jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    je wilt niet weten hoe ik me nu voel!!
    ga er zo topic over openen of dit innesteling is..
    heb buikpijn, niet de darmen! had gister veel slijmverlies. vanmorgen vroeg ook en veegje bloed, ik dacht direct 'nu al ongi?' toen ik in bed weer lag ging ik nadenken..
    worden 2 zware weeken
    hoe is t bij jou?

2. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

je weet het natuurlijk nooit. Weet je wanneer je precies je ovulatie hebt gehad? Dan kan het volgens mij 5 a 6 dagen duren voordat je normaal gesproken de eerste teken zou moeten kunnen voelen. Als je echt twijfelt zou ik er gewoon een test tegenaan gooien.

Liefs P26

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    volgens mij heb ikz aterdag mijn eisprong gehad, maar kan ook best donderdag / vrijdag zijn geweest. temp is wisselend..
    zaterdag had ik slijmverlies.
    zondag dus ook en de rest.
    vanmorgen zat ik echt te kokhalzen op mijn werk! heb slijm overgegeven.. nu nog maar 10 daagjes wachten!!!!

4. P26

P26 Niet meer actief

De vorige keer was mijn luteale fase 10 dagen. Wanneer dit weer zo zou zijn, zou ik volgende week dinsdag mijn periode moeten krijgen. Wanneer dit nog niet zo is en ik heb nog geen zwangerschapsverschijnselen, dan moet ik denk ik toch nog een aantal dagen wachten. Hopen dat ik het dinsdag weet. Ik heb vermoedelijk vrijdag mijn ovulatie gehad.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    aaaaghhhh jong en nog steeds NIET zwanger en ook nog eens jong en nog steeds NIET ongi!!!

Ik kan nu NIET zwanger zijn, maar mn ongi laat nu al enkele dagen op zich wachten, echt rete-irritant!!

6. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    @maartje, dat is ook vervelend inderdaad!

@p26, nog 9 dagen dus dat is volgende week donderdag
    maar wat ik gisteren voelde, heb ik nu niet meer hoor.. pfoe! het is zo errug!

7. P26

P26 Niet meer actief

@maartje,
    dat is idd erg naar, hopen dat je snel ongesteld wordt, dan kan je weer verder. Ik neem aan dat je al gestest hebt, omdat je zegt dat je zeker niet zwanger bent?

hoi Elisa, gelukkig voel je je weer wat beter. Het is erg wanneer je een aantal dagen zo belabbert bent. We kunnen aftellen. Spannend hoor.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t P26: ik had niet getest omdat ik nu niet zwanger kon zijn omdat ik in eens pauze maandje zat, had geen hormonen gebruikt.

MAAR ik ben ben eindelijk ongi geworden!! Morgen voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis en dan vanaf morgenavond beginnen met spuiten!!!

9. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Maartje,

ik wil je heel veel succes wensen voor deze periode. Ik hoop dat nu eindelijk voor jullie mag slagen. Hou je ons op de hoogte over hoe de behandeling verloopt?

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    maartje succes deze periode

p26, miselijkheid is met vlagen, als i eet is t weg... aftellen maar...........

11. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

ik merk nog niets aan mijn lichaam. Mijn temperatuur is vandaag op zijn top. nu hopen dat hij daar blijft. please please please.

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ik zet een dozijn aan kaarsjes aan, ik hoop dat het werkt
    misselijkheid nu weer weg.. pfoee! nog 8 dagen... en wellicht nog langer, want cyclus is niet echt regelmatig. mar goed.. GEDULD!

13. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

je wisselt wel heel erg he met de kwaaltjes, wat dit nou weer moet betekenen...... HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG.
    Ik voel de kaarsjes onder mijn gat. Nu moeten ze wel aanblijven.

idd geduld. Ik heb ook een onregelmatige cyclus, nu maar hopen dat hij niet heel erg afwijkd met vorige maand. De ovulatie viel daarintegen wel op dezelfde dag.

14. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ik hoop dat ze aanblijven. net was vriendinnetje van mij er. we zijn tegelijk gestopt met de pil.. het is haar 2e en na 2 maanden was het raak (1e ook lang geduurd)...

die kaarsen staan nog aan hoor!!!
    dacht nog 8 dagen, mar is 7.. gaat snel...... hihi!

ja kwalen zijn maf. heb hele zere borsten. heb ik ook lang niet meer gehad, maar ja we zien wel.

15. P26

P26 Niet meer actief

Ik voel echt helemaal niks nada noppes. nog kleine week dan weten we meer.

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    we wachten dan maar inspanning af

17. P26

P26 Niet meer actief

Mijn temperatuur lijkt wel weer te zakken. Ik hoop dat hij morgen weer omhoog gaat.

18. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    mijn temp is nog hoog
    heb gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat zou wel heel vroeg zijn.... ook af en toe misselijk.
    normaal heb ik nu altijd al mega hoofdpijn, heb ik ook niet...
    zit eraan te dneken morgen testje te doen..... maar ja, moet eigenlijk gewoon nog eventjes wachten

19. P26

P26 Niet meer actief

Als je je morgen ook nog zo voelt, kan je natuurlijk altijd een testje wagen, ik denk dat ik het niet zolang uit zou kunnen stellen.

20. P26

P26 Niet meer actief

Nou gelukkig is mijn temp vandaag weer omhoog gegaan. Nu moet hij daar blijven!!!!!!
    Ik heb nu al 2 dagen lichtelijk pijn in de onderbuik. Een trekkend gevoel. En vandaag heb ik wat een spierpijn gevoel afwisselend in de borsten.
    Maar dit soort taferelen heb ik wel vaker voor mijn menstruatie. Ik kan dus nergens van uit gaan.

Hoe gaat het bij jou?

Deel Deze Pagina