jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Nou vanochtend is mijn temperatuur gekelderd. Hopen dat mijn duivels vandaag komen, want dan kan ik nog een afspraak maken voor een gesprek met de gyn.
    Ik heb vanochtend flink zitten huilen. Als ik idd ongesteld wordt betekend dit, dat wij naar onze 1e IVF behandeling gaan toewerken.

2. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ow dat is spannend!!!
    ga je testje doen een dezer dagen of dat niet?

3. P26

P26 Niet meer actief

Nee ik ben ongesteld geworden. Ik zal zometeen een afspraak maken bij de gyn. Voor een gesprek over IVF

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey shit zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    weet je al wanner je ivf kan doen.

he zo balen!

5. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

hoe gaat het met jou?
    Volgende week dinsdag hebben we een gesprek met de gyn over IVF. We zullen dan wel horen van het hoe en wat.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey, ik zie dat er volop gekletst word in dit topic. Gezellig. Ik ga het ook weer proberen bij te houden. heb net 3 weken vakantie gehad.

Liefs Zora

7. P26

P26 Niet meer actief

Morgen gesprek met de gyn of wij over zullen gaan op IVF. Nu 2x IUI gehad. Alle semenonderzoeken zijn onder de grens van 1 miljoen uitgekomen. Vandaar dat we IVF

Ik moet er maar rekening mee houden dat we op de wachtlijst komen. Het ziekenhuis waar ik nu loop, voert geen IVF uit.
    We hebben ons een maand terug al ingeschreven in de kliniek in Wirdum. Hier kunnen we pas begin maart terecht.

En hoe is het met de rest?
    Het is rustig hier

8. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    heeey p 26
    spannend zeg morgen!
    ja stil hier, vrijdag gaan we naar de huisarts voor gesprek hoe nu verder.. voor de rest weinig.

tja of je het wilt weten: heb veel huilbuien! heb er flink moeite mee op dit moment dat het zo lang duurt. was onwijs naief in het begin en dacht hup stoppen met pil en zwnager zijn maar! iedereen wordt maar zwanger. hoorde van de week dat iemand al 3 maanden zwanger is terwijl ze half jaar geleden riep 'stop ff met de pil en dan kind en dan ga ik weer carriere maken'. dat was ff moeilijk.. maar goed, komen er wel weer bovenop!

sterkte morgen en hou me op de hoogte!

liefs
    elisa

9. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

ik kan ook zeer goed meepraten over je gevoel. Wij zijn de laatste van de familie en vrienden. En mijn zus en schoonzus en nu ook nicht zijn zwanger. Ik snap je gevoelens dus wel.

Ik probeer mezelf voor te houden: Het komt wel, het duurt alleen wat langer.

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja komt vanzelf.. hopelijk!!!

11. P26

P26 Niet meer actief

Nou vanmiddag gesprek gehad met de gynaecoloog.
    Hij stuurt een verwijsbrief naar een ander ziekenhuis IVF. De wachttijd kan zo een half jaar zijn.
    Omdat het semenonderzoek iedere keer net onder de grens uitkwam, gaan we ondertussen toch nog IUI proberen. Wel moet ik dan hormonen erbij gaan spuiten, om mijn cyclus korter te maken. Ik zit nu vaak rond de 6 weken. Met hulp, hebben we meer kansen. Deze maand rust aangezien ik nu op dag 12 zit. Je moet beginnen met spuiten rond dag 5.

Oftewel, wanneer ik ongi wordt, afspraak maken voor een echo op dag 3 of 4. Daarna als alles goed lijkt, beginnen met spuiten. Spannend hoor.

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    owwwwwwww spannend zeg!!! nou ben wel benieuwd!
    hou me op de hoogte, als ik vrijdag gesprek heb gehad, laat ik het je weten

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend P26. Het spuiten valt erg mee, ok ik weet leukere dingen maar het is te doen. Wat een lange wachtlijst voor IVF zeg, gelukkig kunnen jullie ondertussen verder met IUI en hopelijk hebben jullie geen IVF meer nodig.

Elisa: Succes bij de huisarts alvast!

Ik ben bezig met het spuiten van Decapeptyl. Nu moet ik wachten tot ik ongi word en dan komt de Puregon erbij zodat de eitjes gaan rijpen. Ook heel spannend hier dus.

14. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey meiden!
    net naar huisarts geweest. aan temp kon ze zien dat ik wel eisprong heb, omdat ik nog jong ben heb ik nog alle tijd. we hebben nu gezegd dat we tot het van het jaar het op z'n beloop laten en als in januari nog niet raak is, dat we dan terug komen.
    Ik merk nu we niet meer tempen, dat ik er minder me bezig ben!
    Dit wordt onze maand en meteen RAAAK!!! (ook die van julllie!)
    liefs
    elisa

15. P26

P26 Niet meer actief

hoi Elisa,

ik hoop van harte dat jullie spoedig zwanger zullen raken.
    Wij gaan er ook voor deze maand. Deze maand geen ZH niets. Dus deze maand RAAK. Zoals je al zei.
    We gaan met ze allen de ei vastbinden en de rode duivels verjagen.

Fight fight fight fight

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    inderdaad, we vechten ervoor!
    het is te hopen, he?! pfoeee wat een gedoe allemaal!
    dan hoor je van mensen dat ze maar 5 dagen gaan werken omdat ze de kids niet aankunnen etc.. nou ja, we blijven maar wensen!
    liefs
    elisa

17. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

Nou wij hebben ongeveer 3 weken terug een gesprek gehad met de gyn. Hij zou een verwijsbrief sturen naar een ander ziekenhuis voor IVF. We zouden rekening moeten houden met ongeveer 9 maanden wachttijd. Omdat bij de IUI de zaadkwaliteit niet ver onder de grens ligt, gaan we in de tussentijd door met IUI. Maar dan wel met hormoonbehandeling vanwege mijn lange cyclus. Omdat ik al op ongeveer week 2 van mijn cyclus zat moet ik op de volgende wachten. Dan starten we met hormonen.

Maar gisteren hebben we al bericht gehad van het andere zh. Eind volgende maand moeten we op gesprek komen. 2 weken daarvoor moet mijn man al zaad laten controleren. Dan horen we wel welke behandeling wij kunnen krijgen.

Ik zit nu nog te wachten op mijn eisprong. Ik zit al op dag 29. Ik hoop dus dat het niet lang meer duurt. En dan kijken of het uitkomt om dan alsnog 1 keer IUI te doen voor het gesprek met het andere ZH.

Maar nu even over jou: Hoe gaat het??

18. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi, wat is het toch vervelend dat het zo moet gaan he?! mar wel fijn dat je al bericht hebt van het andere ziekenhuis!!!! misschien kun je nog 1x IUI doen voordat je naar dat ziekenhuis toe gaat!!!

hier weer de duivels.. van de week ongesteld geworden. hebben gesprek met huisarts gehad en gaan 2009 nog gewoon proberen, is het niet raak gaan we in januari door naar gyneacoloog..
    het is allemaal wel erg frustrerend vind ik zelf.. de teleurstelling is toch elke maand weer groot...
    voor de rest voel ik me prima, dat scheelt wel!!!!
    rustig aan,
    liefs elisa

19. P26

P26 Niet meer actief

Hoi Elisa,

je hebt gelijk met rustig aan. Balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Ik snap ook wel dat jullie dit jaar nog even aanzien.
    Ik hoop dat jullie spoedig erachter komen dat je niet ongesteld wordt, en dan denken he!!!

We hadden ons een aantal maanden terug ook al ingeschreven voor een andere kliniek. De wachtlijst was daar tot maart. Vandaag bericht gehad dat ze stoppen met de praktijk.
    Wat ben ik dan blij dat we al wat hebben gehoord van het andere ziekenhuis. Het moet zo wezen.

Rustig aan en we spreken elkaar weer.

20. P26

P26 Niet meer actief

@ Zora hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina