jeetje agnetha wat goed! meid dit is je kans klus eroplos meid begin vast dan kunnen de zaadjes vast klaarstaan voor de jump hijihi mooi man echt zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit @ de rest dan zal het vast 2 nullen geweest zijn ik hoorde 8 en toen niks meer behalve dat hij zei dat het heel goed was whahah dat was voor mij voldoende
He meiden, Nhene wat rot dat het over is met je vriend... Gelukkig was er ook postitief nieuws dat je geen pco hebt en dat de zwemmers goed zijn.. sterkte en succes! Zora spannend, hoe voel je je nu? Suusje balen zegt dat is vastgesteld dat je PCO hebt! Ik duim met je mee dat de zwemmers goed zijn! Agneta: super een ei! Klus-ze en heeeel veel succes en wie weet is deze maand jullie maand! Hoe gaat het met de rest? Ik ga as. dinsdag voor het eerst naar de huisarts samen met mijn vriend... vind het heel spannend...
nou succes meid en gooi alles eruit benadruk vooral dat je al lang bezig bent met proberen en dat je toch wel wilt weten of er misschien iets mis is... succes sinja ennuh ja maar ik spreek hem wel veel nu en het voelt goed dus wie weet
Hoi meiden leuk weekend gehad? Wij wel maar wel met veel baby's en zwangere vrouwen, wel confronterend maar ja, zo is de wereld he. Een vriendin van me is vorige weel bevallen van een dochter. Sinja: Veel succes morgen! Agneta: Wat een verassing zeg, super voor je, benut m goed he haha. Meiden, ik voel niets raars dus denk echt dat het niets wordt dit keer. Ik wacht maar af, meer kan ik niet doen. Maar stiekem hoop ik natuurlijk wel dat ik zwanger ben.
hahah werken werken werken hihi ik heb een paar dagen op een andere groep gewerkt daar is geen computer dus is het lastig om online te komen wnat dan moet ik van de groep af en dat is niet de bedoeling zeg maar ... maar Zora.. gefeliciteerd met je vriendin , ennuh ja ik heb het ook soms scheld ik in mezelf die meiden uit zie ik van die meiden van 16 17 jaar met een dikke toeter dan voel ik me wel jaloers moet ik eerlijk zeggen maar ik doe het wel lekker in mezelf hun hoeven het niet te weten ik ken ze toch niet whaha een vriendin van mij wilt ook een kindje nu en weer een andere is al 6 weken zwanger maar met die kan ik niet zo blij zijn...aangezien ze nog geen 5 maanden geleden een abortus heeft laten doen :S maar goed zo is het leven en ieder heeft er op zijn manier veel of weinig respect voor geloof ik
Ha meiden, Nou ik ben naar de huisarts geweest. Die was gelukkig heel begripvol.. we moesten gaan nadenken over welk ziekenhuis we willen gaan en mijn vriend moet een zaadtest doen. Dus we hebben net een potje opgehaald en dat gaat ie volgende week inleveren. De week erna moeten we terugkomen bij de huisarts voor de uitslag... heel spannend dus.. Dus voor ons is de medische molen ook gestart... x
nou ik ben weer ongesteld geworden bah bah en nog eens bah... op naar ronde 17 wat duurt het toch lang...... nog nieuws hier? x beebie
He bah Beebie, knuffel meid. Sinja, voor jullie wordt het ook spannend. Hier zit volgens mij ongi er aan te komen hoor. Ik merk het aan alles, puist op mijn kin, mijn humeur etc. Hoop dat ie dan snel komt dan kunnen we verder voor poging 2.
Haaai Sorry hoor, dat ik zooooo lang niks van me heb laten horen. Ik lees altijd wel jullie verhalen, doe ik dan stiekem op mijn werk....maar dan reageer ik niet omdat dat dan weer te lang duurt..... Hoop niet dat jullie wij ego vinden omdat mijn berichtjes vooral over mezelf gaan, maar als ik iets aan iemand wil vragen dan is die vraag alweer gesteld! Jullie zijn ook zo snel Maar wat een verhaal Nhene! Jeetje....wat kut dat het uit is...maar zoals je zegt....misschien ook maar goed. Ik vind het eigenlijk een knap van je dat je een donor ( of bekende) kiest, en dat je het alleen gaat doen. Ik zou het zelf denk ik ook doen. Weetje....ik wou ook altijd heeel vroeg zwanger worden. of ik het nou alleen zou doen of met een vader. Gelukkig heb ik een vent gevonden wat echt mn maatje is dus ik vind het heel fijn om dit belangrijke in mijn leven, en ook in zijn leven natuurlijk, te kunnen delen. Maar als het tussen ons over zou zijn, zou ik denk ik ook voor een donor gaan. Hoeveel kinderen hebben idd 2 ouders, maar is er altijd ruzie? Dan is het miss fijner voor een kind om 1 ouder te hebben en het fijn te hebben thuis. Je hebt zo te horen ook familie die je steunt. En als je maar wel eerlijk bent tegenover je kind...vind ik... Maar hoe ga je met die donor van internet om dan, wil hij ook echt het kindje zien enzo? Maar goed ik zeg dit nu wel allemaal heel makkelijk, misschien als het puntje bij paaltje komt dat ik er heel anders over denk hoor! Dus hou me niet vast aan dit verhaal Ik ben trouwens weer ongi geworden......duss kunnen weer voor een nieuwe ronde gaan! En ik ga ook beginnen met ovulatie testen duss miss dat het helpt! (K)
hey meiden, hoe is het hier? ik ben wel weer een beetje zenuwappig. morgen zwemmers inleveren. en dan 4 februari krijgen we de uitslagen binnen. vind het spanndend. mja. we zien het wel. grtz suus
hey meiden zo vanochtend zwemmers ingeleverd. 4 februari krijgen we alle uitslagen. dus ook van de zwemmers. ik vind het wel erg spannend! hoe is het hier? grtz suus
Suus, wij hebben ze vanochtend ook ingeleverd Welke onderzoeken heb je nog meer gehad? (dus welke uitslagen zijn dat die je nog meer krijgt?) Wij krijgen dus dinsdag over een week de uitslag (27e) Dan heb ik pas weer een vrije dag op mijn werk. De uitslag was er in principe binnen een week...
hey sinja. hoe zag het erbij jullie uit? bleef het zo sperma achtig of wers het vloeibaar of droogde het op in dat potje? ben ff nieuwschierig. kijken ofdat van ons hetzelfde is. grtz suus
hihi tja het zag er wel een beetje anders uit. een deel was heel vloeibaar geworden met wat stukjes erin (leek net..) Sorry klinkt behoorlijk smerig Bij jullie? Wij vonden het er raar uitzien in ieder geval (en anders leek wel)
aha nee dan hebben we het goed denk ik want zo zag het er bij ons ook uit dat vloeibare enzo. raar he. mja. wij moeten 4 februari toch naar de gyn voor mijn uitslagen dus dan krijgen we van de zwemmers ook dan. grtz suus