jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nee heb me verstapt, soms ben ik erg lomp!
    gaat wel weer over, morgen naar fysio!!!

ja dan mag je gefrustreerd zijn, ook al was dat het niet mag je dat af en toe hoor!! ben het nu nog, ben beetje chaggie! gezeur op werk.. maar goed, gaat ook misschien wel weer keer ooit over!
    kom op, morgen mag je naar kliniek! ben erruggg benieuwd!

afgelopen oud&nieuw zei mijn man: dat we volgend jaar oud&nieuw maar met z'n 3'en zijn.. hoopte we.. nu kunnen we dat weer zeggen!!!

liefsss

2. P26

P26 Niet meer actief

idd kan dat weer opnieuw gezegd worden. Volgend jaar met zijn drieen.

Vanavond eerst maar even lekker in bad en dan weer alles netjes maken van onderen. haha.

9 december schiet ook al op. Ik geef jullie gelijk dat je zegt dat je het nu gewoon nog probeert. Niet geschoten is altijd mis.

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ikook in bad geweest.. heerlijk ff niets!
    succes morgen, laat me weten hoe het ging!

4. P26

P26 Niet meer actief

Wij hebben gisteren onze eerste afspraak gehad. De intake. Dit is mij goed bevallen. Wat mij opviel, is dat hij hele een heel ander soort anamnese doet dan het ZH. Ook werd er in het ziekenhuis gezegt naar mijn man toe, dat ze voor hem niets kunnen doen. (in het verleden veel onderzoek naar gedaan, maar er zijn geen medicijnen voor, aldus arts ZH)
    Dr Veenendaal heeft ons gelijk allebei laten bloedprikken. Wanneer het bij mijn man niet goed is, kan hij ws ook medicatie krijgen.
    Ik wordt volgende week als het goed is ongesteld, dan moet ik op dag 3 bloed laten prikken. Hij wil me medicatie geven om mijn follikels te stimuleren, maar hij had het wel over een natuurlijke ovulatie. Waar ik ook erg blij mee ben, is dat hij me niet kwakkeloos medicatie geeft, maar kijkt dmv het bloedprikken, wat voor med, en de zwaarte ik nodig ben. Dit is toch een hele andere insteek.

voor nu afwachten, hopen dat ik volgende week kan gaan bellen

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    oww wat goed! nou klinkt dus positief!
    inderaad niet klakkeloos wat geven maar wordt gegeken wat het beste voor jullie is!
    heb je er zelf ook goed gevoel over?

6. P26

P26 Niet meer actief

Ja ik heb er een zeer goed gevoel bij.
    ze houden jammer genoeg wel een winterstop van 14 december tot 3 januari. Hopen dat ik nog 1 behandeling kan ondergaan voor die tijd.

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    oke, waarom doen ze dat? vakantie ofzo?!
    ben er stuk minder mee bezig dus dat scheelt!

8. P26

P26 Niet meer actief

ja vakantie.

ik kan nu ook proberen mijn gedachten ergens anders bij te houden, omdat ik meer ga werken. Ik ben aangenomen voor 10 uur per week als Ziekenverzorgende in een ZH. Dit naast mijn andere werk.

Hoe gaat het verder bij jullie?
    Het schiet al op naar december toe.

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hier is nu de echte klusperiode en als er moeten bij komt kijken, raken we beiden iets geïrriteerd.... dus we moeten ontspannen en knop omzetten!

vor de rest bijna 9 december..
    gisteren hoord ik weer verhaal van collega, har schoonzus (34 jaar) per ongeluk zwanger... ze wilden nog geen kinderen, nu is het 'leuk meegenomen', je zou ze afschieten hhhahaa!!!!

voor de rest gaat het lekker..

10. P26

P26 Niet meer actief

Gelukkig loopt het verder wel lekker (hihi)
    Idd probeer romantisch te doen. Samen in bad, kaarsjes aan o.i.d. Dat helpt bij ons meestal wel. Als het voor je gevoel moet, dan wil het vaak niet.

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nee dat klopt.. maar heb nu ook gevoel van lukt al bijna 1,5 jaar niet dus waarom zouden we er nog moeite voor doen, snap je?
    weet op dit moment niet echt wat ik allemaal wil en niet.. soms heb je dat! maar goed.. zal vanzelf hopelijk wer over gaan!

xxx

12. P26

P26 Niet meer actief

Ja hoor dat gaat vanzelf weer over.

13. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    gelukkig maar
    ben nu steeds erg misselijk en hele zere borsten... mijn man zei dat ik gewoon ongi wordt, ergens hoop je toch dat ie ongelijk heeft

hoe voel jij je?

14. P26

P26 Niet meer actief

Dat snap ik.

ik ben vandaag weer gaan menstrueren.
    Gebeld met de kliniek om op dag 3 te laten bloedprikken.
    Ze hebben me net teruggebeld, dat de arts me ook graag wil zien. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat de uitslag van het vorig bloedonderzoek er al is.

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja dat hoop ik ook voor je
    zie dat je ook in andere topic bent waar ik ook regelmatig te vinden ben!!!

16. P26

P26 Niet meer actief

Daar ben ik nu achter gekomen ja. haha

17. P26

P26 Niet meer actief

Ik kom daar alleen niet zo heel vaak

18. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi
    pff mag ik ff zeuren?
    op mijn werk is t niet bepaald feest. werken met allemaal vrouwen en onderling is er iets aan de hand, wat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik niet in de groep lig, net als nog iemand. maandag was de sfeer echt K, gister wat beter omdat er tegen iemand iets is gezegd. vandaag was de sfeer opzich goed, maar toch voel ik me er niet welkom.
    ik wil ander werk, nu is er in mijn werk (secretaresse) best veel werk dus dat scheelt, maar durf het niet.. wat als ik (ooit) zwanger wordt.. ben zo onzeker.. ook over zwanger worden..
    pfoee!

9 december naar gynocoloog, hopelijk lucht dat iets op!!!

x elisa

19. P26

P26 Niet meer actief

Wat vervelend, dat het zo voelt op je werk.
    Als je het gevoel hebt dat er wat speelt onderling, maar je weet niet wat, zou ik ernaar vragen. Of er misschien wat aan de hand is omdat je sfeer zo gedrukt vindt.

Als ik jou was zou ik altijd de optie open houden wat betreft ander werk, doorgroeien is nooit verkeerd.

Ik heb ook net meer werk aangenomen. Ik werk 24 uur in de avonddienst in de zorg, nu werk ik in het zh nog 9 uur erbij verdeelt over 3 ochtenden. Dat is voor de zorg dus fulltime werken.
    Ik heb het zh niets verteld over mijn zwangerschapswens. Wanneer ik zwanger wordt, dan horen ze het vanzelf.
    Ik moet alleen nog even kijken hoe ik het ga doen ivm eventuele injecties wat betreft hepatitis b en TBC.

Morgen maar even aan de gyneacoloog vragen of dit ook kwaad kan.

Ik snap wel dat je onzeker bent, ik heb ook van die onzekere periodes. En even later denk ik weer, ik zie wel hoe het komt.
    Als de spanning te groot is op je werk, is het misschien wel verstandig om erover te praten met elkaar voordat het helemaal uit de hand gaat lopen.

20. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hey
    het praten op mijn werk heeft niet eg veel zin want dat heb ik al geprobeerd en levert niet eg wat op.
    maar inderdaad onzeker om alles!
    heb net even flink uitgehuild bij mijn man en moet je zeggen: het lucht op!!! dan denk je waaromd doe ik moeilijk!!

ja ze horen vanzelf wel als je zwanger bent.. bij mij heb ik het mijn leidinggevende wel tijd geleden verteld (zij vraagt er overigens nooit naar) omdat ze aangaf dat ik zo geprikkeld was, dat was toen ik er doorheen zat qua zwanger worden en we dik jaar gepasseerd waren..

leuk he zwanger worden?!?! ahha

liefs

Deel Deze Pagina