jong en nog steeds NIET zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mecha, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Welkom Willemijn, klets gezellig mee al is het hier de laatste dagen niet zo druk, maar dat gaan we goemaken in januari he meiden haha.

Hier vanochtend geweest voor de follikelmeting, woensdag moet ik weer terug voor bloedprikken en meting. en benieuwd want ei kan ook donderdag springen en dan heb ik pech.

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Beebie, welkom! :D Zo, jullie zijn ongeveer even lang bezig als wij dan... Ook al een 2e kerst zonder dikke buik of boeleke... :(
    Bij ons is het probleem wel omgekeerd. Wel vervelend dat jullie nog tot mei moeten wachten maar langs de andere kant is het natuurlijk wel véééél fijner als je natuurlijk zwanger geraakt hè! Wij zouden ook nog maar 3 rondes Clomid moeten doen na m'n HSG (als die positief is) en dan zouden we ook doorverwezen worden maar Toon vindt dat te snel. Hij zou liever nog zo verder doen.
    M'n hart wil ineens verdergaan omdat ik dan het gevoel heb dat ik meer kans heb om sneller zwanger te geraken maar m'n verstand is het wel met hem eens.... :rolleyes:

Suusje, leuk hè als je vriend zoiets zegt... Vind ik ook héééérlijk! Soms heb je toch een beetje het gevoel dat je het allemaal alleen moet doen hè. Hij kan bijvoorbeeld niet altijd mee naar de gyn en hij bekijkt het allemaal veel rationeler dan ik. Hij maakt zich eigenlijk weinig zorgen terwijl ik...tja... :(

Sinja, heb ook een paar dagen last gehad van zo'n smaak (in combinatie met nog andere kwaaltjes) maar nu vandaag is het precies allemaal veel beter. Heb alleen nog zere boobs. Vandaag is het precies 2 weken geleden dat ik een eisprong had dus zou vandaag ongi moeten worden...voorlopig nog niks. Gisteren heel veel ongi-krampen gehad. Gisteren ook getest maar was nega. Vanavond heb ik nachtdienst dus als ik niet ongi ben, test ik morgennamiddag nog eens.

Nhene, ga je dan een BAM worden?

Willemijn, welkom! :D
    Jij mag precies al wel vrij snel naar de gyn, niet? Goed voor je dat je snel geholpen wordt.
    Ik hoop ook dat 2009 ons jaar wordt!

Zora, donderdag is een feestdag en dan moet niemand werken dus... dan gaat jouw ei de moeite niet doen om te springen! :)
    Het zal dus woensdag of vrijdag zijn!

3. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey hallo allemaal.

allemaal een beetje bijgekomen van de kerst? hier wel. heb al 2 dagen een onwijs lage temp. 36.2. hopen dat die nu vanaf morgen stijgt en dan heb ik vandaag mn ei gehad.vorige keer mn ei ook 2 dagen een hele lage temp gehad en toen ineens hoog. gister nog geklust dus wie weet. heb ook een beetje een zeurgevoel onder in mn buik. ben zelfs een beetje bang dat ik ineens ongi wordt ofzo. gewoon omdat ik nu een cyclus van al 34 dagen heb. dat ik mn ei heb gemist en nu ineens ongi wordt. jeetje zeg wat kan ik raar denken. haha

grtz suus

4. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi welkom allemaal :D

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

hallo allemaal,

ik heb deze maand gewoon weer een cyclus gehad van 27 dagen .. normaal had ik ook steeds 28 dagen dus ik vraag me af of het nu komt doordat ik er niet mee bezig ben .. of dat het komt door die vmk..'s ..mhh
    nja verder benik nog steeds heel hard aan het nadenken wat ik nu verder moet/..
    aangezien ik nog steeds vrijgezel ben.. ja ja ik hou het vol tot nu toe (mis hem wel maar besef me dat het beter is zo)
    dus ik zit ff te denken donor.. bekend .. onbekend.. kid... mhh wachten..:S
    moeilijk moeilijk

hoe is het voor de rest met de meiden?

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hey meiden,

Allereerst heel veel succes met zwanger worden in dit nieuwe jaar! Dat jullie allemaal maar een prachtige dikke buik krijgen in 2009!

Normaal kom ik helemaal niet in topics waar ik niets te zoeken heb, maar jullie topic stond boven de onze (net bevallen en kriebels voor een baby) dus ik klikte de verkeerde aan. Toen ben ik even mee gaan lezen en zag het stukje over wel of niet blijven nadat je zwanger bent. Wat wij hebben gedaan is een nieuw topic (Net bevallen en weer zwanger) bij de zwanger-clubs geplaatst. Degenen die als eerste zwanger raken zullen lang moeten wachten op de volgende maar als het eenmaal loopt is het hartstikke leuk! Zo worden de meiden die nog zwanger moeten worden niet steeds geconfronteerd met zwangeren. En wij zwangeren feliciteren of leven nog wel mee in het zwanger worden topic. Misschien een ideetje dus?

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik begrijp van je topic dat hij nieuw is en ik begrijp je meedenken in de confrontaties maar voor de rest weet ik niet zo goed wat je bedeolt ;)
    ennuh ja gelukkig nieuw jaar!

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dat jullie ook een eigen vervolg topic kunnen maken bij de clubs van zwanger. Een topic waar de zwangeren dan verder kunnen kletsen zonder dat de niet-zwangeren daar moeite mee hebben.

10. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey allemaal!
    het beste voor 2009, ik hoop dat het ons jaar mag worden!
    @ elke1984, ik ga nu nog niet naar de gyn, ben weer eens ongesteld geweest na 4 maanden door middel van provera, maar heb goede moed!
    ik denk dat ik nog steeds aan het ontpillen ben!

@ nhene, lastig dilemma heb jij...maar je wilt niet wachten tot een evt. nieuwe vriend? want een kind alleen opvoeden kan heel pittig zijn! sterkte met het maken van beslissinge de komende tijd!

Maar dames we gaan er weer voor! Ik heb om me heen nu 2 relaties die gesnueveld zijn omdat het kinderen krijgen niet lukt, blijf dichtbij je vriend/man!

liefs willemijn

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

ok eerst ff vertellen dan ga ik lezen...

nou mijn goede voornemen is geworden kies voor jezelf!

tot nu toe lukt het me aardig en ik ben ook super trots op mezelf.. heb wel nu al 2 maanden baby overgeslagen ":S jammer maar een goede keus denk ik ..

ik heb nu de optie om of via kid of via een bekende donor bevrucht te worden en morgen ga ik naar het ziekenhuis om vast wat dingen te bespreken..

nou verder heb ik een super oud en nieuw gehad en ben ik eigelijk heel blij dat alles is gegaan hoe het is gegaan ..

dan ga ik nu enteren en dan ff terug lezen en de lijst weer ff bijwerken kiss ladiess

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh hahaha ahaaaa.. ja super meid bedankt .. ik ben nog lang niet zover met dromen en denken maar misschien andere dames hier wel :D

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ willemijnp ja schat ik heb geen zin en geen geloof meer in de juiste man, en ik denk dat ik het heel goed zelf kan hoor een kleintje opvoeden.
    Ik denk dat ik teveel heb meegemaakt om nog zo positief tegenover voor altijd samen zijn te staan. ;)

en inderdaat niet willen lukken zwanger te raken kan heel heel zwaar zijn voor een relatie dus dames als je samen bent klingen inderdaat willemijn helemaal gelijk in

jij ook een super goed 2009 mochten we allemaal zwanger raken dit jaar..

hoe is het met de rest?

beebie82?
    suusje23?
    zora?
    elke84?
    sinja?

* Emma21
    * Roeltje

* Maartje84
    * mootje20
    * linda85
    * syboena

Waar zijn jullie ?
    uhm ja 1 is zwanger maar de rest?
    hioe is het met iedereen weet iemand anders hoe het met deze dames ervoorstaat?

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

* Elke1984
    * Sinja
    * Emma21
    * Roeltje
    * Nhene
    * suusje23
    * Zora
    * Maartje84
    * mootje20
    * linda85
    * syboena
    * beebie82
    * willemijnp

15. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey hallo.

hier alles wel okee. ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen. om 11 uur mogen we naar de gyn. vind het echt spannend! duimen jullie voor ons? zou ik wel fijn vinden.

hoe is het met de rest?

grtz suus

16. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi meiden! 't Is hier idd maar stilletjes! Ik heb morgen de HSG dus ben in spanning ah afwachten...
    We hebben het er al een beetje over gehad en als het resultaat zou zijn dat we naar IVF moeten omdat ik verklevingen heb, dan stoppen we er wss mee en gaan we voor adoptie...
    Maar we zullen eerst nog maar afwachten morgen. Als het dan zover is, zal ik jullie uitgebreid vertellen waarom we deze keuze maken! ;)

Suus, spannend voor jou ook! Morgen ook naar de gyn!

Nikita, bedankt voor de tip! Is idd een goed idee!

Willemijn, goed dat je wat geduldig bent! Het kan idd soms wat tijd vragen en een gyn zal je altijd wel willen helpen, hij verdient er tenslotte aan! ;)

Nhene, mja...BAM worden...geen makkelijke beslissing denk ik. Maar ik begrijp het zeker! Hoop alleen dat je er héél goed over nagedacht hebt en de voor- en nadelen goed hebt afgewogen, ook op praktisch gebied! Maar dat zal wel zeker... ;)

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hallo dames

solly dat ik ff niks van em heb laten horen was erg drukjes en ben ook bijna 1 week ziek geweest :oops:

maar gelukkig was Nhene me nog niet vergeten wist ff neit meer wie het was maar nu wel weer :oops: maar nu heb ik ff zitten te denken ben de afgelopen dagen wel geweest heb ik me zelf ff inglezen maar had geen puf en energie om te andwoorden maar ben nu weer beter dus zal zeker weer bijna elke dag lang wippen :)

dikke kus syboena

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    wat vinden jullie van mijn tempkaartje?

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @suus ik kan er wel wat van zeggen maar snap er niks van kom mis omdat ik er niet mee bezig ben

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Heee dames,

Sorry tijdje niet geweest... Zit nu weer in de 'spannende' dagen maar eigenlijk voel ik me al helemaal ongi.. dus denk dat het er weer ieder moment aan komt helaas :( Ben nu ook een jaar bezig...
    Heb nu ook maar Etos zwanger worden pillen gekocht (eerst femnatal) Tja, je weet tenslotte maar nooit. Hier hoor je er wel veel positieve verhalen over ;)

Suus, Nhene en Elke, alledrie morgen een spannende dag! Succes!
    Ben benieuwd hoe het is gegaan bij jullie!

Ik hou jullie op de hoogte en zal hier maar weers wat vaker verschijnen ;)

Deel Deze Pagina