Jong en zwanger willen worden deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie2009, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kim.. he wat vervelend zeg! Bah! Inderdaad hopelijk heb je je kleine man over geslagen.. Sophie had vanaf het begin al "echt" haar.. dit valt niet meer uit anders gebeurt dat met een weke of 8.. je voelt het ook aan de structuur.. Tis veel dikker dan babyhaar ;) Ze heeft wel een kale plek op der achterhoofd :(
    Beterschap voor je kerel

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ukkie: Zo wat heeft Sophie lang haar zeg..Chanell heeft echt weinig tot geen haar..:p

@all: Dan kom ik ook even een foto spammen..(net gemaakt)
    Chanell voor het eerst in een wandel wagen..:)

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ukkie: Chanell heeft ook een kale plek op het achterhoofd..:p

@all: jullie hebben zeker een maxicosi als wandelwagen??? Die draaien jullie dan gewoon om ofzo??

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mariss.. aah schattig|! ja zonde die kale plek! maar ik heb het voordeel dat ik het lange haar van boven erover heen kan kammer.. net als een opa ;) Hoe bedoel de MC als wandelwagen?

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik moet hier echt stofzuigen want er ligt toch een bende van alle mensen van gisteren ;) maar ik kom niet in de benen.. net alk wat papier werk gedaan dat nu alleen nog in de mappen moet.. maar zo geen zin in :(

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    join the group :D hier ook geen zin

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ukkie: haha dat is wel beter dat je het haar erover heen kan kammen :p
    Op kristel haar hyves staat een foto van Yentle in een wandel wagen..en het lijkt net alsof er een maxicosi op zit..;) (ik weet niet hoor kan het ook verkeerd gezien hebben )
    Maar ja maakt ook niet uit..:p een kinderwagen is een kinderwagen haha..

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    kristel en ryanne hebben de zelfde en die kun je naar je toe zetten met wandelen. kan ook een mc op maar daar moet je dan de adapters voor hebben.
    hier bij de stokke kan ik hem ook naar me toe zetten met de wandelwagen is wel zo fijn nu ze nog zo klein zijn :D

9. @ kim wat balen dat Frank nu ziek is :( Beterschap
    Ja ben aan t werk maar nog maar een uurtje.
    Zal je zo wat foto's doormailen.

@foto's wat zijn ze weer leuk zeg.

@ mariss we hebben de maxi cosi mur 4. Daar kun je de wandelwagenbak opdoen, de maxi cosi en het zitgedeelte. Het zitgedeelte kan naar mij toe of naar de straat.

10. * schopt ukkie naar de stofzuiger *

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: Ooh zoo..haha nee daar heb ik geen adapters voor..;)
    Maar ja wat ik nou heb kan ook makkelijk..:)

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ryanne: aah zoo..:p Ik heb een maxicosi speedy..Dus dat is weer een ander model ;)

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou ik ga Chanell even de fles geven en dan wil ik even naar het dorp..Wie wil er mee??? ;)
    Vind het niks aan om alleen te winkelen haha

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: jammer dat het naar bed brengen van Yentle niet zo goed is verlopen! is ze bij jullie wel lekker gaan slapen?

@ Gaby: wat fijn dat jij ons op de hoogte houdt over mecha, ik heb al een paar keer gespiekt bij de januari mama's maar daar reageerd ze ook niet heel vaak!

WAAROM IS ONS TOPIC GESLOTEN????? ow lees het nu, lekker zo abrupt, hoop dat iedereen ons weer kan vinden.

@ EMma: Ja ze doet idd erg haar best, maar van opvoeden heeft ze geloof ik nog nooit gehoord, ik bedoel ik mag toch hopen dat ik het opvoedkundig voor elkaar krijgt dat Dimara geen schroevendraaier naar mijn gezicht gooit :0
    balen zeg dat je je zo rot voelt, wat betreft je verstandskies zeg ik waterstofperoxide halen bij de drogist, een (steriel) gaasje erin dompelen en daarop kauwen met de ontstoken plek! als je bij de drogist zegt waar het voor is snappen ze het hopelijk wel! vreemd dat je met pijn en koortst pas Dinsdag terecht kunt, belachelijk eigenlijk!

@ Mariss: Gefeliciteerd met de 7 maanden van Chanell, wat zit ze er lekker bij in de wandelwagen! ik kan ook de Maxi cosy op het onderstel zetten door middel van adapters, heeeeeel handig want dat sjouwen met de MC is zo zwaar! bij de buggy heb ik ook adapters (naja die zijn onderweg hoop ik) en dan kan ik dus straks de MC op het lichte onderstel van de buggy klikken!

@ Ryanne: Fijn dat F. zo lekker heeft geslapen vannacht! heb je een beetje met R. kunnen praten over de operatie? wat een superlieve foto van F. in de wandelwagen, en Ayden, Jorja en Fréderique zitten er gezellig bij zo :D superlief!

@ Ukkie: Wat lief die 2 "pipo-baby's" ze heeft idd lang haar zeg!

@ KiM: He bah meid wat een rotnacht! hoop idd dat jullie Ayden niet aansteken met de buikgriep, het heerst wel heel erg, hoor het overal! Beterschap voor Frank hoor! jij succes met wassen en t papierwerk!

Nou fysio heeft niet veel gedaan bij Dimara maar ze gaat het over een maand nog eens bekijken omdat ze denkt dat het wel overgaat als ze meer gaat steunen op haar armpjes enzo! wel kreeg ik voor de zoveelste keer te horen dat we het nog wel te stellen gaan krijgen met Dimara, omdat ze zo'n ondernemende tante is, die heel goed en duidelijk laat weten wat ze wil, en vooral wat ze niet wil!!

Bij de augustusmama's zijn we trouwens overgestapt naar een besloten forum, ik vind het heel fijn en we zijn ook via google niet te vinden, ik kan daar dus veel opener praten en meer foto's spammen (jullie weten wel waarom ik dat hier niet doe) als er hier zoveel gaat veranderen is dat misschien ook een idee??

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: ik wil wel mee :p moet ook nog wat dingetjes hebben maar Dimara ligt nog op bed... dus ik ga vanmiddag wel even!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: ik heb ook wel een maxicosi die ik er op kan zetten door middel van adapters..;)

nou ik ga er nu echt vandoor!!

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!!

Zooo Juffie is back in the house.. Busy busy week gehad, nog steeds maar goed..
    Hoest met jullie?

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

he. waar zijn al ons berichtjes gebleven?!

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie: Welcome back! ;)

Ja met mij gaat het prima! En hoe gaat het met jou?
    En hoe doet Christian het?

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja idd als je een schroevendraaier naar je kop krijgt en je reageerd zo dan snapt dat kind ook de ernst niet.
    maar wel heftig hoor ook hoe ze met haar omgaan in de wereld is niet makkelijk.

@juffie het werd gesloten vanwege te veel berichten nu word het elke keer na 1000 pagina's gesloten

@maris zo kan het ook en kan ze ook lekker voor zich uit kijken

ik ga ayden zo lekker op bed leggen en dan kan ik stofzuigen en ff wat was opvouwen, papierwerk is bijna klaar.
    was dat net aan het doen en ayden lag op zijn speelkleed op de grond en hi is gerold van zijn rug naar zijn buik :D de eerste keer dus hij kan het wel, is alleen vaak een beetje lui :p

Deel Deze Pagina