jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meid welkom.. jeetje wat rot voor je
    ik begrijp hoe je je voelt en het is niet fijn., heb nu 2 keer een vmk gehad . me lichaam stoot ok me bevruchte eitjes af geloof ik en of het toeval is of niet weet ik ook nog niet dus beetje hetzelfde schuitje .. mijn vriend heeft ook al ene zoon ;)
    welkomm

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ suus heel veel sterkte meid,
    dat is niet niks ... heel veel sterkte

@ elke same to ya girl jeetje je stiefpa.. had je een goed band met hem?
    sterkte ..

@ mootje snel he?!ik kan het bijna niet meer bijbenen hihi

@ zora haah maakt je niet druk meid al kom je alleen je verhaal droppen ... je hoort bij het cluppie ;)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje meid dat klinkt wel echt eng..:S.. moetne we allemaal toevallig 6 januarie naar het ziekenhuis? whaha ik moet ook 6 januarie :D

@ all... ik heb vandaag me meeloopdag gehad in eht ziekenhuis en ik heb me kostelijk vermaakt heerlijk :D
    ik hoor morgen of ik word aangenomen spannendddd

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

zo je praat als een echte doorgewinterde zuster.. ik moet echt eerst opzoeken wat het allemaal betekend en daar heb ik nou net geen zin meer in na zo een zware dag in het ziekenhuis whaha
    dus leg is uit wa het is misschien weet ik er wat over ;)
    ennuh kan ik niet een beetje van je slijmvlies krijgen ? mijne moeten ze steeds zoeken met een vergrootglas hihi :p

5. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ben ik weer even. heb mn vragen aan de vk gesteld. mischien weten die meer. en het gekke is. hoe verder de dag vordert hoe minder bloedverlies ik heb. heb net 4 uur een tampon ingehad en er was 1 klein drupje op te zien net. en zo gaat het dus al een paar dagen. sochtends wat veel en hoe langer de dag minder. raar he.

einde ego bericht....sorry

grtz suus

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

* Elke1984
    * Sinja
    * Emma21
    * Roeltje
    * Nhene
    * suusje23
    * Zora
    * Maartje84
    * mootje20
    * linda85
    * syboena

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

zoals ik al zei in het begin bij de uitleg vna het topic we mogen ook wel is lekker ego zijn heerlijk toch?
    ennuh nou dat is toch wel positief ... maar ik vin dwel dat ze ff moeten uitzoeken wat waar en hoe ... ;)

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    het is vooral zo raar dat het over de dag steeds minder wordt. en kan er op internet niet gek veel over vinden. dinsdag maar s even naar de huisarts. wie weet denkt hij wel te weten wat het is. in juni heb ik het ook gehad en toen heb ik een kuurtje gehad en was het over. waarschijnlijk heb ik toen een mk gehad. maar nu heb ik niet al die krampen enzo.

grtz

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

mhh vreemd hoor en wat denkt hij dat het is dan?
    of heeft hij dat niet gezegt?
    nja succes ermee hoor
    en let goed op jezelf
    ik vind het maar eng

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    net weer wat bloed verloren. niet veel maar heb weer een tampon ingedaan. ik hoop dat het weekend snel voorbij is want dan is het zo dinsdag en kan ik naar de ha. de verloskundige hier hebben ook nog geen antwoord gegeven.

hoe is het verder met jullie?

grtz suus

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Ben ik weer.

Nhene: En en al nieuws ben je aangenomen?

Elke: ik heb de HSG al gehad in september dit jaar en ben daarna ook geopeeerd (laparoscopie), dus brand maar los met al je vragen! HSG vond ik geen fijn onderzoek, maar het is zo gebeurd en achteraf had ik nog een klein beetje bloedverlies en verder niet veel last. Ik vond vooral het doorspuiten van de eileiders niet fijn, maar die van mij bolden iets op dus misschien dat het daar aan lag. Inbrengen van cupje en vacuum trekken vond ik goed te doen beetje ongi krampen meer niet.

Suusje23: Weet ook niet waar het aan kan liggen inderdaad na het weekend even naar de HA.

All: Hier is de ongi in alle hevigheid losgebroken. Straks ziekenhuis bellen, maar denk dat IUI het niet meer wordt deze maand ivm feestdagen. Jullie horen laten meer.

Liefs Zora

12. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Suusje, vind het echt heel vervelend voor je. Hoop dat de tijd snel vooruitgaat voor je! *knuffel*

Syboena, welkom! :D
    Jij hebt, spijtig genoeg, ook al een triest verhaal bij... :(
    Ik hoop dat je je ei hier kwijt kan (ja, das nog eens een toepasselijke zindspeling... :oops: :rolleyes: ) en dat je héél snel een kindje in je armen mag houden! [-o<

Nhene, nee ik had geen goede band met hem maar hij heeft m'n moeder zo verschrikkelijk opgelicht en bedrogen/belogen dat het wél een heel groot effect heeft op m'n leven.
    Maar ik praat er liever niet meer over, heb het allemaal al zooo vaak moeten vertellen en ben het k*tsbeu! ;)
    Weet je al iets van de nieuwe job?
    Wat wil je precies weten van m'n verhaal, vraag maar raak en dan leg ik het je graag uit! ;)

Zora, jij had dus verklevingen? Aangezien je een laparoscopie hebt gehad daarna? Of begrijp ik het nu verkeerd?
    Kon je vriend/man meegaan? Ik zou heel graag hebben dat Toon mee gaat maar ben bang dat hij niet bij me mag blijven.
    En hoe lang duurt zo'n onderzoek? En kan ik na het onderzoek nog gaan werken of neem ik best een dag/ twee dagen,... vrij?

Ik hoop zo dat het niet meer nodig zal zijn.... Ben nu al zooooo bang voor het resultaat... :(

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nee, ik had geen verklevingen, maar mijn eileiders bolden iets op bij het doorspuiten van de vloeistof, dus voor ik met IUI mocht beginnen wilden ze zeker weten of het niet verstopt zat en even van binnen kijken, tijdens de operatie zijn ze ook nog een keer doorgespoeld en ze blijken wel door te lopen dus groen licht voor IUI.

Mijn man is meegegaan tijdens de HSG, hij mocht bij me blijven tot het rontgen apparaat aanging toen moest hij een kamertje in en meekijken achter glas, maar dat was maar even, bij elkaar duurde het niet eens een kwartier.

Ik heb de hele dag vrij genomen, de volgende dag kun je gewoon werken, na het onderzoek moet je gewoon lekker rustig aan doen. IK ben een beetje gaan poetsen en opruimen in huis, ging prima.

Ik hoop voor je dat het niet nodig is, maar zo wel, maak je niet te druk het valt best mee. ;)

Als je nog meer wilt weten vraag maar raak hoor. :D

Liefs Zora

14. Elke1984

Dankjewel Zora!
    Mja, de kans dat het niet moet doorgaan is echt zoooooo klein! Maar je weet natuurlijk nooit dus ik duim voor mij! ;)
    Ik had wel verwacht dat Toon er niet zou mogen bijblijven als het röntgenapparaat aanging maar dan weet ik tenminste dat hij dààr is.
    Vind het al erg genoeg als ik alleen naar de gyn moet, zoiets wil ik allemaal niet alleen doen. :oops:
    Wel geweldig dat je geen verklevingen had hè! Ben daar zo ongerust over! Dan wordt het allemaal zoveel moeilijker... :(
    Ben soms echt zo bang dat ik nooit een eigen kindje zou kunnen hebben hè...kan me echt niet voorstellen dat me dat gegund is! :(

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ik ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaarden gesprek dus ik neem aan dat ik ben aangenomen :D
    super de rest ff gaar dus geen zin om terug te lezen ;)

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    halloooooooow,

waar is iedereen? en hoe gaat het met jullie? hier ff een dipdagje. ben verkouden en voel me niet lekker. vandaag geshopt voor de laatste kadoos. en kwam ik per toeval 2 meiden tegen die ik ken van school vroeger in de kleuterklas. en ja hoor allebei stralend zwanger. goh suus bij jullie nog geen kleine? hadden we al wel verwacht......slik slik. tja en probeer dan maar even heel luchtig te doen zo van: onze tijd komt nog wel.

grtz suus

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha je vraagt altijd hoe het gaat maar.. eigelijk staat het er altijd boven ;)

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ja sorry... is denk ik een beetje automatisch dat ik dat steeds vraag altijd. blond......

grtz suus

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ha meiden,

Hoe is het? Hier ook druk druk druk dus niet zoveel meer hier geweest. Vandaag nog wat kerstcadeautjes gekocht (we hebben lootjes getrokken met fam.) gezellig met een vriendin wezen shoppen!

Jullie zijn toch wel wat verder al als mij qua onderzoeken etc. Lijkt me heel pittig allemaal!

heel herkenbaar helaas!

Hoe is het verder met iedereen?

20. Elke1984

Hey girlies!

Heb dit weekend late dienst dus ben er niet zo veel.

Nhene, fijn dat je bent aangenomen! :D Gefeliciteerd! :thumup:

Suusje, idd zooooo herkenbaar! :( Ik reageer dan wel niet zo luchtig, ben altijd eerlijk. Soms té eerlijk... :rolleyes:
    Vervelend dat je je niet zo goed voelt. Hier ook zo'n beetje het gevoel dat ik ziekjes ah worden ben. Hoop het echt niet!

Ik moet al m'n cadeautjes nog gaan kopen, ga ik maandag doen. Wij trekken ook namen bij Toon zijn familie, heb zijn zus getrokken en weet totààl nog niet wat ik moet gaan kopen. :rolleyes:
    En voor Toon zelf weet ik het helemaal nog niet...
    Ideetjes zijn welkom! ;)

Sinja, is idd allemaal pittig, een beetje té... :(
    Als ik nu één wens mocht doen in m'n leven hè....
    Hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina