jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Klinkt spannend dat van jullie temperatuur!!

@t elisa, knap van je dat je nog niet stiekem getest hebt ;)

Ik moet vanavond voor de 5e avond alweer spuiten. Ik begin er echt al aan te wennen.

2. P26

P26 Niet meer actief

Moet je subcutaan spuiten, en in de buik of het been?

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    bij mij hetzelfde! vanmorgen test gedaan omdat ik het niet mer uithield, maar was negatief
    nog even paar dagen wachten hoe of wat
    ook pijn in mijn borsten, normaal moet ik al mega hoofdpijn hebben mar heb ik niet... dus ben benieuwd

4. P26

P26 Niet meer actief

Oh Elisa, je houdt de spanning hoog hoor. Zullen we samen echt wachten tot het weekeind. Ik hoop dat we het dan allebei zullen weten

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja doen we!!!! maar die test was dus negatief
    was misschien ook beetje te voorbarig, ik dacht als het raak is, dan is het raak...
    ben wel benieuwd! hopelijk weet ik het voor zaterdag want dan ga ik naar pretpark

6. P26

P26 Niet meer actief

haha, volgens fertilityfriend zou mijn menstruatie plaats moeten vinden op woensdag. Maar ja ik heb geen regemaltige cyclus.

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ow die van mij ook zoiets.. nou ja die van mij is oook niet regelmatig! we houden elkaar gewoon op de hoogte... pfoeeee!!! nog paar dagen! gelukkig morge weer werken!

8. P26

P26 Niet meer actief

idd 2 dagen werken, woensdag extra werken (vergadering) vrijdag verjaardag. Gelukkig wel wat afleiding.

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja kun je je gedachten er even vanaf halen....
    ben nu aan t kijken of ik blaasontsteking heb... die klachten zijn zelfde en soms pijn met plassen....

10. P26

P26 Niet meer actief

Dat zou kunnen ( pijn in de rug, buik, onrustig, temperatuurverhoging, pijn bij het plassen, vaak kleine beetjes plassen.) heb je vaker last van blaasontsteking?

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nee nog nooit gehad, hoef ook niet veel naar wc ook zo.
    alleen soms (ook niet altijd) pijn bij het plassen.. geen temp verhoging... maar kan altijd even urine inleveren bij huisarts.. wordt dan dinsdag wan tmorge ben ik al op t werk als huisarts begint..

12. P26

P26 Niet meer actief

Ik hoop het niet voor je dat je een blaasontsteking hebt, omdat je hier over het algemeen flink last van kan hebben.

Mijn temp vanochtend weer met 0.1 graad gezakt. Hopen dat het niet lager wordt.

13. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    mijn temp was ook met 0.1 graden gezakt
    sinds vanmiddag echt mega buikpijn, niet normaal!
    morgenochtend maar urine wegbregen. assistente kan dat direct zien!
    nog even geduld voor NOD

14. P26

P26 Niet meer actief

Oh Elisa,

ik hoop toch zo dat je niet ongi gaat worden.
    Ook niet een blaasontsteking natuurlijk, maar dan kan je de buikpijn wel ergens anders op afschuiven. Mocht je wel zwanger zijn en een blaasontsteking hebben, loop je volgens mij ook de kans dat je geen kuurtje hiervoor krijgt.

Mijn temperatuur is vandaag net zo hoog als gisteren 36.8. Laat hem daar blijven.

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hallo
    temp is hier laag en ja hoor, daarna ongi!
    heb ook blaasontsteking. heb niet de sterkste pillen gekregen, want huisarts zei dat bloed ook door ontsteking kan komen, maar volgens mij ben ik gewoon ongi..
    wat kun je een pijn hebben zeg! nu duimen vor jou!

liefs elisa

16. P26

P26 Niet meer actief

Oh Elisa,

neeeeeee. Wat balen zeg. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik zal duimen voor de aankomende periode.

Mijn temp is vandaag ook weer terug met 0.1 graad naar 36.7. Volgens fertilityfriend zou ik vandaag ongi moeten worden. Afwachten. Hopen dat mijn temperatuur weer omhoog gaat.

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    och nieuwe rond nieuwe kansen
    18 september gaan we naar de dokter!!

xx

18. P26

P26 Niet meer actief

Ik wens jullie heel veel succes hiermee.

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    dank je!
    wanneer moeten jullie iets meer weten of het raak is?

20. P26

P26 Niet meer actief

Zaterdag is het 14 dagen geleden. Ik heb een trekkerig gevoel in de onderbuik, vooral in rust. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus, maar hij werd wel iedere maand korter. Nu is hij alweer 3 dagen langer dan de vorige keer. Afwachten.

Deel Deze Pagina