waight watchers online. met punten enzo best wel goed te doen lijkt me schoon zus is er 27 kilo mee afgevallen dusss proberen maar he
daar moet je idd voor betalen 59 euro best duur maar is wel voor 3 maanden misschien is het een stok anders gooi ik het geld zomaar weg. mijn vriend doet ook mee. site is gewoon waight watchers.nl
ik vond het eerst best wel verwarrend die site maanr nu heb ik het door je houd je eigen dag boek bij wat je gegeten heb en je kunt gelijk zien hoeveel punten je verbruikt heb ik mag 23 punten per dag brood met jam is 1 punt je mag alles eten wat je wil als je je maar aan de aantal punten houd
owwh spannend meid kan je mij vertellen hoe het is gegaan vorodat ik moet whaha ik moet om 15.45 ennuh wat gaan ze bij jou precies doen morgen ? kiss
hhhm ik heb begrepen dat ik een gesprek krijg, een echo en dat er bloed wordt geprikt. volgens mij moet ik er dat van verwachten. misschien als ik inderdaad al thuis ben laat ik het je weten maar ik weet het niet zeker. grtz suus
tuurlijk schat ik zou al gaan bammen voordat ik me vriend leerde kennen ik heb al jaren een donor klaarstaan whaha maar ik leerde mike kennen en ik wilde het zo graag met hem proberen maar ja helaas ,... ennugh jeetje wat spannend allemaal en waarom niet ivf proberen dan? is daar een specifieke rede voor/? want adoptie is ook heel moeilijk he ?! tegenwoordig moet je eerst door een molen daar word je niet goed van .. dan duurt het minimaal 2 jaar voordat je in aanmerking komt en! ze leggen op alles een korrel zout... zouiden ze moeten doen bij mensen die gewoon zwanger kunnen raken aangezien er zoveel verwaarloosde kinderen zijn maar ja ik snap hun punt ook we4l dat ze een goed gezin willen vinden .. maar jeetje wel een grote stap
hey dames ik ga nu ff lekker lang uit op de bank. suus en agneta jullie zijn vast aan het rond snuffelen bij de weight watchers hahaahha. succes meiden morgen bij de gyn en laat het nog ff weten ik kom morgen nog wel ff loeren hier fijne avond allemaal x beebie
sorry schat ik snap die dingen niet dus ik gebruik ze niet ik heb heel droog gewoon een kladboekje in me tas whaha
whahah hallo daarzooo ja inderdaat spannendddd! ennuh ja dat is klote maar aande andere kant als je je zwanger voelt is de teleurstelling wel erger dan wanneer je denkt dat het toch niet raak is.. op naar de volgende ronde dan maar.. ennuh ja ik geloof dat we elkaar weer iets meer moeten gaan spreken ik mis de gezelligheid en dat ik me ei kwijtkan ook best wel en vooral het gevoel dat ik niet de enige ben pff ps. ik heb ook etos zwanger gehaald maar deze maand zoveel gezopen whaha dat ik dacht ja waarom zou ik ze opmaken die dure dingen hihi
spannend meid ennuh ja tuurlijk ik wil ons clubje wel bij elkaar houden ik duim voor je ennuh ja die borsten is toch moeilijk ik heb het elke maand :S maar ik hoop dat het bij jjou toch echt je mini me is'