal .. nou ik heb zo een verassend nieuws.. al het nieuws dat ik pco zou hebben etc etc... bullshit ik heb gewoon helemaal niks ze gaan nu 5 februarie een hsg maken bij me dus hou me vast! zie er echt tegenop maar goed... en dan als dat goed is dan ben ik officieel gezond verklaard .. het zaad van M... was ook super goed meer dan 800.000 zaadjes ofzo weet ik veel in iedergeval erggg veel zei die man .. dus het was gewoon niet een gezond vruchtje waarschijnlijk met me vmk.. dus maar ja nu heb ik het wel weer gelijk heel moeilijk werd wel weer heel hard geconfronteerd dat me liefje er niet meer is.. en dan belt hij me ook nog elke dag pff soms is het me allemaal teveel .. ik wil zo graag kiezen voor mezelf en bah laat alles maar maar op dagen zoals deze mis ik hem zo erg en wil ik hem zo graag helpen en bij hem zijn bah! maar goed ik ga maar weer want me emoties zijn echt pffffffffffff vandaag
hey wat goed dat je geen pco heb een pak van je hart zeker. en dan nog 5 feb een hcg onderzoek ik heb heb ook gehad en ondankst die horror verhalen wat ik hier las is het mij 1000% meegevallen ik had een uurtje voordat ik naar het zieken huis ging een flinke pijnstiller genomen en ik heb echt bijna niets gevoeld. de kunst is goed ondspannen en het gewoon maar over je heen laten komen. is natuurlijk wel makkelijk gezegt... het inspuiten van de vloeistof voel je wel even , maar dat deed bij mij ook niet verschrikkelijk pijn nou moet ik wel zeggen dat bij mij de eiestokken los zijn daardoor doet het geloof ik minder pijn.. ik heb geloof ik even gemist dat je relatie uit is sorry daarvoor... maar wat ontzetten vervelend voor je dat je nu alles alleen moet doen. maar dat gaat jou zekker lukken kop op meid x beebie
thanks lieverd knuff vind ik lief van je en ja klopt ik ben super blij dat ik geen pco heb maar vind het wel slordig dat ze me dat idee maanden geleden heeft aangepraat .. ennuh ja ik ben benieuwd hoe het gaat ik hoor echt wisselende verhalen over die fotos. spannend hoor hoe is het met de rest ik las dat Elke een positieve uitslag heeft gehad dus het word nu ... uhm hoe heet het uli ofzo ff kijken hihi
@all: hier erg slecht geslapen vannacht. er spookt vanalles door mn hoofd en wordt er een beetje erg onrustig van! volgende week zwemmers inleveren en ben toch wel een beetje bang dat er iets mee is. we hebben al zoveel tegenslagen gehad en dan ga je er al een beetje vanuit dat dit ons ook wel weer zal overkomen. ik weet het, zo moet ik niet denken maar het is knap moeilijk. heb gisteravond alleen maar lopen huilen. ik vind het ook allemaal zo spannend! hoe is het verder met jullie? grtz suus
Suusje toch...zo voelde ik me van de week ook. Ik was er ook van overtuigd dat ik allemaal verklevingen ging hebben enzo...was er echt zeker van! (en Toon maar positief doen... ) Ik begrijp je gevoel en mss is het niet zo slecht om hiervan uit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen. En de kans dat het goed is, is toch véél groter dan de kans dat het slecht is! Ik duim voor jullie dat er veel en hele goede viskes zijn! [-o< Gesprek met de gyn ad foon: ik moet nu deze cyclus afwachten tot 30 dagen, als ik dan niet ongi ben: Primolut. Dan op dag 3 opnieuw met Clomid beginnen maar dan dubbele dosis. Hij wil ons dan maar 3 rondes laten proberen maar dat vinden wij nogal weinig omdat we tot nu toe eigenlijk nog maar 1 goede ronde hebben gehad met Clomid en daarnaast nog maar amper een kans hebben gehad. Dus we zouden het graag toch minstens een half jaar zo proberen. Nhene, ik moet niet met IUI beginnen zenne. We moeten nu verder met Clomid maar dan een hogere dosis. Fijn dat je toch geen PCO hebt! Maar ik hoop wel dat hij meer dan 800 000 zaadjes had want das eigenlijk niet zo heel veel... Ik begrijp dat je je liefje mist...lijkt me erg moeilijk! Zijn er enige vooruitzichten wanneer je hem zou kunnen terugzien?
ik zie hem woensdag.. maar ja dat zegt nogn iet veel hoor.. ik heb gister wel een brief van hem ontvangen hihi wel lief... ennuh owwh sorry elke fijn datj e dan gewoon met medicatie verder kan gaan .. ennuh whaha ja dan zal er vast nog een 0 achter moeten het waren er in ieder geval heel veel .... ik hoor het is goed zaad en de rest gaat langs me heen..toen dacht ik alleen ja maar hij is er niet meer.. is me eigen keus maar pff toch wel heel moeilijk als je van iemand houd maar alleen besluit dat het makkelijker is alleen .... maar goed @ suus .. komt goed meid ,, ik dacht ook dat het zaad van M.. niet goed zou zijn aangezien hij al 7 jaar elke dag blowt. maar het was superzaad dus je weet maar nooit. @ de rest how are yall feeling today?
Goedemorgen meiden! @ Elke: dus nog even je ongi afwachten? Hoop voor je dat ie snel komt! @ Suusje, knuffel meid, probeer je niet te veel zorgen te maken laat alles gewoon op je afkomen. Sterkte. @ Nhene: 800.000 is inderdaad niet veel, dat is zelfs erg weinig haha, en als je een 0 vergeten bent is het nog neit veel. Misschien 2 0-en vergeten haha? HSG valt mee hoor, het doet wel even pijn maar is zo voorbij. Hier niets bijzonders, zit nu bijna een week na IUI. Voel me niet anders dan anders. Liefs Zora
Hey meiden, nog snel ff goeiedag zeggen want straks kan het wss niet meer hè... ZP gaat er vandaag uit tot zondag! Zora, spannend seg! Nog een week afwachten dus...pfff... [-o<
ik moest donderdag naar de gyn gewoon voor controle en ik zou dan provera krijgen omdat ik nog niet ongi ben en toen zei e gyn laat ik maar ff een echo maken en toen zei ze HE een heel groot EI! NEEEEE echt ongelooflijk ruim 17 mm. had ik en zij dus ook echt niet verwacht. een spontaan ei is me nog nooit overkomen. ik zag het al helemaal niet meer zitten. en ik moest vanmorgen dus terugkomen voor een echo om te kijken of ie weer wat gegroeid is en ja hoor ruim 20mm! ongelooflijk. ik krijg dit weekend dus een eisprog en het mooie is mijn baarmoederslijmvlies is ook heel dik! dus we hebben eindelijk een kans! ik ben helemaal hyper!