dankje meid vind het wel jammer dat we nu niet meer samen in spanning zitten.. allewel wie weet lukt het bij jullie deze maand wel spontaan wonderen bestaan succes met de drukke week is idd heel goed voor de afleiding.
inderdaad beebie, zwaar irritant! Maar nu het dichterbij komt ga ik hier ook weer meer posten Wat ik in de topics lees waarvan de vriend ook slechte zaadtest had ziet t er voor ons ook zeker niet goed uit. Met deze uitslagen is het zeker weten icsi. (tenzij er zelfs helemaal geen goede zaadjes bijzaten met 1 staart en 1 kop want dat is nog niet eens onderzocht.. als dat slecht is... daar denk ik maar niet over na) Maar wie weet is de volgende test beter. Al moet het wel heeeeel veel beter zijn. maar daar hopen we toch ergens op. En anders hoop ik er op dat we heeeeel snel op de wachtlijst kunnen komen en dat er snel een behandeling gestart kan worden. Want wachten en nix doen is zo irritant! Als er maar iets gestart is... Hoe is het met jouw? Ben jij bezig met IUI?
Ja, inderdaad jammer, spontaan zal niet lukken want ik slik nu Porvera om mijn ongi op te wekken en dan beginnen we gewoon opnieuw. Sinja, niets doen en wachten is inderdaad rot, ik weet het, ik hoop dat de tijd voor jullie om zal vliegen meis! En ik hoop ook op een betere volgende test. Liefs Zora
hoi allemaal ik ga ff terug lezen en dan overal op reageren en dan ga ik ff de lijst opnieuw aanpassen .. tot zooo
*Elke1984 * Sinja * Emma21 * Roeltje * Nhene * suusje23 * Zora * Maartje84 * mootje20 * linda85 * syboena * beebie82 * willemijnp *agneta * natjuh026 * Iris84 * Lima 84 * Hanneke083 * Djuke Ik denk dat dit het is .. nieuwe lijstje hihi rood is zwanger! ok als ik iemand vergeten ben please remind me ik wil niemand passeren
* Voor de vakantie gangers.. ik denk dat het inderdaad gewoon een goed plan is om no matter what gewoon op vakantie te gaan als dat financieel mogelijk is ff lekker alles uit je hoofd zetten misschien helpt het wel bij het zwanger worden .. de zon de warmte de omgeving hihi lekker romantisch pff geloof dat ik er zelf ook wel aantoe ben hihi @ hanneke jeetje meid dat is wel heel erg inderdaad. het is niet hetzelfde maar ik kan me wel een beetje in jou verhaal vinden , ik heb altijd kinderen gewilt me droom om zangeres te worden alles zou ik in een heartbeath laten vallen voor een mini me. maar me zus wilde niet eens kinderen en heeft er in 2 jaar 2 op de wereld gepoept .. inmiddels 6 jaar terug maar toch elke dag een herinnering dat ik het al zolang wil en zij het al zolang heeft .. onze tijd komt nog @ Djuke wat is een osteopaat? en wat doet hij voor je .. kan het wel opzoeken maar ik vind het wel fijn om van jou te horen is vast makkelijker te begrijpen of ik ben gewoon lui whaha maar ja vertell.. ennuh succes meid @ zora.. jeetje meid het is ook niet zeker wat ze met jou aanmoeten he?! heb je nou niet het gevoel dat je een proefkonijn aanhet worden bent? ik zou dat denk ik wel hebben al is het voor een goed doel en ik het natuurlijk wel allemaal over me heen zou laten komen hihi ik leeef met je mee meid knufff @ sinja .. ja moeilijk dat wachten, je wilt zo graag vanalles doen om het beter te maken maar je kan niet je moet afwachten en dan weer wachten en wachten heel vermoeiend .. en dan zijn het lichamelijke maar ook nog eens de mens zelf waar je rekening mee moet houden ..zoals jullie eerder al besproken de mannen hihi die voelen zich vast net een soort van machines af en toe hihi @ all.. nou hier is het weer een beetje rustig in huis. Me vent is nog steeds niet bij me maar we zijn wel weer echt bij elkaar. En ik voel me er heel gelukkig onder. Ik ga proberen om de volgende ronde toch weer te proberen maar zal een lucky shot zijn hoor hihi , als ik de mogelijkheid krijg om het te doen aangezien we ff niet samen zijn nog .. klinkt wel heel ingewikkeld zo maar goed hihi ... Ik heb als het goed is volgende week eisprong dus ik wil toch proberen om dat eitje te bevruchten ,, me eerste menstruatie na me hsg was een ramp! het deed vrezelijk zeer ik heb echt 4 dagen moeten wachten tot er wat kwam en toen had ik de hele dag buikpijn en er kwam maar niks.. smiddags ga ik naar de wc nog niks en ik druk ( sorry beetje vies) maar goed en toen spoot er echt een zooi bloed uit me net of er een ballon knapte ofzo bah! heb ook echt 7 a 8 dagen gebloed bah bah bah dus ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen ,,, moet de 13e weer voor de uitslag hsg ivm onduidelijkheid en dus een second oppinion tussen de disciplines.. nou dat was het bij mij wel weer ff .. me baan bevalt me nog steeds prima hoop dat ze ook blij zijn met mij hihihi groetjess
nee wij zijn nog niet bezig met iui... we moeten eerst tot mei zelf proberen zwanger te raken we hebben 35% kans om binnen een jaar zwanger te raken dus gyn wilde toch dat we nog een half jaar zouden proberen.. maar goed het is bijna mei dusss nog steeds niet gelukt ik ben bang dat we in mei gewoon weer terug moeten en dan horen we het wel afwachten maar..
@ nhene wat fijn dat het weer goed met jou en je vriend gaat.. enne super spannend he weer voor het echie zwanger proberen te raken ik duim voor je meid dat het raak is
Nhene: goed nieuws zeg dat jullie weer bij elkaar zijn. Succes verder! En nee, ik heb niet het idee dat ik een proefkonijn aan het worden ben, de fertiliteitsartsen die ik heb zijn super aardig en hebben al veel vaker met dit bijltje gehakt. Dit zijn gewoon de standaard procedures. Daar kunnen de artsen ook niets aan doen. Zij zitten er om mij te helpen. Liever zou ik natuurlijk het hele zwanger worden tussen de slaapkamerdeuren houden met mannetje maar ik ben heel dankbaar dat er tegenwoordig zoveel mogelijk is, anders zou ik nooit mama worden.
@Zora: wat vervelend zeg dat je het idee hebt dat het om en om is met de eirijping. Jammer dat het dan zo moeilijk is om gehoord te worden door de arts. Je kent je eigen lichaam toch het beste zou je denken. Misschien wel een stomme vraag, maar het is mij onduidelijk wat FM betekend. @beebie82: Wat goed dat het klussen zo goed verloopt. Dat je hem niet op de hoogte brengt van je ei is inderdaad een goede actie. Zelf laat ik het op dit moment van mijn vriend afhangen wanneer we klussen, en als ik denk dat het tijd is zet ik er zelf wat actie achter. Zo heeft hij het idee dat het niet moet. Zelf zit ik nu in de spannende dagen. Hebben het deze maand heel rustig aan gedaan dus de kans dat het raak is schat ik erg klein. Ook omdat ik niet zeker weet of en wanneer ik mij ei heb gehad. Wel heb ik wederom heel veel pijn in mijn borsten. En dan zeur ik echt niet als ik zeg dat het heel veel pijn doen. Dit is nu de 4e keer dat ik dat heb in die 1,5 jaar tijd. Hmmm. Heb besloten dat ik wacht met testen totdat ik ongesteldheidspijn heb zonder menstruatie. FF achwachten dus. Liefs Han
jeetje spannend voor je zeg ik hoop dat het raak is deze maand... dat je zolang kan wachten om te testen ik zou het niet kunnen ben veelste ongeduldig laat je het wel ff weten hoe het afloopt. succes en ik duim voor je
Hanneke: Spannend zeg. Duim voor je! FM = follikelmeting. Ze meten d.m.v. een inwendige echo je ei. Zo kunnen ze in de gaten houden wanneer ei springt.
Ja die FM ben ik uiteindelijk toch zelf achter gekomen. Haha. Was toch niet zo geduldig als ik had gehoopt. Test helaas weer negatief, maar ja ook nog niet ongesteld, dus nog maar afwachten. Pff Vanmiddag een afspraak bij de HA voor een verwijzing naar de gyn.
hoi meiden... weet niet waar jullie zijn maar uhm ik wilde ff zeggen het is bijna woensdag 1! whaha dan ga ik het weer proberen voor het eerst sinds 4 dec.. de beruchte dag dat het misging maar goed dus wish me luck!
hee nhene, sorry ben al een tijdje niet geweest, maar wat ga je weer proberen? Verder alles goed met iedereen?
hier gaat alles goed. moest het weekend innesteling gehad hebben maar ik heb niets apparts gevoelt al wel een paar dagen s avond misselijk (een beetje dan) en het gevoel dat ik een buik griep ga krijgen... zal best geen voortekenen zijn.moet ook nog een week wachten tot mijn nod dus geduld hebben . hoe is het verder hier nog steeds rustig zie ik.. misschien al wat zwangeren ? x beebie