jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ongi ie er hoor.....dus op naar IUI 4!

2. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    aaaa shit man..

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja zeker shit, maar niet te lang treuren maar gewoon doorgaan. Er komen leuke dagen aan voor ons gaan 3 weekenden weg en koninginnedag dus de tijd zal lekker snel gaan.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey meiden sorry ik heb een aantal dingen gemist geloof ik :(
    maar het gaat al een tijdje weer wat bet er met me had buikgriep ofzo.. ennuh jeetje zora ik ga vooor je duimen dat nr 4 wel raak is ;* knuf*

beebje jammer he dat het niet lukt hoe je het geplant hebt in je hoofd .. ik had ook altijd gezegt ik ben voor me 25ste moeder.. word 26 eind van het jaar dus heb inderdaat het ook maar aangepast naar voor me 30ste :( *knuf knuf*

sinja meid hoe is het nou bij jou??

de rest sorry vergeten..

ikke:D
    me man is terug!! ik ben zo blij we zijn nu weer samen en ik ben heel gelukkig
    en ik hoop dat het goed blijft gaan.. wel gaat hij binnenkort misschien voor werk weer ff weg maar dan zal hij wel gewoon de weekenden etc bij me zijn ik ben zo blij ;)
    helaas heb ik wel vorige week me eisprong al gehad maar ja volgende ronde dan maar

5. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hoi meiden

ben al een tijdje hier niet meer geweest. ik wilde ff niet meer aan zwanger worden denken!! vanmiddag moeten we naar de gyn. heb toch wel een beetje de kriebels in mijn buik. ben erg benieuwd.. ik laat ff weet hoe het is gegaan.. oke
    x
    beebie

6. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hoi hoi

ik ben inmiddels geweest!!
    volgende maand beginnen we waarschijnlijk met IUI. gyn heeft ook nog een echo gemaakt om te kijken of ik een eisprong heb en ik had hem nog niet gehad. hij heeft gelijk nog even een samenlevings test gedaan omdat de vorige twijfelachtig waren nu was ie goed 3 zaadcellen gevonden jippie..
    hij gaat nu eerst met zijn team overleggen of het een goede beslissing is om met IUI te beginnen hij belt me binnen 2 weken op of we definitief met IUI gaan beginnen..
    wordt vervolgt.

hoe is het met iedereen nog nieuws.
    @ nhene wat goed dat je mannetje weer bij je terug is.. en dat jullie weer zo gelukkig zijn..

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wat fijn beebie!!! Spannend zeg! Hopelijk kun je direct volgende maand starten! :D

Hier alles goed, beetje frustrerend dat wachten op een afspraak waarbij je weet dat je vervolgens toch nog weer langer moet gaan wachten. Ach ja, iedere afspraak is er weer 1 dichter bij ons doel ;) Heb ook echt het gevoel dat we van afspraak naar afspraak leven..

hoe is het met iedereen?

Fijn nhene dat het weer goed is met je vriend!

En zora balen dat je iui is mislukt.. ik duim voor de volgende ronde...

Gaan jullie nog iets doen met koninginnenacht/dag? Wij weten het nog niet. Mijn vriend mag geen alcohol drinken van de gyn. (max 4 biertjes) en dan vind ie het niet leuk om met zijn vrienden op stap te gaan hele nacht en dag die wel alcohol kunnen drinken. Dan wil ie na 2 uurtjes alweer naar huis. (niet dat hij zoveel drinkt, maar wel als je zo'n hele dag op een plein hangt ergens bij drinktentjes en muziek) Tja... lastig ;) Weten dus nog niet precies wat we gaan doen, misschien wel lekker gewoon van een vrije dag genieten :)

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou beebje spannend. en ik hoop voor jullie dat het allemaal niet te lang zal gaan duren,

ik ben ook super blij dat hij terug is heerlijk.

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ sinja .. ja meid dat is lastig hahah nja ik en me vriend zijn gewoon thuis gebleven had een struggle met de buurvrouw gehad dus ik wilde niet op straat met al die schaafwonden in me gezicht. me vent had me teveel gemist om weg te gaan dus we zijn lekker thuis gebleven.. wat heb jij uiteindelijk nou gedaan??

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi dames.. ik verveel me dood ik ben op me werk heb nachtdienst maar er is echt niks te doen bah!!
    ik wil liever lekker thuis bij me vent in bed liggen hij baalde ook al
    hahah vraagt ie hoeveel van die stomme nacht diensten moet je doen watn ik mis je zo in bed hihihi wel lief toch??
    nja verder nog 5 dagen en dan kan ik me eitje verwachten spannend!!!

hoe zit het verder hier??

11. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hallo allemaal..

hey nhene je hebt een nieuwe naam?? wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie soms is het gewoon ff nodig om afstand van elkaar te doen.. jullie lijken nu weer heel erg verlieft..

ben nog steeds aan het wachten tot de gyn belt ik denk dat het volgende week wel zal worden..
    ik hoop wel dat we volgende maand kunnen beginnen.

x beebie

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

he bah!!!
    had ik een heel verhaal getypt druk ik per ongeluk iets in :(
    maar goed herkansing ...

ja het gaat nu eindelijk echt super goed tussen ons dus dat is mooi, en ik heb me naam veranderd omdat ik steeds discussies heb op het andere jong zwanger willen worden forum.. ik heb me toen een tijdje terug getrokken en ben ik hier begonnen met dit forum zg maar .. maar nu was ik daar weer te vinden en toch weer discussies :S ennuh toen wilde ik me profiel helemaal wissen maar was niet mogelijk.. toen dacht ik tja eigelijk ook raar dat ik om 1 iemand die ik niet eens persoonlijk ken me weg laat jagen "tussen haakjes "want ze stuurt me niet weg ofzo ..
    maar goed terwijl ik het juist leuk vind hier op de site.. dus heb ik me naam veranderd zo van opnieuw beginnen zonder vooroordelen enzo ;)

ennuh mooi meid niet teveel over nadenken dna is de week zo voorbij en lig je bij de gyn op tafel voordat je het weet ;)
    ik duim voor je knuffff

13. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    DE GYN HEEFT GISTEREN GEBELD!!!!
    ik had het eigenlijk volgende week pas verwacht.. volgende maand gaan we definitief beginnen met IUI. in totaal 6 behandelingen eerst 3 maanden in eigen cyclus na die 3 maanden even omde tafel.. dan evt met hormonen. maar volgens gyn heb ik een goede cyclus eerst maar eens kijken hoe het het gaat..
    ik vind het zo spannend.. ik had hier echt op gehoopt!
    er gaat nu eindelijk wat gebeuren.. nu maar snel ongesteld worden (of niet) dan kunnen we weer verder..

wat stom van die discussies.. laat je niet weg jagen hoor!! hier ben je altijd welkom..
    ik vind het ook wel eens opvallen dat er mensen zijn die andere niet in hun waarde laten.. we leven allemaal anders en denken misschien niet altijd het zelfde maar uiteindelijk zitten we hier met de zelfde reden.. toch..

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja precies ;)

ennuh ja hahah leuk gefeliciteerd!!
    nou dan zal het niet lang meer duren denk ik hoor ik heb wel geloof in dat iui ;)
    sterkte beeb ;)

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo is alweer even een tijdje geleden medien. Ik heb vorige week woensdag mijn 4e IUI gehad. Nadat ik terug was van de vakantie naar Berlijn en Drenthe. Nu dus weer op het bankje.

Hoe is het met jullie?

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

zittende op het bankje net als jij .. heb afgelopen week me eisprong gehad dus nu hopen bidden en smeken maar ik voel echt niks :S
    dus we zien wel weer ;)
    hoe was je vakantie??

17. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    meisjes

volgens mij ben ik ZWANGER... heb 2 uur geleden een test gedaan en estonden gewoon 2 steepjes op... ik kan het gewoon niet geloven ik werd maar niet ongi en ik voelde me niet anders dan anders gewoon. heb alleen gisteren een domme huil bui gehad..
    het kan toch niet waar zijn naar 20 maanden. geeft een test ook wel eens een verkeerde uitslag.. morgen vroeg doe ik nog een test maar dan met ochtend urine.. ik durf bijna niet blij te zijn...
    x beebie

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wow! beebie! Wat een super nieuws en ent voordat jullie IUI starten! Gefeliciteerd! Heb je vanaochtend nog getest? En en ?

Mecha; vakantie was top! Berlijn is echt een aanrader. Vrijdag gaan we weer een weekendje weg naar Enkhuizen. Heerlijk!

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh wat mooi nieuws meiden jeetje
    :D
    beebje ik ben heelblij voor je ik las je berichtje en ik voelde gewoon dat je zwanger bent heb je je testen in je album??
    zo nee zet ze erin !! haha leuk meid echt super

ennuh zora ja lekker meid heerlijk vakantie kan ik ook wel gebruiken

hier gaat het niet zo goed.. laatste week heel veel ruzie gehad maar echt van die drama ruzies :( dus ik weet niet of het nog wel goedkomt... echt heel naar ik weet gewoon van gekheid niet meer wat ik moet doen... wel nog geklust rondom me ei maar ja voel me heel naar en heb ook een aantal keer wijntje gepakt om maar een beetje te ontspannen dus dat zal me ei ook geen voordeel hebben geaan

20. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    naar 4 testen geloof ik dat het toch echt waar is :D ik loop op een wolk niet te geloven ik vind het echt een wonder zo net voor dat we zouden gaan starten met IUI. nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. [-o< [-o< [-o<

en ik hoop zo dat jullie snel volgen het is jullie ook zo gegund.. :) :)
    het gekke is ik voel niets ... :( ik dacht altijd als ik zwanger ben dan voel ik het vast gelijk.. maar nee hoor niet echt niets.. nu dat ik het weet kan ik wel wat dingen plaatsen . ;)

ben gewoon nog steeds helemaal bedust...

xxxx beebie

Deel Deze Pagina