Hoi meiden, Bah! Wat een slecht nieuws hier zeg, knuffel voor Agneta en Sinja. Hier ook slecht nieuws, zaterdag ongi geworden dus door naar IUI nr. 2 was wel een domper maar we proberen de meod erin te houden. Vandaag weer begonnen met clomid. Liefs Zora
ik heb veel uitblijvende menstruaties. de gyn had gekeken via een inwendige echo en vertelde dat mijn eitjes wel klein waren. vrijdag krijg ik mijn bloedonderzoeken terug misschien dat ze daar iets gevonden hebben
okok nja dat is spannend meid ff afwachten wat ze zeggen dan .. ja ik zie je cyclus is niet zo constand.. welkom btw haha ik zal je ff op ons lijstje zetten ik ben in de war dames maar goed ik ben wel heel vrolijk hoe is het met de rest? @ zora jeetje meid jammer maar wel goed dat je niet zo lang in spanning hebt hoeven zitten .. meestal zeggen ze dat die dingen een keer of 4 5 (pogingen) nodig hebben toch ?
dan moet dat 1ne zaadje maar extra hard zwemmen hihi maar uhm vermindert is toch als er tussen ( ja ja ik heb het opgezocht) de 20 en 50 millioen zaadjes zijn? en slecht is onder de 20 mil toch? dan had M.. er 80 ...
mijn vriend is idd als eerste onderzocht.. zijn balletjes waren vroeger namelijk niet ingedaald en ze hebben heb veel te laat geopereert hij was al 10 jaar.. ik weet niet meer peccies hoe de uitslagen waren maar aan ons is het zo uitgelegt: eerste test.. maar 2% goede zaadjes catagorie A 26% catagorie B catagorie c en d was niet heel belangrijk dus test was slecht! tweede test.... 26% goede zaadjes catagorie A en beweeglijk heid catagorie B 10% dus deze test was veel beter.. ik weet niet precies hoe dit in aantal is maar volgens gyn was de 2 de test helemaal niet zo slecht en met mijn onderzoeken daar bij die goed waren habben we toch wel een redelijke kans om spontaan zwanger te raken bij ons in het zieken huis wachten ze tot 2 jaar zelf proberen voordat ze verder gaan met behandelen tenzij het zelf natuurlijk niet gaat
ooo dat weet ik niet eens hoeveel hij er precies had maar ik noem het zelf maar zo verminderd vruchtbaar klinkt altijd minder erg dan slecht
ja ik weet niet hoe oud je bent beebje maar uit je naam haal ik dat je een jaar ouder bent dan mij dus dan is het inderdaat wel iets om tehuilen want dan word je misschien niet de jonge moeder die je zo graag wilt zijn.. maar misschien moet je het opgeven gewoon je pilletjes blijven slikken en wachten tot die 2 jaar om zijn ... ik weet dat sinds ik het heb laten liggen me cyclus zo ie zo weer korter is geworden dus ik hoop dat ik dan nu ook makkelijker zwanger zal raken als ik wel weer doelgericht te werk ga.. ik weet is makkelijker gezegt dan gedaan maar ja proberen kan geen kwaad
*Elke1984 * Sinja * Emma21 * Roeltje * Nhene * suusje23 * Zora * Maartje84 * mootje20 * linda85 * syboena * beebie82 * willemijnp *agneta *natjuh026
Wij hebben inmiddels de uitslag Een natuurlijke zwangerschap zit er zeer waarschijnlijk sowieso niet in.. mijn vriend had heel heel heel weinig zaadcellen, maar 200.000 (0,2 M) Daarvan was ook nog eens de helft dood, en de andere helft weten we niet eens of ze de juiste vorm hebben enzo.. Oftewel de huisarts zei: je hebt er maar 1 nodig, dus dan wordt het zoeken naar die ene goede... Ziet er allemaal dus heel slecht uit.. We hebben een verwijzing, gaan naar het radboud ziekenhuis. Daar moeten we een inschrijfformulier voor opsturen en dan zouden we binnen 6 weken een afspraak krijgen.. Zijn er meer meiden die in het radboud worden behandelt? En hoe lang moesten jullie wachten op een eerste bezoek?
@ Beebie: Het is wel rot dat jullie zo lang moeten wachten. Ik zou wel goed navragen hoeveel kans jullie hebben om met deze uitslag van de zwemmers zwanger te raken. Tegen ons zeiden ze eerst ook dat we wel zwanger konden raken maar toen ik later doorvroeg kwam er wel uit dat de kans heel klein was. Sterkte en knuffel. Hey Sinja, heel veel sterkte meid, wat rot voor jullie ik begrijp dat dit echt als een klap in je gezicht voelt. Ik heb zelf geen ervaring met het radboud. Maar ik kon nadat ik bij de HA was geweest binnen 4 weken terecht voor mijn eerste afspraak, maar dat verschilt per ziekenhuis. Het is een schrale troost, maar er is tegenwoordig heel veel mogelijk. Natuurlijk wil je liever op de 'gewone' manier zwanger worden maar helaas is dat niet voor iedereen wegelegd. Knuffel, Liefs Zora
Op zich is dat wel hoopvol Beebie. Ja tuurlijk wil je graag op een natuurlijke manier zwanger raken. Dat willenw ij ook ook al weten we dat dat eigenlijk niet kan. 2% verschil is in ieder geval niet veel, dan zou ik er oo voor kiezen om er zelf nog even lekker voor te gaan. Succes!
thanks voor je berichtje.. lief dat je zo met andere meeleeft terwijl het voor jou ook allemaal niet makkelijk is ik weet het zeker dit wordt ons jaar( voor alle dames hie) al duurt het lang en met een om weg het komt goed positief blijven allemaal
Dank je Beebie, ook lief van jou. En dit jaar allemaal zwanger ben ik helemaal met je eens Beebie! We gaan 2009 gewoon niet uit zonder kindje!
hey allemaal, na een paar dagen geen tijd te hebben gehad weer ff spieken. @sinja: wij zitten bij het radboud in nijmegen. tot nu toe allemaal posi ervaringen ermee.. grtz suus
Jeetje meiden, Wat hebben onze mannetjes allemaal slechte zaadjes! Die van mij heeft het gister ingeleverd, 10 werkdagen wachten op de uitslag. Dan is dit het 3e onderzoek. Als dit nou weer slecht is worden we doorgestuurd. maar ik zie dat jullie allemaal over procenten en aantallen enzo praten maar dat kregen wij helemaal niet te horen. ( goed, ik was niet mee, en mijn vriend kennende......) dus volgende keer ga ik mee Dan zal ik eens even goed gaan vragen over de aantallen en procenten. Ik ben trouwens bezig met die ovulatietesten...want moeilijk om dat af te lezen zeg :S en ik weet ook niet hoelang mijn cyclus is.....dus ben al paar dagen bezig....kost wel wat maar goed dat heb ik er wel voor over. Nou net zo als altijd : succes maar weer meiden!
jeetje meid wat erg ik ben er gewoon ff stil van sjoh . dat is toch wel een vuist in je gezicht .. knufff