jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    [/quote]
    wat naar voor jullie dat de test weer zo slecht was... :cry: maar gelukkig bestaan er nog behandelingen ;) al is dat niet wat je waarschijnlijk gehoopt had... zo geld het voor mij in ieder geval wel. deze maand nog afwachten en dan toch echt weer terug naar het ziekenhuis. :cry:

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte Mootje en Sinja, zijn nooit leuke berichten. En dat wachten is ook niet je van het.

Beebie: Waar zit je ergens in je cyclus?

Nou hier echt een kl*teochtend zeg. Op weg naar het ziekenhuis een aanrijding gehad, achterop iemand gereden die ineens remde, dus mijn schuld helaas. Hij geen schade, ik wel. Vervolgens te laat in het ziekenhuis. Maar ze begrepen het gelukkig.

Gelukkig ging de FM wel goed. 1 follikel van 15 mm. Dus moet zaterochtend terug om bloed te prikken en waarschijnlijk maandag de IUI. Hoop dat we dan niet te laat zijn, zondag is het ziekenhuis nl. gesloten. Ik had eigenlijk wel gehoopt op 2 follikels maar ben wel blij dat het er niet meer zijn, dus mag niet klagen.

Nu vanmiddag rondbellen om de autoschade te regelen, had nog geen schadeformulier ingevuld dus dat meot ook nog. Heb wel het telefoonnummer van die jongen.

3. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    jeetje zora dat is ook wat ! ongeluk zit in een klein hoekje ben je een beetje van de schrik bekomen...

ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus.. dus eisprong al gehad.. we hebben wel goed geklust deze maand maar eens sex in de ochtend geprobeerd heb ergens gelezen dat het zaad sochtens beter van kwaliteit is hahaha je probeert gekke dingen he.

wat goed dat je een mooie follikel heb nu maar hopen dat maandag de goede dag is.. spannend weer ik hoop het voor je..

ik ga trouwens ff je banner pikken ik vind hem erg leuk... vind je dat goed?

4. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    banner pikken lukt niet! jammer

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja hoor, ga je gang!

Dus voor jou ook afwachten dus, duim voor je meid!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gewoon naar de site gaan en even een nieuwe maken. ;)

7. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    heb maar weer de saaie zwangerschapspagina banner gebruikt.... hihihi

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden fijn weekend! Nog leuke plannen?

Ik ga vanmiddag paardrijden, boodschappen doen, huisje poetsen en een uurtje luieren.

Morgen lekker even naar de markt, terrasje pakken en zonwering uitzoeken met mannetje.

Zondag heb ik verjaardag van mijn oudste neefje, die wordt alweer vijf. Gezellig!

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh heerlijk zora
    ennuh jeetje ik zat effe met me ogen op me toetsenbord te kijken naar je verhaal jeeee meid
    hoe is het verder met jou en de schrik?

ennuh ja wat goed dat je ei mooi groeid hopenb dat hij goed door blijft groeien en dat het uiteindelijk je beebje mag worden hihi

ik ben vandaag ziekthuis gister 4 keer gekotst op me wekr dus ik dacht nee ik ga het niet proberen vandaag.. maar ik voel me prima dus word straks voor de deur met me boek denk ik hihi

10. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey ladys

ik zie dat er wat paginas missen, maar goed foutje..
    ik ben nog steeds niet ongie..... maar ik ga maar even van mijn langste cyclus uit en die was 32 dagen zit nu op dag 31 pff wat een spanning heb wel serieuse ongie krampjes al vanaf donderdag. voel me ook niet anders als anders niet misselijk ofzo dus zal best niet zwanger zijn. ik verwacht vandaag of morgen mijn ongie gewoon dan kan het altijd meevallen.. maar stel je voor dat ik ZWANGER ben zou een wonder zijn ... hou jullie op de hoogte.. x beebie

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

spannend beeb :D

12. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Sinja; bedankt voor je reactie, wat erg van jullie zeg.
    Ja hij zei tegen ons dat er nog wel kans is op een spontane zwangerschap, maar wel een hele kleine.
    Maar ik heb zelf een beetje het gevoel dat we niet serieus genomen worden omdat we nog zo jong zijn. Maar dat zal ik ook wel zeggen de volgende keer. En we willen ook gewoon dat er iets gaat gebeuren! Verdere onderzoeken of IUI of weet ik wat nog meer. Maar ik ga niet een jaar niks doen! ( ja wij doen wel genoeg elke maand, maar ik wil dat de artsen ook wat gaan doen voor ons)
    Maarja laat ik maar niet te hard van stapel lopen, de MMM bestaat nou eenmaal uit wachten en wachten en geduld. Als het goed is heb ik gister een eisprong gehad, de ovulatietest gaf positief aan maar met temperaturen nog geen stijging....Dus klussen gewoon nog even door. Misschien komt de eisprong dus nog.......En als ik dan ongi ben, moet ik op dag 3 mijn bloed laten prikken. In mei hebben we dus weer een afspraak en dan krijgen we de uitslag van allebei ons bloed, zaadonderzoek( opwek) en ik krijg een inwendig onderzoek. Dus misschien dat we dan wat meer weten!

Beeb: wat spannend!!!!!!!!!!!!!! Dat zal wat zijn he als het raak is......hoop het echt voor je!
    Ga je een test doen? of kun je wel even afwachten in spanning...?

Zora; wat een verhaal! En een boel geregel komt daarbij he! hoe is het nu met jullie? IUI gehad? Of weet je al meer?

Nhene: beterschap meid!

13. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey dames

ben gisteren avond toch ongi geworden had het wel verwacht hoor!!! nu morgen de gyn bellen nu wil ik echt hulp ik ben er klaar mee.
    laat wel weer ff weten waneer we terecht kun

@mootje spannend allemaal voor jullie. wie weet is het deze maand raak je weet maar nooit. en idd mmm is wachten wachten en wachten pfff

14. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hallooo
    hoe is het hier met iedereen???

heb vanochtend de gyn. gebeld. we kunnen 28 april al terecht... best snel vind ik .

x beebie

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zeker snel Beebie! Nu maar aftellen. Nog een dikke knuffel van mij omdat je ongi bent gewordenm is altijd rot. Je hebt toch altijd een sprankje hoop he...

Mootje, ja dat wachten duurt lang he, wachten, wachten, wachten bah! Heel veel sterkte meid. En laat je niet afschepen omdat je te jong bent. Ik was 23 toen wij voor een beeb gingen, nu word ik in augustus alweer 26, dus er kan zo een tijd overheen gaan daar moeten ze ook rekening mee houden. (wil je niet ontmoedigen hoor, hoop dat het bij jullie sneller gaat).

Hier nog een weekje wachten en dan testen, heb er niet veel verteouwen in eerlijk gezegd....

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Fijn dat je zo snel terecht kan Beebie! In ieder geval niet 2 maanden wachten!

Mootje wanneer heb jij je afspraak precies in mei? Inderdaad niet laten afschepen hoor!

Tijd kan inderdaad snel gaan, ik wordt volgende maand ook 26 en weet nu al dat de kans heel klein is dat ik op mijn 26e moeder ga worden. Dus dan zit je ook alweer op 27...

Zora succes, je weet maar nooit...

Ik heb vandaag nog bloedgeprikt en nu is het 3 weken (en 1 dag) wachten!

17. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    jeetje we zijn bijna even oud ik wordt in sept 27 jaar oud ik wilde altijd graag voor mijn 25 een baby.. maar dat gaat niet meer lukken ik heb heb het maar een beetje bijgesteld nu maar hopen dat ik voor mijn 30 ste moeder wordt hihihi

@ zora bedankt voor je knuffel ik had idd toch wel hoop maar goed het is niet anders.
    en succes met het weekje wachten nog.. het gaat goed komen weet ik zeker het moet gewoon hou de moet erin meid...

@ sinja aftellen maar.. hoe ging het bloed prikken ik vind dat altijd zo naar de laatste keer wilde ze gewoon 7 buisjes bloed van me hebben en daar wordt ik dus een beetje draaierig van..hihih

@ nhene hoe is het met jou?

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden hoe is het met jullie?

Hier zit helaas ongi eraan te komen alle voortekenen zijn er, nu alleen wachten tot het doorzet vandaag of morgen. En dan op naar IUI 4!

19. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    aa nee zora niet weer balen....... dikke knuffel!! en idd op naar IUI 4 hou de moed erin positief blijven.. komt allemaal goed...

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je meis, lief van je. Ik baal wel maar voel het al een paar dagen aankomen. Hoop alleen dat het nu snel doorbreekt vind het vervelend om erop te gaan zitten wachten. Ongikrampen zijn al in grote mate aanwezig. En net alweer nieuwe medicijnen opgehaald.

Deel Deze Pagina