jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ben door de huisarts doorgestuurd naar de kliniek.. omdat het niet wilt lukken en ik ook aangaf dat de stress van het niet weten nooit goed kan zijn als je zwanger wilt raken.. wel een tip zeg dat je al ruim een jaar bezig bent en niet bijna een jaar ofzo ... bijna doen ze niet aan..

verder is er nog zoiets als zwijgplicht dus als het jou lukt om onopvallend bji de afdeling te komen zijn ze officieel verplicht het geheim te houden ..

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    dat heb ik ook! Iedere keer een lange cyclus. Dus dacht rond 18 december ongi te worden. Tegen de tijd dat ik afgelopen maand dacht mijn eisprong te krijgen werd ik ongi! Was wel een tegenvaller want hadden de hele maand goed geklust en hoopte zoooo dat ik met kerst zwanger zou zijn. En toen was het wel heel plots opeens.
    Maar als ik 28 dagen aanhoudt zou het ongeveer 5 januari zijn, maar als het 40 dagen is zit ik op 17 januari. Dus daar ergens is mijn NOD (tussen 5 en 17 jan. ;) )

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Sinja, ik moet tijdens een Clomid ronde echo's laten nemen op dag 12 en eventueel dag 14. Dan moest ik ook een bloedname laten doen op de dag van m'n eisprong.
    En waarom wil je het niet vertellen tegen je collega's?

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

wow ik ben aan het afsluiten op me werk maar ff snel een antwoord
    .. ik zal thuis wel beter reageren..

maar ik ben begonnen met wekelijks echo's en inderdaat liters met bloed
    ik heb nog geen uitslagen gehad wel ten minste 1 keer een vmk.. afgelopen maand :(
    de maand ervoor weet ze niet zeker want em bloed zegt geen ei geweest en me testen zeggen zwagner!
    dus het is onduidelijk staat in me dosier ook tussen haakjes/..
    ik loop er nu ongeveer 2 maanden en krijg 6 januarie de uitslagen van alle onderzoeken en dan zeggen ze wat ze gaan doen..

ps er zijn ook zaadjes onderzocht ( nog geen uitslag) en een samenlevingstest ( leeft zijn zaad in mijn lichaam)
    en die was ook positief...gelukkig.. maar zegt nog niets over de kwaliteit van zijn zaad of mijn eitjes..

hij heeft een zoon van 6 jaar ... ff voor extra info

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

fotos van mijn afgelopen vmk in me album .. bloed testen hebben het bevestigd...
    ik heb een extra afspraak gehad omdat ik stuk ging van binnen ...

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik werk er pas een klein jaar... en we zijn ook een jaar bezig.. Heb een paar collega's die onvruchtbaar zijn en toen ik er net kwam werken lag alles heel gevoelig en heb ooit aangegeven dat ike r nog niet echt mee bezig was (stom stom stom) waardoor het nu best een drempel is om het wel te vertellen. Inmiddels vermoeden de meeste collega's wel dat we er NU wel mee bezig zijn, maar nog niet een jaar. Dus ik wil nog héél eventjes wachten, gewoon mijn eigen gevoel. Slaat misschien nergens op, maar moet er toch een goed gevoel over hebben... ;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vergeleken met de meesten hier ben ik nog niet eens zolang bezig.. zitten nu in de 5e ronde... :oops: valt nog mee geloof ik.. maar als je heel graag iets wilt (zwanger worden in dit geval) duurt het denk ik altijd te lang.. je wilt toch het liefst de 1e ronde zwanger worden..
    maar we gaan stug door :D elk geval hoop ik dat iedereen in 2009 een beebje in zijn en haar armpjes kan houden.. Amen ;)

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ roeltje helemaal waar meid... het maakt niet uit hoor hoelang je bezig bent .. het is elke maand weer een teleurstelling als het niet gelukt is. ;)
    ik ga ff een plaatje zoeken om ons cluppie onder te schrijven ;)

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

* Elke1984
    * Sinja
    * Emma21
    * Roeltje
    * Nhene

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sorry?

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

IK GEEF HET OP

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ik zit nu in ronde 7... dus nog niet zo lang, maar loop al wel bij de fertiliteitsarts omdat de kans groot is dat er iets niet klopt bij mij :(

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey allemaal.

ik zit nu volgens mij in ronde 4..... snap er namelijk niks meer van. haha. we zijn in juli gestopt met de pil. 6 januari heb ik intake bij de gyn. ik ben hartpatient dus ik mag wat sneller naar de gyn. ook omdat ik nual zon 3 weken "ongesteld" ben. ik hoop dat we hier net zo gezellig kunnen kletsen als op de andere forums.

hrtz suus

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Post toch maar aangepast 8)

15. Elke1984

Hey Elmo, ik snap dat Nhene haar berichtje niet echt goed overkomt maar ik denk echt niet dat ze het zo bedoelde. Ze bedoelde het, volgens mij, luchtiger dan het er staat. ;)

16. Elke1984

Maartje, wat denk je dat er niet klopt? Ik vind je cyclussen wel meevallen qua regelmatigheid maar ze zijn wel héél kort hè... Mss is je luteale fase niet lang genoeg?

Suusje, wat vervelend dat je hartpt bent! Het is toch niets te ernstig?
    Ik heb in april ook zo'n lange ongi gehad, duurde ook meer dan 3 weken (op de duur viel ik echt bijna van m'n stokje). Ik heb toen eerst van de HA medicatie gehad om de bloeding te stoppen maar dit hielp niet. Toen ben ik naar de gyn moeten gaan. Op de echo was toen een 'vruchtzakje' te zien en dus moest ik bloed laten nemen om te bekijken of ik zwanger was. M'n hCG was echter 0. De gyn vermoedde dat ik een hele vroege miskraam had gehad. Maar dit is echter niet helemaal zeker... Ben er toen wel héél triest over geweest omdat ik toen een dag zooooo hoopvol was (moest een dag wachten op resultaten bloedname).
    Toen heb ik een maand de pil moeten nemen en was de bloeding over.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden, ik zag dit topic toevallig en lijkt me leuk om mee te kletsen, ik klets ook mee in andere topics waar veel meiden zwanger zijn en al mama, ik vind het daar nog steeds gezellig hoor, maar inderdaad allemaal niet zwangeren om je heen is ook wel lekker. Wij zijn al bijna 23 maanden bezig en zouden vorige maand starten met IUI icm clomid. Dat is niet door gegaan ivm te veel te grote follikels op dag 10. Ik wacht nu op mijn ongi en hoop deze maand nog voor IUI te kunnen gaan maar zie het somber in met de feestdagen.

Ik beloof dat ik wegga als ik zwanger ben haha, maar ik heb het idee dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren.

Liefs Zora

18. Elke1984

Hey Zora!

Fijn dat je mee komt kletsen! :D
    Zoooo vervelend dat je IUI niet is kunnen doorgaan. Echt balen! :(
    Maar ik begrijp niet goed waarom het slecht is dat je follikels te groot waren? Krijg je dan geen goede eisprong ofzo?

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik heb een aangeboren afwijking en hartritmestoornissen. daarom willen we een beetje vroeg aan kids beginnen :oops: . nu heb ik een goede conditie. en dat scheelt een stuk als je zwanger bent.mja. dat gaat in de loop der jaren ook achteruit.

ik vind het echt supervervelend dat ik nu al 3 weken ongi ben. weet ook niet wat ik ervan moet denken :confused: . 6 januari mag ik sowieso naar de gyn en ik heb me voorgenomen als het morgenvroeg nog niet over is dat ik de ha ga bellen. vind het maar niks zo.we wachten wel af :( .

was jij toen veel ongi die drie weken of viel het mee?

grtz suus

20. Elke1984

Suus, het schommelde heel erg van dag tot dag, de ene dag was het puur bloedverlies en redelijk veel, de andere dag was het wat bruinverlies.
    Ik zou toch echt wel eens naar de HA gaan want anders moet je nog bijna 3 weken wachten...
    Of kan je niet naar vrije raadpleging gaan bij de gyn? Hier is dat 1x/week.

Deel Deze Pagina