jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Whaaaa Beebie, wat gaaf voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Snap dat het nog niet helemaal tot je doordringt! Na zo'n tijd zomaar spontaan! Echt super!

Wij moeten 4 juni voor ons pre-ivf/icsi spreekuur. Samen met max. 8 andere stellen krijgen we voorlichting over de behandeling en een spuitinstructie. Ben heel benieuwd! Verder eind juni nog een voorlichtingsavond en hopelijk rond augustus/september starten met de 1e ICSI!

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

gefeliciteerd meid jeetje wat mooi ik ben jaloersssss

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sinja alvast heel veel succes voor 4 juni!! Hoop dat de tijd omvliegt voor jullie!

Mecha: Hoe is het? Gaat alles goed met jou en je mannetje?

Nou meiden, hier weer ongi geworden helaas. Had het al verwacht maar is toch weer even slikken. Net een nieuwe lading clomid en pregnyl gehaald en straks even bellen voor de 1e FM. We gaan alweer naar IUI 5. Spannend!

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje zora lijkt wel of ik iets heb gemist de 5e alweer???
    jammer dat je duivels er zijn maar ja op naar de volgende ronde moed erin proberen te houden ;)

ennuh ja hoor gaat goed alleen nog steeds niet in blijde verwachting :(
    maar ja ik blijf hoop houden ;)

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Beebie hoe gaat het? en hoe voel je je?

Zora, iui 5 alweer! Succes. Dit moet em gewoon worden ;) Hoeveel iui pogingen krijg je in totaal vergoed? Heb je nu IUI met hormoonspuiten? En hoe vaak moet je dan spuiten?
    En wordt het daarna IVF? Jullie zijn vast voor die tijd zwanger! :)

Nog 2 weken en 15 minuten dames, dan heb ik mijn pre-ivf spreekuur! :D Heb er echt zin in! Heb trouwens gister te horen gekregen per post dat uit het dna onderzoek geen afwijking is gevonden. Het chromosomenonderzoek krijgen we een dezer dagen thusigestuurd, dus dat is nog heel klein beetje spannend, hoewel het daar waarschijnlijk toch niet aan ligt ;)

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    oeps 2x gepost..

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

geen probleem maar goed om te horen sinja je pre - gesprek..

moet je je daar nou ook op voor bereiden of juist niet??

ik ga voor je duimen hoor !!

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nee, hoeven ons niet voor te bereiden! Alleen het ivf info-boekje doornemen.

We krijgen een rondleiding (heb ik al eens gehad, maar nu zien we wellicht ook de punctiekamer en uitslaapkamer), info over de behandeling en een spuitinstructie. Dat laatste is dus wel spannend! Tis met 6 tot 8 stellen, dus dat lijkt me wel heel fijn en ben ook benieuwd wat hun verhalen/situaties zijn (je gaat dat met elkaar bespreken, van tevoren vertrouwensformulier ondertekenen zodat je alles kan vertellen zonder dat het wordt doorverteld) Ook horen we nog iets duidelijker wanneer we kunnen starten.... spannend! :D

Hoe is het met jou? Druk aan de klus :p

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh wat leuk ,met een paar stellen dat is wel heel fijn dan heb je gelijk het geveol ik ben niet alleen toch ??

ja ik ben hard aan het klussen maar ik geloof er bijna niet meer in het is nog maar een paar dagen en dan kan ik testen heel spannend maar ik denk niet dat ik zwanger ben ik heb zoveel pre nod verschijnselen zucht!

ps geen temp verhoging niets ..geen pijnlijke gezwolle borsten geen ochtend ziek geen geeen geen ....snik :cry:

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

weer niet zwanger :( ik word er gek van ik stop ermee

11. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hallo allemaal

hier ben ik dan even.. voel me echt al mega zwanger misselijk in de ochtend en dikke tieten
    ben deze week ook begonnen met moeders voor moeders..wel apart ze doen dan nog een test ik was gewoon bang dat er geen streep op zou staan.. hihih maar hij stond er gewoon op hoor toch weer even een bevestiging..

@mecha balen meid dat je ongie bent geworden.. maar geef de moed niet op het komt allemaal goed..

@zora wat vind ik het shit voor jullie.. de 5 de iui alweer.. maar dit gaat hem worden positief blijven..

@sinja wat fijn dat er geen afwijkingen gevonden zijn in het onderzoek dat is toch weer ff een geruststelling.. ik wenst je veel succes met het gesprek laat je wel ff weten hoe het is gegaan..

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden hoe gaat het met jullie?

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hey meiden,

Met mij alles goed! Heb vorige week het pre-ivf spreekuur gehad en hebben stap voor stap de gehele behandeling doorgenomen met 2 hele lieve verpleegkundigen. Er waren nog 4 andere stellen.
    Ook heb ik geoefend met spuiten, dat ging gelukkig goed ;)
    We mogen ons aanmelden zodra ik ongesteld wordt, dan horen we of ik die maand mee mag doen, of dat ik nog een maand moet wachten.... Moet op vakantie, begin juli ongesteld worden, dus het wordt nog spannend!

Mijn behandeling ziet er als volgt uit:
    Op dag 1 van cyclus: aanmelden
    Op dag 21: beginnen met de decapeptyl
    14 dagen later: starten met de Puregon (én de decapeptyl samen!)
    9 dagen later: mijn 1e FM.. daarna 2e,3e,4e ..... tot de punctie
    36 uur voor de punctie: stoppen met spuiten decapeptyl en puregon en pregnyl spuiten
    36 uur later: punctie, na de punctie starten met 3x daags 2 vaginale tabletten Utrogestan t/m de zwangerschapstest inbrengen
    2 dagen na punctie kunnen we bellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden
    1 dag later: terugplaatsing!
    15 dagen later: zwangerschapstest!

Erg spannend dus! Het neemt ook in totaal ruim 9 weken in beslag! We hopen dat we ons begin juli mogen aanmelden :D

Zora hoe is het met jou?????

En hoe is het met de zwangeren?????????????

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb vanmorgen net mn laatste clomid genomen. Morgen zit ik op CD 10 en heb ik een FM en een samenlevingstest.
    Aangezien dat mijn lijf vorige ronde heel gek heeft gedaan:
    - cyste aangemaakt
    - geen doorgankelijk slijm gemaakt
    - snel bloedverlies gehad

zal er morgen bekeken worden wat mn lijf nu weer aan het doen is. Als ik weer ondoorgankelijk slijm heb word het als we mn eisprong over het weekend kunnen tillen (heb een korte cyclus) wss maandag IUI en als die dan niet aan is geslagen moet ik hierna gaan spuiten. IUI blijven doen is namelijk geen optie ivm mijn man zn tere zieltje :p ;) Nee, heel flauw om dit zo te schrijven maar hij vind de gedachte aan IUI verschrikkelijk.
    ALs mn slijm nu weer shit is mogen we kiezen of we willen gaan spuiten en zelf willen seksen of clomid blijven slikken en dan IUI. We hebben behoorlijke discussies hier in huis gehad en we zijn er nu 'uit gekomen' dat hij 1 keer IUI gaat proberen en dat ik daarna dan wel ga spuiten.
    (van clomid kan je slijm ondoorgankelijk worden en wss is dat bij mij nu dus het geval en van spuiten blijft je slijm wel goed)

Als blijkt dat ik nu gewoon een heel mooi ei heb en goed slijm heb, dan mag ik door gaan met Clomid en huis-tuin-en-keuken-seksen ;)

Spannend morgen dus!!! Ook omdat ik dan te horen krijg hoe het met mn cyste staat!!!

Zora, hoe is het met jou??

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Spannend meid!! Maar wat fijn dat het nu allemaal concreet en duidelijk is geworden!!
    Ik ga voor je duimen!!!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Maartje, spannend dus morgen, ben benieuwd wat het wordt.

Sinja, zo bij jou komt het ook allemaal dichterbij he? Ik blijf je volgen meid!

Wij hebben vrijdag 5 juni IUI 5 gehad. Maar heb er niet zoveel vertrouwen meer in dus verwacht neits deze ronde. We hebben al info over IVF/ICSI meegehad en gaan 6 juli naar een informatieavond. We zijn er nog niet uit of we doorgaan met IVF, maar als we wel doorgaan wordt dat sowieso na onze vakntie dus begin september. Er is geen wachtlijst volgens onze arts, dus dat moet kunnen.

17. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hoi hoi

Ik ben hier echt al heeeeeeeeeeeel lang niet meer geweest. Moest wel even zoeken naar dit forum hoor...moeilijk te vinden!
    Leuk om te zien hoe het met sommige "bekende" gaat.

18. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hoi Allemaal,

wij zijn nu bezig met de 2e ronde van clomid nu met 100mg hopen dat het snel gaat lukken.. ben het wachten zat haha

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi Kiet, welkom en succes. Dit is neit echt een super actief topic maar als je mee wil kletsen, be our guest.

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zondag is mijn testdag.........
    Aaaaghhhh

Hoe is het met de andere meiden??

Deel Deze Pagina