Even snel updatje: Heb ziekenhuis gebeld en heb maandag uitgangsecho om te kijken of alles rustig is en of er lege follikels zitten. Vandaag ook weer de 1e clomid 25 mg genomen. Ziekenhuis is open tussen kerst en oud en nieuw en beperkt op 2 januari dus even afwachten hoe snel of langzaam mijn ei groeit. Misschien kunnen we dan deze ronde toch mee.
Zora ik duim ook voor je mee! Spannend zeg! Elke wat ideetjes (maar goed dat zijn wel standaard dingetjes.. dus tja.. - koffie/thee pakket (met kopjes, smaakjes, roerstaafjes, koekjes etc.) - champagne pakket (met champagneglazen, servetten, chocolade/champagnekoekjes, leuk boekje over kerst/oud&nieuw en dat leuk ingepakt in folie - leuk speciaal kruidenboterschaaltje met een mesje en een speciale lekkere kruidenboter En wat meer standaard-dingen: - Mooie lantaarn met kaars erin - als ze ervan houdt: een spel. Je hebt bijv. braintraining in een leuk doosje voor 10 euro (bij blokker speelgoed bijv.) - lekkere huissokken - leuk toilettasje/make up tasje - douche/bad spul Tja... dit zijn ideeen die ik gister namelijk ook heb bedacht voor mijn lootjes (vriendin en moeder ) maar goed, verder weet ik het ook echt niet! Moet zelf ook nog wat kopen voor mijn moeder.. Afgelopen week ging ik met mijn familie uit eten en daar is ook een kleintje bij. Toen vertelde ik dat de kleine van een vriendin binnekort een weekend komt logeren bij ons. Begonnen ze gelijk erover dat het véél leuker is om zelf een kleintje te hebben.... * hint hint * Dan vind ik het wel heel moeilijk om niets te zeggen en wordt er echt een beetje verdrietig van... Denk er serieus over om het binnekort maar te vertellen, maar zit er ook steeds meer over te denken om toch volgende maand naar de huisarts te gaan. En misschien daarna te zeggen dat we er wel mee bezig zijn... Hebben jullie het direct verteld aan familie of toen jullie de mm ingingen? Succes allemaal meiden!
haha ja dat heb ik nou ook elke keer.. nog steeds geen kleine? zelfs me oma klaagt aan me hoofd waar blijft me kleinkind straks leef ik niet meer :S aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa verder ben ik heel ego vandaag ik heb geen zin om niks te doen ik ben gaaar as hell veel te veel gefeest gister ..dat ik nu niet met een infuus in het ziekenhuis lig is echt een wonder dikke vette alcohol vergiftiging zou ik moeten hebben whahah maar ja goed tot later misschien leef ik dan wat meer dannu
Bedankt voor het duimen meiden, ik zie het morge wel. Sinja: In onze familie weet nu zo'n beetje iedereen het. Beide ouders, broers, zussen en aanhang en oma en twee tantes en ooms en een aantal vrienden. Ik ben in het begin heel selectief geweest aan wie ik het vertelde. Afgelopen oktober kreeg ik een laparoscopie (kijkoperatie) en daar wilde ik mijn familie niet buiten houden en toen hebben we het iedereen verteld. Wel heel veel steun gehad en bloemen en kaartjes na mijn operatie, echt lief. En ben nu wel opgelucht dat iedereen het weet. Nhene; goed feesten moet kunnen zo nu en dan hoor! Gezellig.
Ben net terug van de uitgangsecho. Zag er allemaal goed uit eierstokken waren rustig. Een kleine cyste, dus die tellen we volgende keer niet meer mee met het aantal follikels. Ik hoefde me niet te veel zorgen te maken over de feestdagen, waarschjnlijk kan ik er tussendoor en anders zou ze kijken of ik evt. een pregnyl spuit krijg. Dus ben nu al een stuk geruster. Volgende week maandag moet ik terug voor de 1e follikelmeting
hey hallo meiden. het is wel vaak rustig hier. haha. druk voor de kerstdagen. hier vandaag gewerkt. ben echt superverkouden. heb ook goed nieuws te melden want sinds gister helemaal geen druppel bloedverlies meer gehad. geen bruin veegje of niks. het is net of mn lichaam weet dat ik morgen naar de ha ga. haha. maar ik ga toch hoor. kan het best even voorleggen. misschien gaat vanaf nu mn cyclus weer een beetje lekker lopen met een ei enzo. ik hoop het wel heel erg.we zien het wel. grtz suus
Spannend Zora! Suus, hoe was het bij de huisarts? En voor alle dames: alvast heeeele fijne kerstdagen!
Eej meiden! Hier ben ik nog eens! Sorry dat ik er zo weinig ben maar heb het heel druk nu. Kom soms eens snel ff lezen maar heb dan geen tijd om overal op te reageren. Suus, hoe was het bij de HA? Wel fijn dat je bloeding EIN-DE-LIJK over is! Zora, fijn dat je echo goed was! Wat doet pregnyl precies? En je moet dat nemen als je er niet tussendoor kan? Nhene, voorzichtig zijn hè meid met al die alcohol! Ach, als je je maar geamuseerd hebt! Sinja, bedankt voor de ideetjes! Heb een pakketje met pasta-spulletjes gekocht. Gaat ze heel leuk vinden, denk ik. Voor Toon heb ik kaarten voor een show van Hans Teeuwen besteld, het is alleen geen comedy-show maar een zang-optreden. Hoop dat het toch nog een beetje grappig is. Iemand er al naartoe geweest?
hey meiden. ben bij de ha geweest. het kan zijn dat mn lichaam een schoonmaakactie heeft gehouden waardoor ik zolang bloedverlies heb gehad. nou laten we het hopen. verder heb ik me ziekgemeld vandaag. ik heb bronchitis en een bacterie in mn longen dus ben superkortademig. en als klap op de vuurpijl heb ik net urine weg kunnen brengen naar de ha want waarschijnlijk heb ik ook nog een blaasontsteking. gezellige feestdagen worden dat. haha. achja. hoe is het verder met jullie? grtz suus
Beterschap Suus! Elke: Pregnyl stimuleert de eisprong, dan kunnen ze het beter plannen. Als ik hier niet meer ben vandaag wens ik jullie allemaal: Fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en vruchtbaar nieuwjaar!
@ all had ik een heel verhaal druk ik het per ongeluk weg stom! @ sinja.. ik ben heel open met me moeder dus ik heb gewoon gezegt ik wil graag een baby maar het wil neit lukken dus ik ga me laten doorsturen want ik wil nu wel is weten wat er mis is met mij.. werkte prima eigelijk @ elke ja ik heb het overleefd deze maand een baby ronde overgeslagen dus dat zit wel snor . verder ben ik niet bij die show geweest dus kan je er niks over vertellen @ suus beterschap meid dat is wel erg vervelend ik heb zelf chronische bronchitis dus ikw eet hoe vervelend het is bah! ennuh ja verder erg druk geweest en een virus in me computer dus dan houd het internetten een beetje op .. maar hij is weer gemaakt @zora fijn dat ze lekker doorgaan tijdens de feestdagen ik moet gewoon wachten:S bahh maar heel veel succes Voro de rest nog iemand vergeten'? Fijne kerst allemaal!
hey meiden, allemaal een fijne kerst en natuurlijk voor iedereen een roze 2009 he. daar gaan we voor! heb gister van mn schoonouders voor aan mn pandora armband een klavertje 4 gekregen onder het motto: misschien brengt het in 2009 babygeluk. echt superlief. en 6 januari komt steeds dichterbij. vind het echt al een beetje spannend worden. en het maakt me ook een beetje bang voor wat komen gaat en wat we allemaal te horen krijgen wat niet goed is ofzo. mja we zien het wel. grtzs suus
Hallo dames, Wat lief suus van je schoonouders! Hopelijk brengt het jullie snel babygeluk! Hebben jullie allemaal fijne kerstdagen gehad? Hier was het erg gezellig, uit eten geweest en gegourmet. Helaas wel minimaal 5 keer gehoord dat zo'n baby me wel héééél goed staat.... Heb namelijk nog een baby neefje en nichtje (van beide kanten) dus de opmerkingen waren niet aan te slepen. Heb me voorgenomen dat als ik volgende maand nog niet zwanger ben, we het gaan vertellen. Vind het gewoon niet normaal hoe vaak mijn (schoon) familie over kinderen begint en dat het wel heel leuk is etc. etc. etc. Ze hebben écht gewoon geen idee dat wij er mee bezig zijn (dat neem ik aan tenminste) Heb trouwens sinds dinsdag een vieze metaalachtige smaak in mijn mond. Geen idee wat het is (mijn moeder dacht misschien aan beginnende keelontsteking ofzo maar heb geen last van mijn keel) Ga ik googlen krijg ik topics over zwangere vrouwen Naja dat kán volgens mij nog niet eens, maar tis wel weer toevallig! Heb deze maand een keertje geen ovu-testen gebruikt, dus heb voor 1 keer geen idee wanneer mijn eisprong was/is... Ben benieuwd! Wat gaan jullie doen met oud&nieuw? Hier komen vrienden (en ook weer 1 met baby) en wordt denk ik wel weer heeeeel gezellig!
hey hallo dames. hoe is het met jullie? hier gaat het al wat beter. ik voel me nog erg moe maar niet echt ziek meer. gelukkig maar.... ben ook weer begonnen met tempen. nu dat dat bloedverlies over is wilde ik toch weer een beetje kijken hoe en wat. dus ben maar weer begonnen. kan nooit kwaad dacht ik zo. het verlangen naar een beebje wordt wel steeds groter. ook bij vriendlief. soms op een onbewust moment kan ie dan ineens wat erover zeggen zoals: misschien zijn we over een jaar wel met zn drietjes. echt lief. en ik hoop het zo. voor iedereen eigenlijk wel hoor. 6 januari naar de gyn. ik vind het met de dag spannender worden. grtz suus
mag ik ook hier meekletsen. wij zijn nu 16 maanden bezig voor ons eerste kindje ben nog nooit zwanger geweest.. we hebben alle onderzoeken al gehad bij de gyn. met mij is alles goed mijn vriend heeft zwak zaad.. we moeten nog tot mei 2009 zelf proberen zwanger te worden dan weer terug ben benieuwt wat ze dat gaan doen ik wou dat het al mei was pff dat wachten duurt zo lang
hoi allemaal sorry sorry maar ik ben echt heel vaak neit meer online doordat het uit is tussen mij en me vriend dus ik ben nu ff aan eht proberen hem te vergeten en dus niet aan het baby gebeuren te denken voor 1 a 2 maanden ik heb besloten voor mezelf te gaan .. nu kijken of ik me praatjes kan waarmaken whaha maar goed dus dan weten jullie waarom ik er niet zovaak meer ben dikke kussen en alvast een gelukkig nieuw jaar
hoi allemaal, mag ik ook een beetje mee kletsen hier? ik ben willemijn, sinds juli gestopt met de pil, en nu eindelijk voor de 2e keer ongesteld, door middel van provera! ik ben gestaet met etos zwanger worden, ben ik nu over 2 maanden niet ongesteld(zwanger) dan word ik doorverwezen naar de gyn. Ik lees dat jullie het ook moeilijk hebben in de omgeving. Ik herken het, heb nu 2 baby's in de familie, een vriendin is 1e kerstdag net bevallen. Dan hoop ik maar 1 ding, dat 2009 ons jaar wordt en dat we volgend jaar misschien wel met z'n 3en zijn! liefs willemijn