jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mecha, Dec 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heel veel succes Nhene!

Hier morgen de laatste Porvera en dan maar duimen dat ongi snel komt en we verder kunnen. Spannend!

2. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    oja :D hihhihi thanks

3. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    idd spannend weer voor je zora ;) nu maar hopen dat je snel ongesteld wordt.. stom he dat je nu graag ongesteld wil worden, terwijl je anders hoop dat ie niet komt. ;) succes meid..

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Spannend Zora en Beebie

Nhene nu is het écht bijna woensdag.. succes!

Wij kunnen nu ook gaan aftellen... nog 1 week en dan kunnen we eindelijk naar de gyn!

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaa whaha
    ja nu word het spannend hoop dat morgen alles goed gaat en ik de zaadjes veilig in me baarmoeder kan planten hihi ;)

6. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    @sinja spannend meid nog maar 1 weekje ben zo benieuwt..
    @nhene hahhaahha doe je best meid vroeg naar bed vanavond zeker hihihih
    @ zora al ongie?.. en heb je al een vakantie geboekt?

@ all hier alles goed heb al wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar moet het pas zondag worden.. dus afwachten mijn boobs staan op knappen pff als dat afneemt de aankomende dagen dan weet ik zeker dat ik ongi ga worden spannend..

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey beeb.. nee ik ben langsgeweest ik moet nu zo de n8dienst in dus helaas ....:S kan hem morgen ook niet opzoeken want ik heb weer nachtdienst en heb vandaag al geen oog dichtgedaan dus ga maar gewoon slapen morgen.

Het is helaas niet zo goed gegaan als ik had gehoopt maar ja volgende maand dan maar weer proberen .. groetjeess

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Balen Nhene, volgende keer beter!

Sinja: nog maar eventjes wachten....spannend hoor!

Beebie: Blijf voor je duimen meid, het is bijna zondag en hoop dat je ongi lekker wegblijft.

Ik ben nog neit ongi, maar in de gebruiksaanwijzinmg staat 3-7 dagen na laatste pilletje en heb gister pas laatste pilletje geslikt.

Jaaaaa! Vakantie is geboelt, we gaan naar Tenerife! 15 dagen in een prachtig 4* hotel! Heb er super veel zin in!

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

wauw zora ik ben super jaloers ik geloof da itk ook wel een vakantie kan gebruiken haah amaar ja
    hoe is het verder met jou en de medische molen?

10. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    @ nhene jammer meid maar je weet maar nooit!

@ zora tenerife heerlijk zijn wij ook eens geweest is echt super daar.

vandaag toch wel echt wel ongie krampjes gehad humm best vroeg al eigenlijk het is nog niet door gezet af wachten maar..
    ik heb wel besloten dat we het volgende maand nog 1 maand proberen en dan is het half april. dat ga ik gewoon de gyn. bellen mochten eigenlijk in mei weer terug komen maar mijn cyclus loopt tot halve wegen de maand ik wil in mei gewoon verder met de onderzoeken anders is er misschien weer een maand verloren..

weet iemand of ze dat gelijk met iui of ivf gaan beginnen of worden er weer testen gedaan?
    waarschijnlijk wel een zaad test toch?
    ik ben er echt weer aan toe om verder te gaan dit is ook niets. ik denk gewoon dat het zonder hulp niet lukt..

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    @ Beebie: Jullie zijn ook al op veel plekken geweest of niet? Heb er wel zin in.

Bij ons hebben ze niet alle onderzoeken opnieuw gedaan wel heb ik een HSG gehad voor we met IUI begonnen dat is meestal standaard. En daarna nog een kijkoperatie maar dat was omdat bij mij de HSG niet helemaal duidelijk was.

@ Nhene: Is nu wachten op ongi en dan beginnen we met IUI nr. 3 en hopen dat het nu wel goed gaat.

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

ok nou spannend hoor ik duim voor jullie
    verder ben ik bang dat het sinds die hsg niet goed zit bij mij .. heb nog steeds ongie krampen en ik vind dat me geur verandert is .. niet in zijn positieve zin bah!

13. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hier ff goed nieuws!
    Nee, nog niet zwanger (voor zover ik weet) maar mn medicatie slaat wel aan: zit inmiddels al op dag 7 na mn eisprong en heb nog geen bloedverlies gehad! Ik gebruik nu medicatie om mn baarmoederslijm beter in stand te houden, dus ik ben benieuwd! Nog een weekje tot aan mn nod!

Iedereen veel succes!

14. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    nou dames ik ben weer eens ongesteld geworden... vrijdag al.. korte cyclus dit keer 29 dagen normaal 32 dagen.. nog 1 maand zelf proberen en dan ben ik er klaar mee ik wil verder geholpen worden in het ziekenhuis..

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

jammer meid ;)
    ps ik heb nu eiwit ... en buikpijn weer.. dus ik denk dat ik nu toch me eisprong heb ipv afgelopen woensdag :(

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jammer beebie! :cry:

Ik ben ook ongi... :evil: En dinsdag is dag 4 dus dan ben ik nog steeds heel erg ongi :evil: Baal er echt van.. weet ook niet zo goed of ik de poli moet bellen om te vragen of het een probleem is dat ik nog zo ongi ben. Vast niet denk ik omdat het een eerste gesprek is? Grrr echt zwáár irritant zeg! Ben je 8 weken op de afspraak aan t wachten, ben ik nu dus ongi.... :rolleyes:

17. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    wij zijn idd veel in het buiterland geweest maar alleen in europa hoor krijg mijn vried niet zover om verder te gaan hahahah :)

hsg heb een half jaar geleden gehad.. hoop toch niet dat ie nog een keer nodig is.. :( :(
    ben benieuwt nog 1 maandje zelf proberen ben er echt klaar mee..

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    dan denk ik ook dat je je eisprong nu heb lasig he om preccies te weten waneer je vruchtbaar ben :(

19. beebie82

beebie82 Bekend lid

May 27, 2008
    521
    0
    0
    ik denk niet dat het erg is dat je nu ongie ben het is je eerste gesprek dus dat maakt niet zoveel uit.
    misschien ook wel beter dan gaan ze waarschijnlijk je deze maand verder onderzoeken bloed prikken of je een eisprong heb en een FM echo beter deze maand dan weer een maand wachten toch :)

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    He bah! meiden die rotongs ook. Knuffel!

Beebie: Ik begrijp dat je er helemaal klaar mee bent nu.

Sinja: Ik ga met Beebie mee, misschien is het juist wel gunstig.

Maartje: fijn meid, goed nieuws is altijd welkom!

Nhene: Balen meid, maar niets aan te doen helaas.

Meiden hier nog steeds geen ongi, word gek van dat wachten.

Share This Page