Het bloedonderzoek van mij was goed. Van mijn man ook wel, maar hij pas uitsluitsel geven wanneer hij een semenonderzoek heeft gedaan. Dus misschien dat mijn man een beetje gestimuleerd moet worden. Ik ben nu weer bloedgeprikt en vandaag ben ik gestard met Clomid 50mg voor 5 dagen. Op dag 9 moet ik terug voor een echo, dan gaat hij kijken of dit voldoende is, of dat ik meer gestimuleerd moet worden.
Ik heb zoiets van ik zie het wel. Ik wil niet meer teveel hopen, het draait dan toch iedere keer weer op verdriet uit. Dus ik zie het wel. haha.
ja je houdt er onbewust rekening mee dat het toch niet raak is, maar tranen vloeien des te meer (hier ook hoor...) mijn man moet 9 december savonds paar dagen weg voro zijn werk, dan moeten we in ochtend naar gyn en wat nou als we iets moeten doen dan.. dus was vanmiddag ook van de kaart!!!
Dat soort dingen heb ik ook. Mijn man moest laatst 3 dagen naar oostenrijk. Ik had blijkbaar 1 dag voor hij wegging geovuleert. Ik was weer eerder dan de vorige keer. Dus deze hadden we misgelopen. Nu is mijn man in Maastricht op cursus. Ik verwacht hem vanavond weer thuis. dan is hij weer 2 nachten weggeweest. Op het moment zien we elkaar nauwlijks. Allebei druk met het werk.
nou ja kun je ook geen ruzie maken he?! saai he dat ze wegmoeten.. maar ja! voel me inmiddels wel wat beter! gelukkig maar.. werd moe van mezelf. nu lekker weekend! heb je al uitslag van het bloedprikken?
Nee, de uitslag zou er waarschijnlijk dinsdag zijn. Maar woensdag ga ik voor de 1e echo op dag 9. Dan hoor ik de uitslag wel. Mijn man kan dan wel mee die ochtend. Dat is ergens toch ook wel weer fijn. Ik ben blij dat je je weer wat beter voelt.
ow dat is wel prettig!! ja voel me beter.. alleen erg misselijk en zere borsten, en ze jeuken soms ook... nog niet gehad geloof ik! nou ja. maandag is het NOD dag.. dus we zullen zien!!
Toch altijd wel weer spannend Maar het valt mij wel op, hoe meer je ermee bezig bent, hoe meer kwaaltjes je ook lijkt te voelen. Ik hoop serieus dat het voor jullie spoedig raak mag zijn.
ja dat is ook zo! eigenlijk denk ik dat het toch niet raak is anders had er al wel keer zo kunen zijn.. maar je weet toch welke datum het is enzo.. dus onbewust hou je j er erg mee bezig! maar ik duim ook voor jullie hoor!
Dat vind ik erg lief. Vandaag laatste tablet van de Clomid geslikt. Woendag kijken of het zijn werk heeft gedaan.
oww spannend!!!! laat je het me weten? ik hoop dat je goed nieuws hebt, is verjaardag van mijn man.. dus leuk kadootje voor jullie!haha!!! (zo kun je altijd wel wat verzinnen!) Vandaag functionringsgesprek gehad. mijn baas was tevreden over mij, heb ook verteld hoe het gaat enzo bij ons. hij gaat met iedereen praten hoe hij/zij over collega's denken. 1 collega en ik liggen elkaar dus niet zo dus heb gezegd dat ik wel gesprek wil met hem erbij. eind 2007 heb ik bij psych gelopen, ik heb besloten hier weer een afspraak te maken. Om te leren om te gaan met onzekerheid op mijn werk, gewoon mezelf weer te zijn en met de onzekerheid over zwanger worden en gevoel hebben dat ik mijn man tekort geef, terwijl we niet weten waarom ik na 1,5 jaar nog niet zwanger ben. Vandaag zou ik ongi moeten worden.. er is nog geen spoor, behalve hoofdpijn.. 9 december naar de gyn!
dank je, ik duim nu 600x harder voor jou! goh wat zijn we hier (mijn man en ik) stelletje onzeker zeg.. pfoee!!! ineens is het dan raak he.. maf he? hoe staat het nu met jou?hoe voel je je?
Ik voel me wel goed. Ben gisteren begonnen met het spuiten van puregon. Dit is om meer follikels te laten rijpen. Nu na de kuur van de Clomid had ik aan beide kanten 1 follikel van ongeveer 6mm. Zaterdag ochtend weer een echo en dan opnieuw kijken of ik door moet gaan met spuiten of iets anders. We hebben nog 1 week voordat ze 3 weken dichtgaan. De arts denkt dat we het wel redden voor de tijd.
nou hoop wel dat ze dat nog redden voor die tijd ja!!!!!!!!!!!!! anders moeten jullie nog langer wachten! ik duim voor je, maar dat weet je he?!
Dat weet ik idd. En dankjewel. Ga nu maar lekker genieten van je zwangerschap en neem de info van ons niet te zwaar op.
hallo, er gaat vandaag van alles door me heen. De med hebben idd goed gewerkt. Aan de rechterkant heb ik 2 follikels van 19 mm. Aan de linkerkant 1 wat grotere en kleintjes. ter plekke een ovulatietest gedaan deze gaf nog helemaal niets aan. Nu moet ik 2 keer per dag 25+ eenheden puregon spuiten. Vanaf morgen 2x per dag een ovulatietest. Bij dik positief testen pregnyl spuiten en bellen. Ik weet nog niet wanneer. We hebben sowieso voor dinsdag 12.00 uur een afspraak voor een echo staan. Hopen dat dit een flush gaat worden.
hey meid ik gun het je zo dus ik ga zeker voor je duimen! hele dikke knuffel! en hoop dat het aanslaat! liefs elisa