je hebt in ieder geval zekerheid!!! 17e.. dat is dan ineens wel snel he?! ik ben al dagen misselijk. vandaag soort witslijm, zou niet eisprong kunnen zijn want die hb ik duidelijk al gehad en moet volgend weekend ongi worden of niet! (hoop van niet natuurlijk...) liefs elisa
Ik hoop voor je dat het iets goeds betekend. Ik zou het zo niet weten, in mijn cyclussen wijken ook de soorten afscheidingen erg af. Ik heb deze keer 1 of 2 dagen voor de eisprong wel duidelijk een propje taai slijm gehad. Na dat propje hield het ook weer op.
hooooi! vrijdag bloed verloren, zaterdag niets, zondagavond ongesteld.. woensdagochtend om 8 uur afspraak bij huisarts! dan g aik zeggen dat we onderzoeken willen, want hier kan ik niet tegen.. en bij jou?
Nou eerst wil ik zeggen dat wij vrijdag weer oom en tante zijn geworden. Wat natuurlijk heel erg leuk is. Wij wachten nu weer gestaagd af. 17 november gaan we naar de kliniek. Dat duurt ook niet zo lang meer. Rond die periode verwacht ik ook mijn volgende eisprong. Ik ben benieuwd hoe de ha dit oppakt. Ik snap het heel goed dat je door wilt.
hoi nou vanmorgen naar huisarts geweest en heb doorverwijzing voor gyn gekregen. 9 december hebben we dar afspraak en die doet het verder. omdat ik naar ander ziekenhuis wilde dan dat hier in de regio is, kon ze me geen verwijzing geven voor zaadonderzoek. maar goed dat komt dan wel. het lucht op!! xx elisa
er zijn twee ziekenhuizen in de regio, eigenlijk 4.. 2 van 1 organisatie en 2 van de andere organisatie. en die eerste is qua kilometers het dichtste bij, maar sta je in de file enzo dus ga ik naar die andere ben wel blij dat we keuze hebben gemaakt! xxx
Dat snap ik. Ik hoop voor jullie dat wanneer jullie het 1e gesprek hebben gehad, alles mooi snel verloopt zoals bij ons. Ik bedoel qua onderzoeken. Ik trof het telkens dat ik precies op het goede moment in de cyclus zat voor de onderzoeken. Hopen dat dit bij jullie ook soepel verloopt.
voor mijn gevoel is er last van me schouders afgevallen nu we naar gyn gaan... zijn wel druk aan de klus hoor, houden ons er wel mee bezig hahaha!! toch die hoop zeg maar! xxx
Ja verder wel goed. Dinsdag naar het Barrahus voor het 1e gesprek. Vanochtend was mijn temp gestegen. Ik heb het vermoeden dat ik mijn ovulatie heb gehad. Mijn man is nu op reis voor zijn werk. Ik denk dus dat we hem hebben gemist. Als het idd zo is, dan kwam 17 dagen eerder dan de laatse keer. Ik ben zo blij als er een keer wat ritme in komt!!!! Maar goed als ik hem idd heb gehad dat wordt ik over 2 weken al ongi. En dan kunnen me misschien gelijk met een behandeling starten.
hoi wat is het barrahus? zal wel lekekr zijn als over 2 weken al de behandeling kan starten! aan de andere kant wil je niet ongi worden! moet je nu tempen of doe j dat zelf?
Het Barrahus is de privekliniek waar we straks naar toe gaan. Ik heb idd mijn ovulatie gehad. Nou op naar de volgende ronde. Ik ben nog steeds zelf aan het tempen. Ik ga hier ook nog mee door, todat ik zeker weet dat ik ermee kan stoppen.
het is weer klustijd hier...! ondanks dat we dus 9 december naar gyn moeten, gaan we gewoon door en blijven we hopen! zit er meer mee dan in het begin dat het me niet lukt, mijn man zit er minder mee dus dat kan botsen! maar goed, we komen er wel uit! heb nu blessure aan mijn been en daar ben ik meer chaggie van omdat ik pijn heb! bijna 17 november!!! ben benieuwd wat ze jullie gaan zeggen! xx
ik ook, gisteren voelde ik me even gefrustreerd. Gisteren weer te horen gekregen dat een vriendin zwanger is. Tuurlijk waren we er al op voorbereid dat de vrienden en familie binnenkort voor ronde 2 zouden gaan. Wat is de stand tot zover: begin februari: 1 baby. eind februait: 1 baby. eind mei: 2 baby's. begin juni: 1 baby. 2 weken geleden een baby geboren, een week erop gehoord dat iemand een baby krijgt en nu weer een. Mag ik dan ook even gefrustreerd raken?? Wat heb je aan je been? ben je gevallen of zo