jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Net ff de eerste pagina's van dit topic weer doorgelezen en wat lees ik: velen van dit topic zijn al lang en breed zwanger!!! Vandaar dat het hier zo rustig is!!

Hopelijk mag de rest (waaronder ik ;)) snel volgen!!

2. P26

P26 Niet meer actief

Het is hier idd erg rustig.
    Hoelang zijn jullie al bezig?

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    14e ronde nu

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Vanaf jan 2008 (geen idee maar het aantal rondes.. maar ik verwacht dus ongeveer 18 of 19)

Ben gister gestart met de 1e ICSI. De eerste spuit viel een beetje tegen, heb op die plek nu een gigantisch donkerblauwe/paarse plek. de 2e vandaag ging al veel beter!

Succes meiden!

6. P26

P26 Niet meer actief

Wij zijn nu met ronde 13 bezig in 16 maanden tijd.
    Als het goed is hoor ik vandaag wanneer de IUI gaat plaatsvinden. Ik hoop op vrijdag.

Sonja, heel veel succes met de ICSI behandeling. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt.

Maartje; balen dat het zo moet, ik hoop dat jullie met het zwaardere geschut meer succes hebben.

Elisa hoe is het met je, zijn jullie alweer bij de huisarts geweest?

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi P26: succes met de IUI.. nog niet weer bij huisarts geweest. deze maand blijft temp hoger dan andere maanden. na deze cyclus (als niet raak is) gaan we naar huisarts!
    hou je me op de hoogte hoe de IUI gaat?

8. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

spannend hoor, idd hopen dat de temperatuur hoog blijft. Wanneer denk je meer te weten?

Vandaag weer voor controle geweest. Mijn ei was nog niet groot genoeg. Morgenochtend weer controle. De kans is aanwezig dat we vrijdag de behandeling krijgen. Afwachten dus. Duimen dat het nog voor het weekeind zou kunnen.

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    Hoi P26,
    Zit nu in vruchtbare periode, dus we klussen erop los..
    dus over 2 weken weet ik meer... omdat die temp hoog bleef heb ik wel zwangerschapstest gedaan maar die was nega.. dus weet het ook niet! we moeten afwachten!

10. P26

P26 Niet meer actief

Wij moeten zaterdag voor de IUI.
    Moest ik gelijk vrij zien te krijgen. Ik kon geen vervanging vinden, dus nu heb ik mijn verhaal bij mijn teamleidster neergelegd. Zij zal haar uitertste best doen om vervanging te vinden voor mij. Gelukkig maar. Ik wilde het nog niet vertellen, maar ik liep nu tegen een grote muur aan.

Straks werken, dan zal ik het wel horen.

Misschien weten we samen over 2 weken meer.

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    heb jij van de huisarts ook je temp bij moeten houden?
    laten we over 2 weken allebei GOED nieuws hebben!!!
    liefs elisa

12. P26

P26 Niet meer actief

Wij werden praktisch meteen doorgestuurd naar de gyn. Wat vooraf ging, was dat ik zeer onregelmatige cyclussen had. Zij heeft toen een semenonderzoek laten doen, die erg slecht bleek te zijn. Toen zijn we meteen doorverwezen omdat de kans op spontaan zwangerraken heel klein zou zijn. Ik had wel gelijk een temperatuurcurve meegekregen. Deze bijgehouden, en 5 weken later hadden we onze eerste afspraak. De curve kwam toen goed van pas.

Ik vind het zo spannend voor morgen. Ik denk dat ik aankomende 2 weken erg de zenuwen heb.

liefs P26

13. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja het is toch ook spannend? ik denk soms waar is dat knopje wat ik aan kan zetten om direct zwanger te zijn?

wat is een semenonderzoek?!

succes vandaag!!!!

liefs
    elisa

14. P26

P26 Niet meer actief

Een semenonderzoek is een zaadonderzoek.

Was er idd maar een leuk knopje die je aan kan zetten, volgens mij zit er ergens een draadje los, maar die moet ik nog zien te vinden.

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    oke, als wij naar huisarts gaan dan gaan we dat onderzoek ook laten doen enzo... ik heb dan 3 maanden getempt.
    maar temp deze maand slaat echt nergens op.. blijft hoog. dan denk je nou zal nu dan wel eisprong zijn is ie dag erop laag.... :(

nogmaals succes vandaag!!

16. P26

P26 Niet meer actief

Kan je op de temperatuurcurve van de eerdere maanden ook duidelijk zien wanneer je de ovulatie zou hebben gehad?

Ikzelf heb hier geen regelmaat in, maar weet wel dat ik tot zover voor dag 26 nog geen ovulatie heb gehad. Ik ben dus laat.

Zelf zet ik mijn temperatuurcurve ook in www.fertilityfriend.com
    Deze rekent dan uit, wanneer je zou moeten ovuleren of wanneer hij is geweest (dit is bij mij altijd het geval)

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja de vorige 2 maanden was het wel duidelijk.. we wachten maar af!
    kijken wat het morgen weer is.

beetje stress ook op werk nu, dus heeft er ook mee te maken!

liefss

18. P26

P26 Niet meer actief

Nou gisteren de IUI gehad. Het semenonderzoek lag weer onder de grens. De gyneacoloog heeft dus weinig hoop dat het deze keer aanslaat. Wanneer dit idd zo is, moeten we nu zeker door voor IVF. Flink balen. Deze 2 weken worden nu extra spannend.

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    heel veel sterkte deze 2 weken
    temp was vanmorgeni neens stuk hoger... ook wij moeten nu afwachten.. kan niet op buik liggen, doet pijn..
    ben beetje misselijk. maar goed, wie weet hou ik mezelf voor de gek

20. P26

P26 Niet meer actief

Ik hoop dat dit de goede voorteken zijn voor je. Ik zal voor je duimen.

liefs P26

Deel Deze Pagina