ja ik denk ook dat ik ongi wordt maar ga er wel een testje tegen aan gooien denk ik voel me toch anders dan anders en ventje loopt al 2 weken te zeggen dat ik zwanger ben maar ja die ziet wel vaker spoken hihihihihi maar ja we zullen wel zien wat de test zegt weet bijna zeker nega maar dan heb ik wel een bevestiging dat mijn gevoel goed of fout zit
nou heb er net ff een testje tegen aan gegooit (weet wat jullie denken is veel te vroeg) en ja het is/was ook veel te vroeg dacht wel wat te zien maar denk dat ik dat lijntje niet mag zien als positief heb er een foto van proberen te maken maar daar zie je helemaal niks op niet eens de normale lijn over 6 dagen maar ff weer een testje doen als de ongi weg blijft
hoi hoi meiden ik kom als jullie het goed vinden ook gezellig met jullie meekletsen!? ik ben sinds oktober vorig jaar gestopt met de pil en ben toen maanden niet ongi geworden. ik ben toen een paar keer naar de huisarts geweest maar zij vond me nog te jong om door te sturen. maar in juli heb ik gezegd dat ik nu toch echt naar de gyn wilde en toen bleek dat ik ook pcos heb. in juli kreeg ik provera en clomid 50 daarna 100 en daarna 150 en toen nog een keer 150 en nu heeft de gyn me in december diabetuspillen gegeven. ik heb vandaag gebeld voor een afspraak en nu ga ik donderdag weer naar de gyn en ben ik dus nog steeds niet ongi. kijken wat ze donderdag zeggen. xx
hey agneta, kom er maar gezellig bij hoor. leuk! ik mag morgen naar de gyn en dan willen ze kijken of ik ook pcos heb. ik heb namelijk ook lange cyclussen. erg vervelend! mja. vind het wel erg spannend. zou jij s een blik willen werpen op mijn tempkaartje? grtz suus
Hai Nhene (en de rest natuurlijk) Leuk dat je me ff een PBtje stuurde. Allereerst een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar voor iedereen gewenst. Ik zit momenteel in de wachtweken. Wss heb ik vrijdag mn nod. Althans, als ik een vroege eisprong heb gehad. Ik heb momenteel echt last van kwaaltjes: -Ontzettend pijnlijke boobies. En om dan nog maar te zwijgen over mn tepels. Ze zijn groter dan normaal en zijn veel donkerder. - snel misselijk - moe - emotioneel Natuurlijk kunnen deze verschijnselen ook bij pms horen, maar ik heb wonder boven wonder een heel goed gevoel Ik ga woensdag beginnen met testen, dan zit ik als ik mn ei vroeg heb gehad, 2 dagen voor mn nod hihi. Groetjes en veel succes iedereen.
heee suusje ik heb helaas niet zo'n verstand van tempen. sorry. ik heb ook nog nooit getempt. hoe is het verder met je?
afgezien van de zenuwen voor morgen gaat het prima. weet jij een beetje wat ik kan verwachten morgen? hoe is het met jou? grtz suus
ja met mij is het goed ik moet alleen wel eerlijk zeggen dat ik het zo af en toe zat ben. uhm wat kan je verwachten toen ik de eerste keer naar de gyn ging gingen we eerst praten hij vroeg naar mijn cyclussen en toen ik zei dat ik die niet ha zei hij oke ik geef je provera om je ongi op te wekken en dan clomid op de 3e dag. maar hij kan ook gelijk een echo maken. en bloed prikken. en je mannetje moet waarschijnlijk een keer zaad inleveren.
owkee. ik krijg sowieso een echo en er wordt bloed geprikt en ik moet mn tempkaartjes laten zien. ook moet idd vriendlief zwemmers inleveren. dus ben benieuwd. ik kan me best voorstellen dat je het af en toe zat bent. dat ben ik het nu weleens. en dan lijkt het net of iedereen om je heen bijna meteen zwanger wordt en zelf heb je dan het gevoel dat je erg lang aan moet klooien. grtz suus
ja klopt iedereen om me heen is ook zwanger. vrienden van ons zij zou in januari stoppen met de pil en toen was ze er begin november bij me en toen zij ze ik ben toch nu al gestopt want het duurt waarschijnlijk toch lang. en toen belde ze 2 weken terug dat ze zwanger is . wel leuk natuurlijk maar dan moet ik toch even slikken. maaaar 2009 wordt ons jaar!
hey allemaal hier alles rustig ik zit nu in de wacht week. pff ben vandaag begonnen met lijnen heb al 16 maanden niet meer aan mijn lijn gedacht. met het gevolg 10 kilo aangekomen ik dacht steeds ,ik wordt toch dik binnenkort nu ben ik er klaar mee. het moet eraf! misschien leid het ff af! stiekum hoop ik natuurlijk binnen kort een positieve test in mijn handen te hebben dan kan ik me weer lekker vol douwen hahaha x beebie
@agneta, ja zo ging het bij een vriendin van mij ook. eerst beweerde ze nog lang geen kind te willen en ineens kreeg ik een sms van: he heb een nieuwtje ik ben zwanger 12 weken. slik slik. dat vond ik wel een beetje raar. grtz suus
@ suus ja dat is minder he. nou snap ik wel dat je niet altijd rekening met andere kan houden maar toch kan het soms best hard zijn.