Jong en zwanger willen worden deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie2009, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kristel.. kan het helemaal begrijpen wat je schrijft over die duowagens.. je komt nu idd al geen winkel in.. hahaha
    Lekker zo'n weekendje weg! Fijn gevoel zeker.. kheb ook alwel weer zin ;)

All.. nou nou, er is werk uit mn handen gekomen zeg! Ik heb de w.c. gedaan en de hele beneden verdieping ook alweer gedwijld :) Kan nu ook eindelijk nu de sneeuw weg is :)

't zonnetje komt hier lekker door!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

helooow.

kristel: zow yentel heeft goed geslapen zeg.

uhm... heb wel bijgelezen hoor :D

waren een paar ziek.. beterschap...

gods.. k weet t gewoon niet meer..

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @bos, ja ik ga ook even naar de tandarts.. na dit weekend ga ik. De pijn is al afgezakt gelukkig! zit de hele dag aan de kamille thee haha
    Ja gewoon de gordijnen dicht doen idd :p

@ryanne, wat fijn dat f goed heeft geslapen! wel laat maar voor haar doen is het al heel lang he? leuke foto van de kleintjes

@maris, ach ja gewoon geen aandacht aan geven dat gedrag van je zus, misschien waait het dan gewoon over.
    leuke foto!

@ukkie, jij ook leuke foto! grappige shirtjes.
    Hoe lang is Sophie achter elkaar wakker? goed bezig jij trouwens!

@kim, thnx :) vervelend dat je frank hebt aangestoken! hopelijk is het bij hem ook snel weer over. wat goed dat Ayden op zn buik is gerold! :D was hij ook verbaasd ? J de eerste keer wel, die keek echt van , huh:$ deed ik dat? haha

@mariss,
    ik heb geen maxicosi als wandelwagen. Wij hebben een bugaboo, de maxocosi kan er wel op, naar je toe en van je af.
    De wandelwageninzet kan ook naar je toe of van je af. Ik heb j nog gewoon in de reiswieg.
    je hebt wel duo wagens waar een wandelwagen inzet en een reiswieg op kan! ik zag er gisteren nog 1. dat zou voor jou wel ideaal zijn. dan kun je met winkelen eventueel je kleintje in een draagzak doen en chanell in de wandelwagen wat kristel ook zei. In een winkel word het wel krap met een duowagen namelijk. Of jij en je vriend beide met een wagen.

@mum, ja die schroevendraaier! erg he! die arme kinderen worden gek van alle media aandacht. Thnx voor de tip. Ik ga morgen onderweg dat maar even halen! Ik zou miss wel eerder dan dinsdag heen kunnen hoor, maar ik ben het weekend weg en maandag dat soll. gesprek.
    De koorts komt denk ik van de flinke verkoudheid, mn gewrichten doen ook pijn. De kiespijn is al heel wat afgezakt zonder pijnstillers gelukkig.
    het moet dus eigenlijk vanzelf overgaan bij Dimara? Ja mensen denken vaak wel te weten hoe je kind is en wat je kunt verwachten.. gewoon afwachten toch.. elk kindje is uniek.
    Hoe komen we aan zon besloten forum? volgens mij heeft iedereen er wel oren naar.

@juffie, waar ben je zo druk mee dan? goed dat je bent afgevallen

@kristel, ze zal jullie idd wel gewend zijn.. misschien voelde ze zich wat minder veilig ofzo?
    wat heerlijk dat jullie er even tussen uit gaan!

@dreamer, ja beetje maar he? haha

zo mn mannetje slaapt! kan ik weer even rustig aan doen.

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Emma.. fijn dat je pijn al afgezakt is.. maar wel vervelend zo voor jullie weekend hoor, zul je altijd zien. Sophie is meestal max 1,5 achter elkaar wakker... ze is nu gewoon meestal rond half 8/8 uur wakker dan om 9 uur er weer in dan half 12/12 uur eruit en dan 13 uur er weer in.. en nu slaapt ze dus nog. Denk dat ze met een uurtje wel wakker wordt..
    Vanwaar je vraag?

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Als we het uit de verkoop halen moet een bepaald percentage aan de makelaar betaald worden. Maar ik heb er ook al aan gedacht. We wachten nog even af...

6. gaby1986

ik ben er weer vandoor.. ff naar t ziekenhuis .

tot straks..

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier? Heb even geshopt. Canvas doek gehaald, kan ik die vanavond misschien even verven en morgen gedichtje erop plakken. Hoop dat de gordijnen een keertje klaar zijn, dan begint 't wat te lijken in 't kamertje.
    Zal hier zo even aan de opruim en schoonmaak, kan nog mooi even voor manlief thuis komt.
    Heb nog een droogtoren gekocht, vast wel handig met straks bendes was. Leuke weekendtas gekocht voor m'n vluchttas.

@Debby, vervelend zeg die spanning!
    @Emma, beterschap!
    @Mariss, wat wordt Chanell alweer groot!
    @Besloten forum, ik ben ook voor!

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ukkie, was ik benieuwd naar even om te vergelijken :) Ik doe j na 2 uren op bed en dan slaapt hij drie kwartier, ik wou dat hij eens wat langer sliep haha

@debby , dat is ook zo je zit nu al met de kosten! en als je schoonouders 2 huizen kopen dan hebben ze ook 2 keer kosten koper, daar moet je ook aan denken. hoop dat het allemaal mee gaat vallen!

@red, leuk idee zon doek met een gedichtje, ben benieuwd hoe het word
    je hebt lekker geshopt zo te horen :)

@all, zo nu ga ik even wat doen.. het liefst ga ik gewoon liggen maar ja kan niet helaas. niet klagen maar dragen zei debby een keer weet ik nog wel haha o mn mannetje word ook alweer wakker. kan er een klokje op zetten dat hij drie kwartier slaapt

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    emma.. en hoe wordt hij na 3 kwartier wakker dan? Is het met huilen of met geluidjes? Sophie werd n.l vanmorgen ook na 3 kwartier wakker en brabbelde er wat op los maar heb haar gewoon laten liggen en ze is gewoon weer in slaap gevallen. Kweet zeker dat als ik er heen was geweest dat ze was gaan huilen. Dus J. is 2 uur wakker en slaapt dan weer 3 kwartier?

10. Hey meiden! Zo ik kan weer eindelijk even langskomen. Jason slaapt eindelijk, zucht. Ik hoop voor 2 uurtjes, kan ik nog eens wat doen.
    Nu eerst even zelf wat eten en drinken, daarna ff op jullie reageren!!
    Zag wel dat jullie een besloten forum willen, lijkt mij ook leuk idee, ik wil wel kijken daarvoor (evt. koop ik een domeinnaam, kunnen we een mooi forum maken :)) Ik hoor wel wat jullie vinden.

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    dees.. lekker gegeten en gedronken? Denk je aan jezelf!

All.. mijn muppet slaapt nog steeds :S gekke slaperige baby.. ze moet om 16 uur weer een flesje dus ben benieuwd of ze voor die fles wakker wordt :)

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nou ze wordt nu net wakker ;) ze voelde het gewoon ;)

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

het was goed bij de kinderarts. Inderdaad sleutelbeentje is gebroken maar staat goddank goed!

over 4 weken een echo voor een eventuele heupdysplasie.
    Meneertje ligt nu te slapen ind e maxi cosi, mag eigenlijk niet maar goed.. hij ligt zo lief.

@ Emma
    Wij hebben afgelopen dagen 2 woningen bekeken, en veel over gepraat of we het moeten doen dubbele maandlasten.. we doen het toch niet.
    Verder moest ik vaak naar de huisarts met Christian, spruw, heupjes, schouder, bult op zn hoofd, hij had van het weekend zn hoofdje gestoten :(
    Verder loop ik bij de dietiste, en bij de ceasertherapie omdat ik een bekkeninstabiliteit heb, dus elke dag heb ik gewoon medische afspraken gehad :(
    Nu voorlopig ff niet meer voor Christian!

Morgen ga ik met Christian naar de kleuters :D Ben benieuwd wat ze van onze kanjer vinden..

@ Desiree
    He wat vervelend dat Jason niet wil slapen... pfff.. juffie spreekt Jason aan, a koessie koessie koessie, ga eens lekker slaapie doen :D Nee fijn dat hij nu slaapt Dees! Is het een knuffelerig kind? Wil hij veel bij jou zijn? Slaapt hij wel eens in de minimonkey? Die kan je ook in de box hangen he? Dat vond Christian heel veel toen hij een sprongetje had en een regeldag..
    Geeft toch een baarmoedergevoel..
    (ik weet dat je een minimonkey hebt, had je toch van Bos overgekocht?)

All:
    Ik kan nu verder niet reageren manlief is thuis :D Ciao!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ukkie , hij maakt eerst wat geluidjes en na een poosje is hij er flauw van en gaat hij huilen tot ik hem eruit haal. Op het cb zeiden ze dat sommige kindjes zo kort slapen maar miss verandert het over een poosje nog. Ik heb liever dat hij een heel lang slaapje heeft dan 2 a 3 korte.

@desiree, druk met jason? Ik vind het een goed idee dat je een forum maakt!

@all, wat vind de rest? (zie berichtje desiree)

@juffie, verstandig om niet met dubbele lasten te gaan zitten! heb het hier dichtbij gezien en dat huis heeft een jaar (!) te koop gestaan. druk druk dus jij!
    j heeft laatst ook die echo gehad voor de heupjes! alles was gewoon goed gelukkig. Zit hier ook in de fam.

@all, nou ik had nu al 39 graden.. voel me ook echt steeds minder. Nou ja maar zien of het morgen wat word..
    ik wou dat ik lekker kon douchen en op bed! j gaat om 7 uur en dan ga ik ook haha

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ben ook voor een gesloten forum maar houdt dat in dat je dan wel op deze site blijft of word het een geheel nieuwe site?

@emma ik heb het draaien niet gezien maar hij probeerd het nu wel keer op keer :D dat is wel leuk om te zien en dan wil hij trg en dan lukt het hem neit terwijl hij dat ook al is gedaan heeft.

@debby jeetje wat een onzekerheid. hopelijk komt het allemaal goed.
    hoe doet levi het? eet hij goed en zit hij al?
    hier eet ayden echt heel goed het is echt een vreetmonstertje maar hij blijft klein :D nog meer eten dus

ik heb de papieren gedaan dus dat is een fijn opgeruimd gevoel. was een aardige stapel geworden :D
    frank kwam ook om kwart voor 1 thuis voelt zich helemaal niet goed en is nu maar ff op bed gaan liggen. ik zie sterretjes altijd zo vervelend weet neit waar het door komt. trekt altijd heel langzaam weg

16. gaby1986

ben terug

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel waar gaan jullie heen?

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kben ook terug.. flesje zit er alweer in en Sophie ligt onder de jungle te spelen!

He allemaal zieken.. bah bah

Kim.. beterschap voor Frank!

Emma.. komt vanzelf wel hoor.. als hij straks alleen nog een middagslaapje doet.. of misschien eens proberen hem alanger wakker te houden?

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, lekker zeg! Waar gaan jullie heen?
    @Emma, ik vind 't prima. Wordt het dan een hele nieuwe site? Balen zeg dat je zo beroerd bent! Lastig dan met een kleine.

'k Zou hier in huis bezig maar ben best wel moe. Sliep pas laat vannacht. 'k Heb soms dat ik teveel op m'n ademhaling ga letten en dan gaat het mis. pff... werd er vannacht gek van. Ik proberen aan andere dingen te denken... viel niet mee. Sliep om 2 uur denk ik een keertje en dan er nog 2x af om te plassen.

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ukkie

Onder de jungle te spelen? Leg eens uit :p ?

Ik heb net een koptelefoon verkocht, yeah :D Nu staat het snowboard en snowboots erop.. Ik doe altijd 1 artikel tegelijkertijd op MP. Anders raak ik in de war ;)

We hebben nu schaatsen verpatst en een koptelefoon van NOKIA, tikt leuk aan :D Lange leve MP!!

Deel Deze Pagina