hey djuke natuurlijk ben je welkom.. ook erg balen voor je dat je als zo lang bezig bent. ben je al voor onderzoeken in het ziekenhuis geweest, of wachten jullie nog even af... x beebie
hallo meiden. ik ben al een paar dagen niet geweest omdat ik een beetje erg zenuwachtig was voor de afspraak met de gyn vandaag. ik dacht als ik nu niet veel op zw pagina kom zal ik me misschien minder zenuwappig voelen. maargoed. heb nog niks bijgelezen. zijn er nog zwangeren onder ons? of ander nieuws? wij zijn vandaag dus bij de gyn geweest. mannetje had 85 miljoen zwemmers. dus echt supernetjes! zwom allemaal goed. echt en pak van mn hart hoor. bij mij is ook alles goed. behalve dat ik pco heb dan. ik moet nu 7 kilo in 6 maanden afvallen willen ze me verder helpen. dus dat gaan we dan ook maar doen. zit echt net boven het percentage van wel of niet helpen. en net in het verkeerde deel dat ze nog niks gaan doen. dus 5 augustus mogen we weer terug. mits we niet al zwanger zijn. het is toch wel een hele opluchting om te weten dat er wat aan gedaan kan worden. grtz suus _________________
He meiden, Suus dat is goed nieuws! Wow 85 miljoen..! Dat is veel (helemaal in vergelijking met ons: 0,2 miljoen) Wel fijn dat je weet hoe en wat. Een vriendin van me heeft ook PCO en heeft nu clomid gebruikt. daarmee is ze zwanger geworden van de eerste. En nu ze voor de 2e bezig is duurt t wat langer en is ze net begonnen met hormonen spuiten. Al met al zijn er meestal toch een aantal stappen mogelijk! Maar veel succes met afvallen! Lijkt me best moeilijk nog, maar je hebt een goede motivator natuurlijk Zora en beebie ik duim voor jullie 13 februari! Zora stom vraagje misschien maar hoe gaat IUI in de praktijk in zijn werk? Moet je daar ook voor hormonen spuiten of niet? Ben wel benieuwd. Mootje hoe was de uitslag van de zwemmers? Djukie, welkom! Ben je ook al in de mmm bezig? Nhene hoe is t met jouw? Andere meiden hoe is het? Ik ben hier soms ook iets minder omdat wij pas over 6 weken terecht kunnen in t radboud En dat terwijl we ruim 2 weken geleden de papieren hebben opgestuurd. Tja, tis niet anders maar baal er wel van natuurlijk. Wil er nu niet al te veel mee bezig zijn dus kom hier ook ietsjes minder.. maar afgelopen dagen lees ik wel weer veel dus tis beetje stemmings-afhankelijk We hebben t wel mijn zusje en moeder en mijn schoonmoeder verteld. Daarnaast weten 3 bevriende stelletjes het (waarvan 2 zelf in de mmm zitten en de ander een mk heeft gehad) Iedereen reageerde echt heel lief gelukkig! En fijn dat we t erover kunnen hebben met iemand die je kent!
hallo meiden @ suusje.. wat een goede uitslag van het zaad onderzoek zeg geweldig.. (ik wou dat ie bij ons zo was) dat geeft je ook weer een beetje rust en 7 kilo afvallen is ook te doen toch! het gaat je zeker lukken. jullie zijn voor aug. gewoon lekker zwanger. @ sinja..wat balen dat het allemaal zo lang moet duren he. .. maar goed van jullie dat je het met wat mensen hebt besproken.. dit soort dingen kun je niet alleen.. wij hebben het ook tegen mijn ouders schoonouders en zussen verteld. ik vind het fijn om af en toe bijn hun te kunnen uithuilen en steun vragen en dat doet mij (ons) goed.. @mootje. hoe was de uitslag? nou meiden zaterdag ga ik lekker op vakantie. dus kan ik hier ff niet gluuren. mijn nod valt in de vakantie. ik hoop dat ik jullie na mijn vakantie kan vertellen dat ik zwanger ben! (zal wel nie)
hoi allemaal ik hier ff met een ego bericht ik heb vandaag me hsg gehad het was vrezelijk! ik vond helemaal niks van het onderzoek meevallen ik heb lettelijk 15 minuten gekrijst haal dat ding eruit haal het eruit. ik heb de arm van de assistend blauw geknepen het was vrezelijk! me baarmoeder verkrampte tijdens het onderzoek ofzo en het was niet fun!.. ik heb een mega antibiotica kuur gehad eigelijk 2.. 5 pillen per dag 7n dagen lang :O vrezelijk! een verkleving ofzo rechts .. kwam geen druppel vloeistof doorheen over 2 weken krijg ik de officiele uitslag ..pfff ik ben stuk ga zo eten maken en dan kom ik niet meer van de bank
oooo wat vreselijk voor je voel me helemaal schuldig dat het bij mij mee viel.. ik heb hier idd wel gelezen dat als de eileiders dicht zijn het wel vreselijk pijn kan doen.. maar daar heb je nu niets meer aan sorry. mag ik vragen waarom je een antibiotica kuur heb gekregen? spannend wat de officiele uitslag is? sterkte meid hoop dat je je snel beter voelt laat je maar lekker verwennen vandaag x beeb
ja dat vraag ik me eigelijk ook af en ben dus nog niet begonnen want me strijkjes waren negatief :S dus ik ga morgen ff bellen of langs en vragen hoe en wat voordat ik dat paarde middel doorslik ennuh ja kan jij niks aandoen maakt niets uit meiid knuffies van mij
Sinja, ik hoop voor je dat de tijd omvliegt, wachten ergens op duurt altijd zo lang. IUI kan in eigen cyclus zonder hormonen, met clomid, of met hormonen spuiten. Ik slik nu clomid en zet rond de eisprong 1 x een pregnyl spuit in mijn buik. Als we na 3 pogingen nog niet zwanger zijn is er een kans dat we moeten gaan spuiten ipv de clomid. Nhene, wat rot dat de HSG zo pijnlijk was, bij mij ging het ook niet lekker maar het was gelukkig redelijk snel voorbij. Suusje, fijn dat de uitslag van het zaad zo goed is en succes met afvallen. Beebie, ik duim voor je! Nog een weekje meid! hoop dat de tijd omvliegt en we allebei een posi test hebben!
Nhene: wat erg meid van het onderzoek! Gelukkig heb je het nu wel gehad! Wist ook niet dat het zo pijn kon doen?! Beebie82: fijne vakantie! En denk maar even nergens aan en gewoon gaan genieten! Suusje: idd goed zaad joh! Bij ons is dat dus wel even anderss.... Sinja: Balen he dat wachten! Wij kunnen ook pas over bijna 8 weken terecht! Hier dus ff mijn verhaal : de uitslag...was heeel slecht! Dokter vond het dramatisch.....we zijn iig dus wel doorgestuurd! Daar hoef ik niet meer bang voor te zijn...maargoed! Zo slecht nieuws hoefde van mij ook weer niet De aantallen waren echt heel slecht, zijn nu doorgestuurd naar een vruchtbaarheidskliniek. En daar gaan we kijken of het mogelijk is met wat hulp. Want zonder hulp hebben wij geen kans op een zwangerschap volgens de HA. Maarja over ruim 7 weken kunnen we daar pas terecht voor het kennismakingsgesprek......Ik hoop dat het een beetje snel gaat allemaal.....ik zit ook op het forum. slecht zaad, bij vruchtbaarheidsbehandelingen, en daar had iemand nog een betere score als ons met het zaad, en die gingen ook voor ICSI. Duss probeer me daar maar op voor te bereiden. Maarja we moeten eerst dat gesprek maar afwachten! Misschien valt het mee, misschien ook niet.... Bedankt voor jullie belangstelling!
jeetje meid wat jammer om te horen dikke knuff coming your way! maar wel fijn dat je gelijk bent doorgestuurd en dat ze er wel nog hoop in zien dat scheeld altijd wel weer.
hey meiden, @zora: das balen meid! ik hoop voor jullie dat het de volgende keer gewoon hartstikke raak is! @mootje: jeetje das wel erg slecht nieuws! hoe voel je je nu? en hoe is het met mootjevriend? knuffels suus
Zora wat klote zeg! Niet opgeven hoor! Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn berichtje! Met mijn vriend en mij gaat het wel goed, zitten heel veel op internet te kijken, maar we gaan daar nu mee stoppen! En nu gewoon afwachten tot eind maart, dan hebben we onze afspraak bij de fertiliteitskliniek. Hoe is het met jou Nhene? Ben je er al een beetje uit met die donor of niet? en tussen jouw en je (ex) vriend? Sterkte meiden!
hey meiden ben weer terug van vakantie en helaas ook ongie geworden...... beetje jammer maar goed het is niet anders ik lees deze week ff de rest van jullie verhalen.. ik ga nu eerst de was maar even doen pfff. ik was benieuwt hoe het met zora was ..... maar helaas jammer meid en voor de rest.. mijn andwoord volgt nog x beeb