ik heb bloed moeten laten prikken en een echo gehad en zo. dus daar krijgen we de uitslag van en dan gaan ze als het goed is hopen we een plan van aanpak voorstellen. als de zwemmers goed zijn dan he. komt omdat ik pco heb. en jullie?
Heb je op een speciale dag in je cyclus bloed moeten laten prikken en echo? Of maakte dat niet uit? spannend zeg! Wij zijn nog helemaal niet bij de gyn. geweest,alleen bij de huisarts. Dus krijgen ook alleen de uitslag van de zwemmers op de 27e, verder niet... Maar dat is wel spannend omdat mijn vriend vroeger heel vaak blaasontstekingen heeft gehad waar nooit de reden voor is gevonden (kijkoperatie gehad). Hopelijk heeft dat er niets mee te maken, maar toch denk je daar over na! Verder vond hij mijn cyclus niet echt schokbarend onregelmatig én ovuleer ik (heb ovulatietesten gebruikt) dus dat vond hij al positief.. hopelijk dat de zwemmers ook goed zijn! We krijgen de 27e de doorverwijzing. Heb dus al even zitten kijken op verschillende sites van ziekenhuizen (weet nog niet waar ik precies heen ga, ik werk in z'huis dus die het dichtsbij is voor ons gaat het niet worden... )
zoiets kun he het beste wel laten prikken op een bepaalde dag na de menstruatie maar omdat ik pso heb is er geen pijl op te trekken wanneer ik ongi ga worden. dus nu hebben ze maar gewoon geprikt en ze zei dat als er wat was wat eruit kwam ze het zo ook kunnen zien. tja jij bent al best lang bezig zie ik......
Okey, spannend dus! Wij zijn nu een jaar bezig! En jullie? Best moeilijk soms als iedereen om je heen zwanger wordt (binnen no time) Niemand weet ook dat wij bezig zijn met kinderen, kan er maar met 1 iemand over praten. Dat vind ik soms best lastig! Weet jouw omgeving dat jullie "bezig zijn" ?
Hoi meiden, spannend hoor, nu wachten op de uitslag en goede zwemmers. Bij ons weten nu aardig wat mensen het dat we bezig zijn, langzammerhand hebben we het steeds meer mensen verteld, maar ook omdat ik een kijkoperatie kreeg, en was/is wel fijn dat mensen het nu weten dan kunnen ze ook rekening met ons houden.
wij hebbeb die onderzoeken ook allemaal gehad spannend voor jullie.. hoop dat de uitslagen goed zijn.... ps.. bij ons zag het zaad er ook zo uit. hihih ik vond het ook zo weinig hahaha of was het potje zo groot. succes
zora en beebie, hoe ver zijn jullie nu met onderzoeken en behandelingen? Wat is er bij jullie uitgekomen?
Sinja zal even een kort overzichtje voor je doen: Febr 2007 gestopt met de pil cyclussen blijven erg onregelmatig (zie onderschrift). Oktober 2007 1e x huisarts maar ik mag pas in Januari terugbellen Januari 2008 eerste afspraak fertiliteitsarts PCO vastgesteld en 1e ZO niet goed 9,6 mln. April 2008 2e ZO ook niet goed 8,4 mln Juli 2008 evaluatie September 2008 HSG onderzoek Oktober 2008 laparoscopie(kijkoperatie) waarbij nogmaals HSG November 2008 groen licht voor 1e IUI December 2008 1e IUI afgeblazen ivm te veel follikels (4 stuks) dus te grote kans op meerlingen Januari 2009 1e IUI NOD 18 januari De reden dat er tussen januari en september zoveel tijd tussen zit is dat er tussen het 1e en het 2e zaadonderzoek 3 maanden moesten zitten en omdat ik moest proberen af te vallen voor een stabielere cyclus. Mijn BMI is nl. iets te hoog met 26,3. Ikzelf vond dat onzin want ik ben stevig en niet dik. Voor foto zie album. Gelukkig hebben we nu eindelijk na 2 jaar gestopt te zijn met de pil bijna de 1e behandeling achter de rug. Weltrusten allemaal meiden, Liefs Zora
* Nhene duimpt voor goede zwemmers van suus en sinja hun partner* @mootje.. ja meid ik weet het het is altijd drama in huize nhene.. maar ja daar worden we weer wijzer van. Tja ik ga niet wachten op de ware want ik denk wel vaker dat ik de ware heb gevonden.. voorlopig hou ik het ff bij mezelf en als ik al me beslissingen gemaakt heb dan gaan we weer met volle vaart vooruit mooi om te horen dat het goed met je gaat.. ennuh ja ik heb ook ovu testen gebruikt .. een tip drink geen druppel alcohol want dan heb je elke dag eisprong volgens de testen hihi
hey hey sorry ik moiet even klagen voel me zo ontzettend kl*te. ben net bij de gyn geweest en mijn ei is dus niet gesprongen en gaat ook niet meer springen hij is nu al 26mm en het wordt nu een cyste ik had zo gehoopt dat er nu eindelijk na ong 5 maanden een eisprong zou zijn maar helaas. ben zo verdrietig ik dacht echt een goed gevoel te hebben we hebben netjes geklust en ik hoopte zo dat ie bevrucht zou zijn maar nee dus. ik heb nu weer provera gekregen en metformine en ik ga spuiten deze maand pregnyl. heb er zo geen zin in. ben het zat. wordt hopeloos zo langzamerhand. hier in mijn omgeving is een ware babyboom de ene na de andere zwangere meld zich....................ik wordt gek. sorry voor dit ego bericht
Balen Agneta... sterkte... Hier ook een slecht bericht.. heb de uitslag al via mijn werk gezien en het ziet er heel slecht uit dinsdag krijgen we de defi uitslag maar wat ik ervan begrijp is het aantal heel heel heel slecht en de progressiviteit etc. ook allemaal slecht
hey agneta, wat balen allemaal voor je meid! En dat je nu moet prikken is ook een flinke tegenvaller! Zet hem op! En spui maar lekker hier, dit is daarvoor de place to be! sterkte! liefs
jeeetje meid wat erg voor je me hartje huilt echt met je mee ik kan me echt bedenken wat je voelt bah meid hele dikke kus en hele dikke knufff xxje
wij zijn ook nog niet zwanger. vrijdag moeten we terug komen bij de gyn voor de bloeduitslagen van mij. de zwemmertjes van manlief waren ook niet goed. maar voor de meiden die pco hebben. hoe hebben ze dit vastgesteld dan en wat zijn de criteria. kan ik er vrijdag met de gyn over hebben
bij ons is er uitgekomen? dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is..... bij mij was alles goed heb alle onderzoeken gehad maar alles is perfect.. het zaad van mijn vriend is gelukkig niet zo slecht dus de kans is er wel dat wij natuurlijk zwanger kunnen raken wij moeten nu nog tot mei zelf proberen zwanger te raken als het niet gelukt is weer terug en dan horen we het wel zal dat wel iui worden wat balen voor je dat de uitslagen niet goed waren. maar hou hoop zon zaad onderzoek is echt een moment opname.. de tweede test van mijn vriend was veel beter.... enne er hoeft er maar 1 zover te komen
Beebie is jouw vriend als 1e onderzocht (die test) of had jij toen al onderzoeken achter de rug? Dit is ons eerste onderzoek en tis wel gelijk een domper dat hier iets slechts uitkomt. Ik weet wel dat het een momentopname is, maar het is echt héél slecht, een VCM van 0,4... en nog veel dingen: nader te bepalen.... maar goed, dinsdag horen we hopelijk meer... Hoe hoog was jullie VCM? En zat daar veel verschil in toen de 2e keer werd getest?
he gatver meid.. maar als er goede tussen zitten heb je nog wel goede hoop tegenwoordig al zal het misschien niet op de manier kunnen lukken dat je natuurljik het liefste wilt bah knuff
ze kijken naar het hormoon in je bloed of dat goed is ( ei ontwikkeling) en ze kijken naar je eigroei.. via echo .. verder weet ik niet hoe ze het kunnen ontdekken behalve uitblijvende menstruaties