jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    @ mootje wat vreselijk voor je van z;n nare uitslag wordt je niet vrolijk veel sterkte en laat de moed niet zakken!

@nhene waar was je antibiotica nou voor? ben benieuwt en hoe gaat het verder met je?

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!

Hey Beebie, dank je wel meid, voor jou ook een dikke knuffel, die rotongi ook!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Morgen potje inleveren en dan volgende week vrijdag het plan bespreken!
    Stiekem hoop ik dat ik die ochtend dan al super positief getest heb :D

4. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey meiden
    even een ego bericht van mij

ik voel me zo k*t.. ik heb nu al een paar dagen z:n down gevoel.
    mijn positieve gedrag is echt verdwenen. heb weer echt het gevoel dat het bij ons nooit goed komt.. ik wordt gek van mezelf het lijkt wel of iedereen om mijn heen zwanger is of net een kindje heeft gekregen..
    deze maand zijn we aweer anderhalf jaar bezig. me moed zakt me in de schoenen als ik het hier nu zo op schrijf..pff ben echt verdrietig..
    de ellende is gewoon dat niemand je kan vertellen of je ooit zwanger zal raken.. en ik wil zograag dat het lukt. maar wachten duurt zolang.....

sorry dames voor dit ego bericht moest het ff van me afschrijven.

x beebie

5. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    he beebie
    Ik kan me echt goed voorstellen hoe je je voelt! Heb zelf ook welleens van die dagen, en dat is ook niet erg! Knap je ook wel van op soms. Maar als ik een aantal dagen zo depri doe dan zeg ik altijd tegen mezelf dat ik van janken niet zwanger word en dan ga ik vaak dingen opzoeken op internet, succes verhalen enz. en op dit forum :D
    Hier zijn mensen die ongeveer hetzelfde meemaken als jij dus is wel fijn. Heb je ook een goeie vriendin ofzo waar je alles kwijt kan?
    Succes meid en geef niet op, ik kijk welleens op de 1e pagina's van topics, en dan praten ze over hoe klote dat weer een behandeling niet is gelukt en dat ze het niet zien zittten, maar ondertussen zie je op de banner dat ze zwanger zijn of al bevallen zijn! Duss het komt vast goed! Ook bij ons....en ook bij jou!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel Beebie, ik weet precies hoe je je voelt, zit ook weer in zo'n dipje. Bleegh!

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey dames sorry ben ff afwezig geweest.. wil me nu ff niet teveel met zwanger worden bezig houden inderdaat hetzelfde gevoel als mootje en beebje enzooooo
    gewoon iedereen is zwanger maar ikke niet :(

maar goed met mij gaat het heel erg goed ik zit heerlijk in me vel en ik heb echt ff de tijd om alles voor mezelf op een rijtje te zetten. ik ben nu al ruim 2 maanden helemaal alleen en het is wel ff goed voor me geweest geloof ik.

Die antibiotica is omdat een verkleving altijd komt door een infectie en volgens protocol geven ze dat altijd als ze dus een verkleving ontdekken zodat een evt nog woedende infectie direct word bestreden... maar geod ik heb ze niet genomen en hoeft dus ook niet meer
    het blijkt op de fotos toch dat er rechts ook wat doorheen is gekomen alleen liep de vloeistof niet over .. dus ik moet wachten op een second opinion.. aangezien ik het onderzoek weiger nog een keer te doen hihi
    te pijnlijk voor mij ..
    ik weet niet of ik het mag zeggen maar iemand van ons groepje die al lang niet meer is geweest is zwanger.. ik ga ff checken bij diegene of ik mag zeggen wie
    dan weet iedereen gelijk waarom ze niet meer online is hihi
    wel leuk om ff door te geven dacht ik ..

wel kan ik zeggen ze had het nooit verwacht en is heel gelukkig :D... tuurlijk hihi

nja verder me vriend/ ex vriend/ donor verhaal... dat zou zo ie zo wachten tot de zomer aangezien ik dus echt zeker wil zijn van me zaak etc etc.
    Ennuh tja ik heb contact nog steeds met de Man zeg maar... elke dag nog steeds.. geloof dat ik toch wel echt heel veel van hem hou. Ik heb hem 3 keer gezien heel kort maar het was wel ff fijn.
    Verder blijven we voorlopig lekker onze eigen weg gaan en tegen de zomer gaan we kijken of het gevoel nog steeds hetzelfde is ..
    nou
    \
    is wel weer genoeg geklieder geloof ik hihi

ps me baan is super! ik vermaak me prima vind he echt erg dat ik nu 6dgn vrij ben :S
    moet ik doen al die tijd?

8. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey

bedankt voor jullie lieve berichtjes
    het gaat alweer iets beter met me.. nu maar hopen dat we deze maand iets meer geluk hebben....
    ik geef de moed niet op hoor!
    @nhene je heb me nu wel nieuwschierig gemaakt vertel vertel wie is er zwanger!
    en ik ben blij dat je weer goed in je vel zit!
    @ zora hoe is ie voel je je ook al weer wat beter?

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hallo dames,

Hoe is het met jullie? Hier alles nog steeds hetzelfde. Druk op het werk en we moeten nog ruim 3 weken wachten voordat we bij de gyn. terecht kunnen. Dus weinig daarover te melden!

Nhene ik ben ook nieuwsgierig wie er zwanger is :) Fijn dat je zo goed in je vel zit! Maar wil je met die man het van de zomer gaan proberen? Nou ja, zijn zwemmers gaan "gebruiken"? Of hoe zit dat precies als ik vragen mag? :oops:

Beebie en Zora ik snap jullie gevoel. Heb ook van die momenten dat ik me super K*t voel en bang ben dat het bij ons nooit zal gaan lukken. Maar probeer dat gevoel zo snel mogelijk uit mijn hoofd te krijgen! Het gaat ons gewoon lukken! Dat is zeker!

Mootje weet niet of ik al op jouw had gereageert? Heb je ook cijfers meegekregen of niet? Ik zit in hetzelfde schuitje denk ik. Ook superslechte cijfers en wij hebben over 3,5 week eindelijk een 1e gesprek. Ergens bereidt ik me ook al een beetje voor op icsi, gezien de slechte uitslag van de eerste test. Sterkte iig! naar welk z'huis ga jij?

Suusje hoe is het met jouw verder?

En Maartje spannend vrijdag! succes!

Hoe is het met de rest?

Ennnnn wie is er zwanger? ;)

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Heb t lijstje er maar even bijgezocht:

Is er nog iemand zwanger?

11. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    *inbraak..... agneta is zwanger.

uitbraak*

12. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    :( ongesteld geworden vanmiddag..eigenlijk veel te vroeg...bah

13. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    heee er is weer een beetje actie op dit forum! Leuk!
    Sinja: we hebben wel cijfers maar snap dr niet heelveel van, zijn andere soort cijfers dan dat ik van anderen hoor.
    Volume was 2 moet zijn >2
    Mobiliteit was 18 moet zijn >50
    Concentratie was 2.3 moet zijn > 20

Dat wat het moet zijn laat maar zeggen, dat had ik opgezocht op internet, wat een beetje normale aantallen zijn.
    Maar geen uitleg erover gehad omdat we van de dokter alleen maar de conclusie kregen te horen, en laten de uitslagen/cijfers toegestuurd gekregen omdat ik daar om vroeg.
    Wij hebben eind maart onze eerste afspraak bij de fertiliteitskliniek. dus hier is het afwachten....hoop dat we wel geholpen worden en een beetje snel! Maarja dat heeft vast iedereen!
    Heb het er wel steeds moeilijker mee, vrienden om ons heen zijn ook bezig om zwanger te worden. en ik gun het ze echt wel maar heb het er heeel erg moeilijk mee. Schrik best weleens van mezelf , had neit gedacht dat ik zo jaloers kon zijn. Weet dat ze nog niet zwanger is, maar je zult altijd zien dat het hun gelijk lukt! Hoop ik ook wel voor hun hoor, begrijp me niet verkeerd! haha zo onaardig ben ik ook weer niet haha
    Nou ik ga ff snel de was doen. tot snel!

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

Agneta is zwanger!:D
    ja ze is al bijna 1o weken hihi

owwh ik zie dat er ingebroken was hihi te laat hihi

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

dus dat eitje dat doorgroeide... is een beebje geworden toch wel :O
    hih

16. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    wat leuk voor agneta van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan!

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn!

@ Beebie: Ik voel me al eens tuk beter, morgen 1e FM, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

En ben bezig met vakntie uitzoeken, gaan jullie nog met vakntie? En waarheen? Ben benieuwd!

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey zora

met mij gaat het ook weer een stuk beter.. ben ook aan het wachten op een ei we gaan gewoon met gezonde moed weer verder..

ik heb mijn vakantie al lang besproken.. we gaan lekker 2 weken naar italie heerlijk aan het gardameer.. heb er nu al zin in hopelijk kan ik daar rond lopen met een dikke buik hihihihi

ben ook benieuwd of de rest al wat geboekt heeft.?
    x beebie

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dag dames,

ik hoop dat er nog een plekje is voor mij...ik zal mij even kort voorstellen.
    Ik ben lima en ben 25 jaar jong. Mijn vriend en ik zijn nu 14 maanden bezig om zwanger te worden waarvan 3 maanden met clomid. Ik heb clomid gekregen omdat ik geen eisprong heb van mijzelf uit. De eerste maand geen eispromg de tweede maand wel maar geen hele duidelijke....en nu maar hopen dat deze maand positief is.....komende vrijdag moet ik weer bloed prikken om mijn progesteron waarde te meten hiervan krijg ik dinsdag de uitslag.....

Ik ben benieuwd hoe jullie met alles omgaan en confrontaties met zwangeren. op het moment zijn er 7 zwanger in mijn omgeving.

Ik hoop dati ik een beetje met jullie mee mag kletsen :)

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    We spreken gewoon af dat we deze ronde zwanger raken Beebie. (was het maar zo makkelijk).

Italie, heerlijk, gaan jullie met de auto?

Wij denken aan: Portugal, Dominicaanse Republiek, Mexico, Turkije of Griekenland. Maar kan ook nog iets heel anders worden.

Deel Deze Pagina