jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mecha, Dec 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    hai allemaal

hier nog nieuws? ik ben weer aan het wachten op een ei.. zal aankomende week wel zo ver zijn. en over 2 weken lekker op wintersport. moet ongesteld worden als we nog op wintersport zijn pff dat lijk me helemaal niets ongesteld zijn en skieeen nu maar hopen dat ik dan NIET ongesteld wordt... hahaha

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha nou beebje .. inderdaat hahah voorzorgsmaatregelen nemen dan maar hihi
    ennuh ja hier eentje met een mega buik al een paar dagen niet normaal meer.. moet over een paar dagen de duivels welkom gaan heten ben ik bang sjoh wat een buik zeg ! :O

ik ben nog nooit zo dik geweest geloof ik terwijl me gewicht hetzelfde is :S heel appart maar ja

verder ben ik erg zenuwachtig over 5 februari voor de hsg maar uhm vraag je ik heb die avond een afscheidsfeestje van me werk..oude werk.. ga ik dat wel trekken? ivm pijn of valt het mee?

knuffiess

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik heb na de HSG geen last meer gehad hoor. Paar kleine krampjes en licht bloedverlies meer niet. Het valt heel erg mee.

4. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    Nou hoe is het hier?
    Al ongi nhene? en wat is HSG?

Ik had gister om 18.00 een positieve ovulatietest. Dus gisteravond, en vanochtend bezig geweest, en vanavond weer hopelijk ! Dat moet toch een keer goed gaan zou je zeggen.....maarja...afwachten maarweer....

Groetjesss

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wat is een Hysterosalpingogram?
    Hystero-salpingo-gram betekent: het zichtbaar maken van de baarmoeder en eileiders door middel van een röntgenfoto nadat contrastvloeistof in de baarmoederholte is ingebracht via de baarmoedermond en –hals.

Doel van het HSG
    Door middel van het HSG-onderzoek wordt nagegaan of er afwijkingen in de baarmoederholte zijn en of de eileiders doorgankelijk zijn.

Mootje, succes met klussen!

Ik heb woensdag weer de 1e FM, spannend.

6. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    ik heb meestal ook een behoorlijk op gezette buik als ik ongie moet worden... ik hoop dat het voor jou wat anders betekend natuurlijk ;)

ik heb bij mijn hcg onderzoek bijna niets gevoeld een uur naar het onderzoek ben ik lekker gaan shoppen met mijn liefje had alleen maar een beetje bloed verlies..
    maar het kan wel zo zijn als je eierstokken niet toegangelijk zijn het meer pijn kan doen.. ik heb wel voor het onderzoek 1 uur ongeveer een paracetamol in genomen denk wel dat dat geholpen heeft..

ik voel me ei aankomen dus zal vanavond mijn liefje bespringen.. :D

mijn vriend en ik zijn trouwends vandaag gestopt met roken..
    ik ben zo geschrokken hoe slecht het eigenlijk is voor je vruchtbaar heid :oops:
    ik wist natuurlijk wel dat het niet goed was maaaar zooo slecht had ik nooit verwacht :x
    ik rookte trouwends niet veel dus stoppen is voor mij geen probleem heb nu weer even een hal jaar gerookt daarvoor was ik er een jaar vanaf.. ben eigenlijk door de stress weer gaan roken :oops: :oops: maar mijn lief en ik willen er weer vol voor gaan (babywens) daar hoort roken dus niet bij ;)

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

hahah nou mootje daar heb je een antwoord veel mooier dan de mijne geweest zou zijn ;)
    thanks btw ;)
    dan ga ik gewoon lekker wat drinken later ;)

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    ;)

9. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    hey ladys

wat een rust hier zeg.. ik heb mijn ei inmiddels weer gehad. en volgens mij heel goed geklust..

@nhene hoe is het met je nog steeds een opgezette buik ? ik zie dat je 3 dagen overtijd bent!

@zora hoe is je eerste 1e FM gegaan succes wordt weer spannend..

@ mootje uitgeklust? hoop voor je dat het raak is deze maand!

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Beebie, spannend dus nu weer de wachtweken in. Ik duim voor je.

Ik had woensdag de 1e FM en 1 ei van 17 mm, meteen bloedgeprikt en vanmorgen weer bloedgeprikt en....

Ik ben net gebeld n.a.v. bloedonderzoek van vanmorgen. Ik moet toch morgen al. Ik vond vanochtend ook al wat vruchtbaar slijm dus had het al verwacht. We moeten om 15.00 uur er zijn. Moet nu z.s.m. de pregnyl zetten, maar ik zit op mijn werk, probeer maar om 4 uur naar huis te gaan en dan maar hopen dat dat nog op tijd is.

11. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    jeetje spannend zeg.. ik zeg laat je werk vallen en zo snel mogelijk naar huis... :D het moet lukken deze maand ik voel het.... hou je ons op de hoogte hoe het morgen is gegaan ;)
    x beebie

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik hou je (jullie) op de hoogte meid.

Liefs, Zora

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden.

hoe is het hier? al een paar dagen niet geweest en er is weer een hoop bij te lezen. hier gaat alles zn gangetje. we beginnen nu een beetje de zenuwen te krijgen voor volgende week woensdag. maar het is toch afwachten allemaal. maandag heb ik gesprek gehad op mn werk. ben echt zo pissig. mijn contract loopt af per 1 augustus en die zou omgezet worden voor onbepaalde tijd of niet verlengd en dan zit ik zonder werk. jullie raden zeker al wat ik nual te horen heb gekregen. hij wordt niet verlengd. en dat allemaal omdat ik in de risicogroep behoor vanwege mijn hart! dus ze hebben gezegd ookal zou ik de beste werknemer zijn van het hele kdv dan moet ik er nog uit. is toch niet te filmen. dus heb me maar weer ingeschreven voor werk.

grtz suus

14. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    jeetje meid dat is even balen :cry: :cry: :cry:
    dat kan er ook nog wel bij :) ik hoop dat je snel weer ander werk vind ;)
    van al dat wachten krijg je echt de zenuwenen he :rolleyes: ben benieuwt wat je te horen krijg volgende week.....
    xbeebie

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Zo 2e UI is achter de rug gelukkig. Nu de wachtweken in, NOD is 13-2.

Fijn weekend allemaal!

16. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    jaa bedankt voor je antwoord! Dat had de dokter ook genoemd, dat we dat voor mij konden gan doen. Maar wist niet dat het zo heette.

Ik had een positieve ovu test, dus s ochtends, s avonds, weer s ochtends en weer s avonds geklust :D
    Maarr...3 dagen achter elkaar had ik een positieve test, en op de verpakking staat als je een postitieve test heb, dat je ei dan 24-36 uur later komt. Dus ... nou weet ik nie psies waarneer die nou is geweest. Toen mijn temperatuur omhoog ging...toen hadden we net die avond ervoor niet geklust....Maargoed....laten we het hopen.....
    Woensdag krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek....hopelijk worden we dan EINDELIJk doorgestuurd.....na bijna een jaar.....
    Verder bij jullie nog nieuws?

17. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    jaa bedankt voor je antwoord! Dat had de dokter ook genoemd, dat we dat voor mij konden gan doen. Maar wist niet dat het zo heette.

Ik had een positieve ovu test, dus s ochtends, s avonds, weer s ochtends en weer s avonds geklust :D
    Maarr...3 dagen achter elkaar had ik een positieve test, en op de verpakking staat als je een postitieve test heb, dat je ei dan 24-36 uur later komt. Dus ... nou weet ik nie psies waarneer die nou is geweest. Toen mijn temperatuur omhoog ging...toen hadden we net die avond ervoor niet geklust....Maargoed....laten we het hopen.....
    Woensdag krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek....hopelijk worden we dan EINDELIJk doorgestuurd.....na bijna een jaar.....
    Verder bij jullie nog nieuws?

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    hey mijn nod is ook 13 feb.... ik hoop dat het voor ons dat het deze maand lukt succes met het wachten... :D

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik hoop het ook Beebie, wordt spannend voor ons dan...

20. Djuke

Djuke Bekend lid

Ladies,

Mag ik lid worden van jullie clubje? Ik zit al in het clubje "wij gaan voor de eerste" maar dat zijn allemaal meiden die nog maar net bezig zijn.
    Tja, die eerste hoopvolle glunderende maanden heb ik allang achter de rug. Zit nu in de knarsentandende fase. :)

Dus das toch lekkerder kletsen met lotgenootjes.

Pleaaaaaaaaaaaaaaaase? 8)

Share This Page